Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 gru 2007, 9:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lut 2007, 17:14
Posty: 359

Od pewnego czasu coraz więcej firm zakupuje zestawy przestrzenne, i tu moje pytania:

1. Czy jeśli firma kupuje nowy zestaw to osobno kupuje ciągnik i przyczepe a później zabudowuje np. zabudową Wielton-a? Czy też można kupić całość, ale nie spotkałem jeszcze takiej oferty.


2. Tonaż - jakie są kolejne dopuszczalne masy całkowite w tych zestawach, czasami widzę że przyczepa ma 1 oś a czasami 3.

Narazie tyle mam pytań, reszta wyjdzie w czasie rozmowy.


Tytuł:
Post Wysłano: 26 gru 2007, 9:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6354
Lokalizacja: Wrocław

pojazdy ciężarowe sprzedawane są w postaci ciągnika siodłowego lub "podwozia pod zabudowę". jest to kabina jaką zażyczy sobie klient osadzona na rządanej ramie. w każdym salonie jest pracownik zajmujący sie kontaktami z firmami robiącymi zabudowę skrzyni ładunkowej. przedstawia on możliwości tych firm. firmy te zazwyczaj również wykonują przyczepy, lub zabudowę skrzyń ładunkowych na podwoziach przyczep innych producentów.

ilość stosowanych osi jest taka, aby nie przekroczyć dopuszczalnego nacisku na oś, zaś wartości dopuszczalnych mas całkowitych i nacisków na oś znajdziesz w kodeksie drogowym.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Tytuł:
Post Wysłano: 26 gru 2007, 18:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 cze 2007, 22:04
Posty: 41
Lokalizacja: ze wsząd

Cytuj:
ilość stosowanych osi jest taka, aby nie przekroczyć dopuszczalnego nacisku na oś(...)
Jeżeli ktoś wozi styropian to do wielkopojemnościowej naczepy wystarczy mu jedna oś. Jeżeli ktoś ma wozić rudę żelaza to przy trzech osiach wystarczy mu naczepa długości 7 m i wysokości burt 1 m ;)

_________________
rodzynek


Tytuł:
Post Wysłano: 26 gru 2007, 19:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Obecnie zdarza się stosować 3 osiowe zestawy z naczepą lub przyczepą poto żeby uniknąć lub płacić mniej za MAUT za autostrady w niemczech

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł:
Post Wysłano: 28 gru 2007, 1:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 gru 2007, 0:23
Posty: 109
GG: 10480858
Samochód: 440 dxi
Lokalizacja: Pniewy

Dopuszczalny nacisk na jedna oś to 8 ton... jezdzicie a nie wiecie :wink: . a opłaty za autostrady to dla tirów zaczynaja sie od 5 lub wiecej osi i liczy sie tez ekologia samochodu!!!!!! np. euro 3 czy tez euro 4

_________________
Uczeń Technikum Logistycznego ;)


Tytuł:
Post Wysłano: 28 gru 2007, 9:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
Dopuszczalny nacisk na jedna oś to 8 ton... jezdzicie a nie wiecie . a opłaty za autostrady to dla tirów zaczynaja sie od 5 lub wiecej osi i liczy sie tez ekologia samochodu!!!!!! np. euro 3 czy tez euro 4
Opłaty zaczynają się od 12 ton DMC oraz wysokość opłaty zalerzy od ilość oś masz przedział do 3 osi i powyżej 4 osi
Najpierw dokładnie się dowiec a potem odpowiadaj zamiast pisać bzdury i ludzi w błond wprowadzać
http://www.toll-collect.de/mautsystem/t ... EF43F38AF9

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 6 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: