Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.
Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:
„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.
"Obsługujemy transport od strony spedycyjnej, przeładunków portowych w imporcie, exporcie i tranzycie. Specjalizujemy się w przewozie morskim konstrukcji stalowych i nadgabarytów. Oferta:
- kompleksowa, profesjonalna obsługa agencyjna statków morskich zawijających do polskich portów morskich
- frachtowanie ładunków w transporcie morskim do Polski oraz krajów Europy i świata
- organizowanie dowozu towarów z punktów do ostatecznego odbiorcy
- organizacja przeładunków we wszystkich portach i innych miejscach wskazanych przez klienta Rodzaje towarów:
- konstrukcje i ładunki ponadgabarytowe
- towary drobnicowe (tektura, wyroby stalowe, drewno i inne)
- towary masowe
- inne ładunki na życzenie klienta
Na ich stronie jest podane także że, obsługują ładunki pełnokontenerowe i wspomniane już ponadgabaryty. Czy ktoś ma zdjęcia ich floty pojazdów [wiem że, wymagają karty do tacho - więc musi być coś nowego], i wie cośkolwiek na ich temat. ??
_________________ "... Life's simple, make choices, don't look back ..."
Czy to prawda, że płaca kierowcy na akord (od km) jest zakazana?
Tak. Przepisy zabraniają wynagrodzenia zależnego od przebytej drogi lub od ilości frachtów. Ale nijak ma się to do rzeczywistości. Była już o tym mowa na forum.
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Nie wiem, ale wydaje mi się że jest to jakaś nowa firma. Mnóstwo ich śmigało po niemczech, jak jeździłem w wakacje z tatą to ciągle te Volva mijaliśmy . Autka bardzo ładne, no ciekawe czy faktycznie taką dużą flotę mają?
No to chyba się źle zrozumieliśmy. Z tego co słyszałem żeby móc kupić limitowaną wersję Volvo, wcześniej trzeba kupić dość sporo innych samochodów tej marki. I nie kupi takiego samochodu właściciel firmy transportowej, który ma 10 samochodów
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot], Semrush [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę