Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 13 lis 2007, 11:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2007, 0:05
Posty: 272
GG: 7218297
Samochód: xf106
Lokalizacja: CB

hmm ale on ma ograniczone fundusze wiec moze scani nie kupic !! chociaz nie orietuje sie w ich cenach ale widzi sie duzo polakow jezdzi Premium-ami po niemczech !! i widze ze chodza im calkiem niezle !! ale wsszystkie maja ten silnik 420 dci


Tytuł:
Post Wysłano: 14 lis 2007, 14:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 kwie 2006, 18:11
Posty: 229
Samochód: 5.2L Magnum V8 oraz 1.8 Twin Spark
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
hmm ale on ma ograniczone fundusze wiec moze scani nie kupic !! chociaz nie orietuje sie w ich cenach ale widzi sie duzo polakow jezdzi Premium-ami po niemczech !! i widze ze chodza im calkiem niezle !! ale wsszystkie maja ten silnik 420 dci
Nie orientujesz się w cenach, a krzyczysz... xD

Niby dlaczego nie może kupić Scanii 4ki za 100.000zł? :lol:

_________________
Aktualności i ciekawostki ze świata samochodów użytkowych:
40ton.net


Tytuł:
Post Wysłano: 14 lis 2007, 17:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2006, 8:14
Posty: 202

za 100 tys zł spokojnie kupisz Topline-a z 98/99 roku lub w kabinie niskiej CR19 z 99/2000 roku w zaleznosci od stanu auta i silnika i nie ma co sie oszukwiac znalezienie takiej Scanii z przebiegiem (rzeczywistym)ponizej 900.000km graniczy z cudem (no chyba ze jest z hydrauliką lub bylo uszkodzone i gdzies stało)
natomiast Premium 420 Dci w kabinie Privilege (wysokiej) za te kase kupisz z 2002 roku już z Euro-3

o wadach Scanii juz pisano, natomiast premium Dci ma jedna ogromna wade system Common Rail i wtryskiwacze które na zachodzie gdy auto ma ok. 600.000km czasem nawet juz przy 450.000km sa do wymiany (róznie czasem 1 lub2 a czasem wszystkie), auto jest słabe i wiecej pali, z czasem w zimie przy -5' nie odpali bez samostartu :) a jak wiadomo przy jakosci naszego rodzimego paliwa bedziesz musial sie liczyc z czestsza ich wymiana a warto podkreslic że 1 wtrysk kosztuje ok 1800-2000zł
Przebieg nie jest reguła bo jedna P420(470.000km) z pusta naczepą paliła 20l/100km a druga z takim samym przebiegiem paliła 30l/100km wiec wszystko zalezy kto gdzie i jak uzytkowal samochód.
badz co badz przy przebegu 600.000km musisz sie liczyc z wydatkami tego typu, oczywiscie mówimy o przebiegu zczytanym z Infomaxu a nie z tachografu :lol:

_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: