Pomyśl jeszcze o naczepie tzw. firanie produkcji Schmitz'a, odkąd pamiętam mój ojciec zawsze chwalił Schmitz'ki i nigdy z nimi problemów większych nie było, niektórzy mówią że rama pęka czy tym podobne, aczkolwiek przez 10 lat użytkowania różnych naczep Schmitz przez mojego ojca, nie spotkał się on z takim przypadkiem
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Zdecydowanie, moim zdaniem największy problem sprawia wybór pomiędzy Schmitz, a Krone - To bowiem są IMO najlepsi producenci naczep obecnie
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
a schmitz ponoć pęka już sam nie wiem.Myślałem nad kogel,krone lub swarzchmuller
Jak już wyżej opisałem
SCS24 to jedna z najlepszych firan z jakimi się spotkałem i chyba tylko Profi Liner może z nią konkurować
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Kolego krecik ja kupilem Zaslaw w 2001roku i jedze nadal tylko osie ATW ale jak bys bral nie bież ATW tylko BPW lepiej na bębnach jak by byla. Są to kolego dobre naczepy nie narzekam teraz na początek roku 2007 wziąłem burtofiranke na osiach bpw i jestem na razie zadowolny jak i na tą starszą Zasławia i kolego niecale 10tys zł różnicy a tę samą robote robi!!!!!POLECAM i krótki termin realizacji!!!!
AHA i po 25-24T ciągne i nie sprawia problemu Po całej Europie Śmiga!!
[ Dodano: Wto, 20.11.2007, 14:48 ]
"michaś" nie wież w to że ramy pękają bierz Swarzmuller Schmitz ZASLAW moje sprawdzone naczepy ale KOEGLA to nie POLECAM!!! mam roczną to jeżdże na serwis bo cos z dachem jest lub ze słupkami!1
Najlepszymi naczepami obecnie produkowanymi są naczepy marki Schwarzmuller. Są super wytrzymałe, dobrze wykonane ale mają jedną wadę - wysoką cenę. Z takich tańszych naczep to polecam Krone. W Koglach nowych są właśnie problemy z dachem, wypadają śruby itd, a w Schmitzach rzeczywiście pękają ramy (no, słyszałem i kilku przypadkach).
Kup co odpowiada Tobie najbardziej, bo każdy mówi co innego ;D
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
Podobnież rama, ale jak już powiedziałem nic się bynajmniej nam takiego nie działo, ja obstawałbym przy Krone/Schmitz
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
No i tutaj masz kolejny wybór, ponieważ Krone dostosowywuje się do potrzeb klientów i proponuje naczepy odpowiednie dla danego typu ładunku, jeśli określisz co masz zamiar tym wozić, może pomożemy Ci sprecyzować wybór
O przeczytałem, że chodzi o płyty meblowe, zapewne jest to ładunek na paletach (?), do tego celu najlepsza będzie "Profi Liner".
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
ogólne zasady kupowania naczep są takie:
- możemy kupić naczepę dowolnej marki, jednak podzespoły najczęsciej naprawiane, czyli osie powinny być znanej marki, której elementy są powszechne dostępne - BPW, ROR.
- jeżeli mamy jeździć na południe Europy, lub Hiszpanię co wiąże się z jazdą w terenie górzystym, jeżeli ciągnik nie posiada retardera, to naczepa musi mieć hamulce bębnowe.
pozostałe elementy muszą uwzględniać przewożony ładunek.
Schmitz-potwierdzam-pękają ramy.Konstrukcja w okolicach środka ramy-nie ocynk.A po dłuższej eksploatacji potrafią się skrzywić i naczepa wyglada koślawo.No i do niczego pomysł z zawiasami aluminiowymi drzwi z tyłu.Dobre moze na równe zachodnie autostrady, ale niewytrzymujące "kiwania" na naszych drogach.Sworzeń wspólny dla całego rzędu zawiasów.Nie do rozebrania jeśli chce się naprawić.Najlepszym wyjściem jest wtedy wymiana całego obrzeża drzwi razem z zawiasami.Niby Schmitz robi zestawy naprawcze zawiasu, ale kowal lepiej by to zrobił.Dwie wytłoczki blaszane skręcane na dwie śrubki.O niebo lepsze zawiasy ma Kogel.Rozbieralne pojedynczo z jednej strony, a zamocowane "suwliwie" z drugiej.Krone-bardzo dobry wyrób .Włącznie z dachem i przestawianym w niektórych modelach o pół pola słupkiem, co pozwala załadować 2,55 m.szerokości.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę