Dzieki za pomoc Jak tylko ciagnik wroci z trasy to najpierw sprawdze przewod pneumatyczny bo jaka kolwiek usterke przy naczepie wykluczam bo dopiero nie dawno przyprowadzilismy ja z fabryki z Holandii
_________________ "Ten, który boi się zdobywać jest skazany na porażkę"-Napoleon Bonaparte
A co może byc popsute w przewodzie pneumatycznym? Jakos nie umiem tego zrozumieć, według mnie to sprawdziłbym najpierw kabel spiralny od ABS-u bo wnim są 2 piny od EBS
Podczas ostatniej trasy mialem wrazenie jak by gdzies z przewodu uciekalo powietrze, i w ten sposob nie zostawalo podawane w 100% do naczepy i przez to wyswietla sie blad
_________________ "Ten, który boi się zdobywać jest skazany na porażkę"-Napoleon Bonaparte
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 7 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę