za 100 tys zł spokojnie kupisz Topline-a z 98/99 roku lub w kabinie niskiej CR19 z 99/2000 roku w zaleznosci od stanu auta i silnika i nie ma co sie oszukwiac znalezienie takiej Scanii z przebiegiem (rzeczywistym)ponizej 900.000km graniczy z cudem (no chyba ze jest z hydrauliką lub bylo uszkodzone i gdzies stało)
natomiast Premium 420 Dci w kabinie Privilege (wysokiej) za te kase kupisz z 2002 roku już z Euro-3
o wadach Scanii juz pisano, natomiast premium Dci ma jedna ogromna wade system Common Rail i wtryskiwacze które na zachodzie gdy auto ma ok. 600.000km czasem nawet juz przy 450.000km sa do wymiany (róznie czasem 1 lub2 a czasem wszystkie), auto jest słabe i wiecej pali, z czasem w zimie przy -5' nie odpali bez samostartu

a jak wiadomo przy jakosci naszego rodzimego paliwa bedziesz musial sie liczyc z czestsza ich wymiana a warto podkreslic że 1 wtrysk kosztuje ok 1800-2000zł
Przebieg nie jest reguła bo jedna P420(470.000km) z pusta naczepą paliła 20l/100km a druga z takim samym przebiegiem paliła 30l/100km wiec wszystko zalezy kto gdzie i jak uzytkowal samochód.
badz co badz przy przebegu 600.000km musisz sie liczyc z wydatkami tego typu, oczywiscie mówimy o przebiegu zczytanym z Infomaxu a nie z tachografu

_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl