Cytuj:
Oczywiście że tak, wiele firm używa pojazdów o podobnej mocy w transporcie międzynarodowym, więc nie widzę powodów aby 380KM miałoby być za słabe na wywrotkę.
Owszem, auto może nie będzie specjalnie żwawe, ale przecież nie o to tu chodzi. Na jakich trasach (dystans) chcesz jeździć i mniej-więcej w jakim terenie? Płaski/górzysty
Igor napisał bardzo dobrze.Ja jednak spojrzę z trochę innej strony.Wiadomo 380 jest tańsza od 430 ale "coś za coś".Mając silnik o mocy 380 koni i ładunku 22-25 ton będziesz musiał w terenie górzystym ciągnąć silnik na wyższe obroty np.przy wyprzedzaniu co będzie powodowało większe spalanie.Ktoś może powiedzieć,że to 1-3 litry więcej ale w skali roku to się uzbiera.Radziłbym właścicielowi kupić troszkę starszego DAFa ale o mocy 430.