Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

Jak jest z pracą na pojazdy jak to nazwałem mniejsze? Chodzi mi np do 7.5, 12ton. Ładunków na takie auta według mnie jest jak na lekarstwo? Lub np pojazdy specjalistyczne dźwigi itp. Tak patrząc to np na takiego dźwiga czy taki samochodzik to ja nie widziałbym na niego pracy? Jak wy myślicie. Przeglądając niemieckie forum zauważyłem duże zapotrzebowanie na takie samochody 3.5, 7,8 12ton, lecz u nas tego jakoś nie widzę. Może się mylę?


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 cze 2007, 19:26
Posty: 110
GG: 5995409
Samochód: E220 Coupe
Lokalizacja: Warszawa

U mnie w firmie mamy auta od 3,5 tony, przez 5-cio, 9-cio, 12-sto, 18-sto aż do 24 tonówek, (wszystko w solówkach). I powiem Tobie, że właśnie na 9t Atego jest najwięcej roboty. Głównie ze względu na elastyczność w wyborze ładunków. Praktycznie nie stygnie, tylko kierowcy się zmieniają. Za chwilę ja nim idę na Piotrków a już jutro w południe kolega zabiera go na Wybrzeże. Mowa cały czas o krajówce, o międzynarodówce niech się wypowie ktoś obyty w temacie.

_________________
W124 220CE - dla smaku.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

Chodzi mi o to, że teraz wszyscy chcą 24t 13,6


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 16:40
Posty: 1200
Lokalizacja: Bełchatów

Cytuj:
Chodzi mi o to, że teraz wszyscy chcą 24t 13,6
Na zasadzie ,że "z duzego nie wyleci".Taki standard.I zaczyna w niego wchodzić wysokość 2,8 metra.I nie ma ryzyka,ze się nie zmieści. Gdy kiedyś duża część zestawow to były 12,80 ,to i tak zleceniodawcy żądali by podstawiać 13,60.I nieraz okazywało się,że 1/3 - 1/4 naczepy jest wolna.

_________________
ego


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 cze 2007, 19:26
Posty: 110
GG: 5995409
Samochód: E220 Coupe
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:
teraz wszyscy chcą 24t 13,6
Aaaa, tu pełna zgoda. Wielu ludziom się wydaje, że niezależnie od ilości, masy ładunku, długości trasy i charakterystyki dostawy (1 zrzut czy dystrybucja po X punktach) naczepa to jedyne czym "się wozi" :evil:

_________________
W124 220CE - dla smaku.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2007, 22:31
Posty: 411
Lokalizacja: Kielce/Ipswich

Jest też taka niepisana zasada :P że mniejsze autka sa z reguły przypisane pod konkretną robote a nie szukanie ładunków po europie. Np hurtownie mają swoje autka, poszczególne firmy do dystrybucji/zaopatrzenia.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: