Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 29 cze 2008, 17:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 cze 2008, 2:55
Posty: 262
GG: 6263155
Samochód: Citroen Berlingo 2.0 HDI

Nie spotkałem sie jeszcze z tym tematem więc zakładam nowy. Już parę razy obiło mi się o uszy, że za dajdalej 2 lata tachografy mają wejść do busów o ładowności całkowitej do 3,5 tony. Jest to ponoć spowodowane tym, że transport busami zbliżył sie nieco do transportu ciężarowego, trasy są dalekie a i często samochody biorą na siebie więcej niż powinny.
Czy ktoś wie czy to prawda?
Gdyby takie coś było to firmy straciłyby duże pieniądze. Już teraz przez fotoradary i częste zwalnianie przed misiakami sprawia, że ledwo wyrabiam sie z rozładunkami. Jak bedę miał tacho to trasę jednodniową bedę robił w 3 dni.
Może ktoś wie coś o tym wiecej?

_________________
I Was Born To Be A Truck Driver.

B - 24 VIII 2004
C - 29 VIII 2009
Kurs Na Przewóz Rzeczy


Post Wysłano: 29 cze 2008, 19:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sie 2007, 19:19
Posty: 385
GG: 0
Samochód: midlum

I dzięki temu będziesz pracował jak człowiek szef dokupi dwa busy zatrudni dwóch kierowców,jedyna jego strata to to że do dziesiątego pokolenia nie dorobi się w dwa lata tylko w pięć.


Post Wysłano: 29 cze 2008, 21:05
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 wrz 2006, 23:43
Posty: 555
GG: 71830
Samochód: saicento z kratką
Lokalizacja: Bjalistoko

Cytuj:
Już parę razy obiło mi się o uszy, że za dajdalej 2 lata tachografy mają wejść do busów o ładowności całkowitej do 3,5 tony. Jest to ponoć spowodowane tym, że transport busami zbliżył sie nieco do transportu ciężarowego, trasy są dalekie a i często samochody biorą na siebie więcej niż powinny.
Konkretniej, szczegóły....
Póki co, bicie piany (nie ma żadnych konkretów)

_________________
DAS IS DER UBERFALL!!!!
Jestem w kółku różańcowym WC, dbam o ojczysty język polski.


Post Wysłano: 29 cze 2008, 21:39
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Dokładnie tak jak piszę kolega KRCR ;)
Poza tym to by nie miało sensu - zauważmy że kierowca kręcący pauzę 9h w busie bez spania, będzie bardziej zmęczony spaniem na siedzeniach niż po całej nocy jazdy :lol: :roll: Smutna prawda, ale skoro tak ma być to rzeczywistość będzie chora dla kierowców, bo ludki z firmami będą tak oszczędzać jak teraz - kasa na hotel? a po co - są siedzenia, kurnik? - strata kasy i większe spalanie...
Smutne ale prawdziwe - obróćcie się czasem za busem na ulicy - każdy oszczędza jak może - przykre... :roll:

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 29 cze 2008, 23:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sie 2007, 19:19
Posty: 385
GG: 0
Samochód: midlum

coś z branży budowlanej, koledzy pracowali w irlandi ,na islandi i największym dla nich problemem było przestawienie się na ichni system pracy czyli rób powoli ale stale, właśnie nie zapieprzaj jak małe prr ale rób swoje, szefowi się to opłacało i im nie wiem skąd takie przekonaniue że pracownik który po robocie nie podrapie się na stojąco w pięty jest niewydajny


Post Wysłano: 04 lip 2008, 12:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 kwie 2008, 10:40
Posty: 8
GG: 0

Już teraz bus który ma powyżej 8 miejsc plus kierowca musi mieć tachograf, to samo się tyczy busa który ma poniżej 3,5t ale ciągnie przyczepę i dmc z przyczepą przekracza 3,5t, musi mieć tacho, dotyczy to np. "laweciarzy".


Post Wysłano: 04 lip 2008, 21:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2006, 17:01
Posty: 233
GG: 0
Lokalizacja: Małopolska Nowy Targ KNT

Myślę że biorąc na logikę to kierowca takiego dostawczego samochodu pracując w transporcie tak samo pracuje jak kierowca ciężarówki wozi ładunki oczywiście jeśli chodzi o tonaż zupełnie inne a także gabaryty auta ale to taka sama praca więc każdy powinien mieć tacho i na pewno kiedyś to wprowadza tak ogólnie każdy samochód wykonujący transport zarobkowy powinien mieć tachograf bo inaczej nie można go skontrolować ile on pracował a tu chodzi o bezpieczeństwo na drodze już teraz BAG i ITD zaczyna się brać za dostawczaki a szczególnie te na bliźniakach do 3.5 t :wink: , ostatnio w Niemczech widziałem taką łapankę.

_________________
TIR - Transport International Road


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: