[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
Gdzie zdobyć doświadczenie? - Strona 2 - wagaciezka.com - Forum transportu drogowego



Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 23 kwie 2007, 20:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 kwie 2007, 17:13
Posty: 58
GG: 0
Samochód: fr

ja osobiście dopiero wkraczam na drogę driverów i jak na razie jeżdze od roku po mieście z wódką 160h 200h miesięcznie (połowe czasu w korkach stoje hehehe) oczywiście dostawczykiem a już od lipca chce startować na te piękne duże maszynki .


Jeżeli ktoś zdobywa praktykę i zaczyna od podstaw myślę ze 2000-2500zł nie jest wcale taka tragiczna zapłatą.


Serdeczne pozdrowienia dla driverów który stoją pod Selgrosem w Poznaniu


Tytuł:
Post Wysłano: 23 kwie 2007, 20:48

He, dla mnie za taka prace to za malo, za 1 miesiac zarobilem na miedzynarodowce 2100 zl nie wiem co mam robic , szef mnie okrada czy co?


Tytuł:
Post Wysłano: 23 kwie 2007, 21:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 kwie 2007, 17:13
Posty: 58
GG: 0
Samochód: fr

no jak pierwsze 3 miesiące tak płaci to myślę ze da sie wytrzymać ale po 3 miesiącach powinien a nawet wskazane by było aby ci zaczął płacić porządne pieniądze no chyba ze masz już praktykę to 2100zł to stanowczo za mało.

Całe moje środowisko to kierowcy wiec coś nie coś mogę powiedzieć a te owe 2100zł to ja przy 210godzinach na busiku wyciskam spokojnie


Tytuł:
Post Wysłano: 23 kwie 2007, 22:22

Wlasnie nie mam praktyki, sam sie wszystkiego ucze (dziekuwa dla wszystkich kolegow co mnie fachu przyuczyli na trasie :P) pojezdze jeszcze pare miechow jak sie nic nie zmieni bede szukal czegos innego.


Tytuł:
Post Wysłano: 24 kwie 2007, 17:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 gru 2006, 23:15
Posty: 187
GG: 0
Samochód: magnum 480
Lokalizacja: warszawa

Cytuj:
He, dla mnie za taka prace to za malo, za 1 miesiac zarobilem na miedzynarodowce 2100 zl nie wiem co mam robic , szef mnie okrada czy co?
Ja bym uciekał jak najszybciej, albo chociaż spytaj czym się przysłużyłeś, że Cię tak docenia? Skoro robisz to co inni, dlaczego masz "obcinkę" z wypłaty? Chyba, że tam tak wszyscy zarabiają

_________________
"spokojnego nie znam dnia, na dżdżo spalam pety dwa i herbaty tak jak trza nie posłodze
po asfalcie, czy przez piach, gładko, czy po kocich łbach, taki mi się trafił fach-życie w drodze"
W.Młynarski "Absolutnie"


Tytuł:
Post Wysłano: 14 maja 2007, 20:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 wrz 2006, 20:27
Posty: 92
Lokalizacja: zachodnipomorskie

Sa firmy ktore nie szanuja wogole kierowcow bo mysla ze jak cie ucza jezdzic to nawet po 5 latach masz byc zadowolony z tego co dostajesz. Znam firmy ktore jak miały po 4 auta to placily zaj**** a teraz jak maja kilka aut wiecej to juz im kasa strzela i mowia jak ci sie nie podoba to idz do nas jest duzo chetnych, ale jakich kierowcow nie kazdy jest odpowiedzialny do takiej pracy jeden sie napije bo spotkał kolege i nie pojedzie i zrobi wieksze straty niz ten ktoremu mogli podniesc płace i nigdy mu sie cos takiego nie zdarzyło


Tytuł:
Post Wysłano: 15 maja 2007, 11:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lis 2006, 12:31
Posty: 96
Lokalizacja: Ostróda

A teraz o byle co sie sprzeczacie no ale tak jak jeden z forumowiczow powiedzial idz na solowke do firmy kurierskiej albo do jakis zakladow miesnych albo tam gdzie maja solowki i pojezdzij z rok 2 albo wiecej , zreszta pojezdzisz tyke az zdibrzesz doswiadczenie jak rok tobie wystarczy i sie szybko uczysz to po roku a jak nie no to dluzej ucz sie majpierw na solowkach albo maklych zestawach=. Pozdrawam :)

_________________
kepe


Tytuł:
Post Wysłano: 17 wrz 2007, 22:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 mar 2007, 22:37
Posty: 42
Lokalizacja: Zawiercie

Moje zdanie jest takie ze nie ma sensu jezdzic solówką dłużej niz pół roku a dwa lata to juz przesada , jezdze juz pol roku i chce wejsc na zestaw i tu sie uczyc a nie na solowce czego tam sie uczyc ?
Nie wciskajcie Mlodym ktorzy chca zaczac jezdzic ze trzeba 2 lata dostawczym pozniej 2 lata solo i co jeszcze 10 lat przygotowan teoretycznych ??


Tytuł:
Post Wysłano: 17 wrz 2007, 23:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Cytuj:
Cytuj:
He, dla mnie za taka prace to za malo, za 1 miesiac zarobilem na miedzynarodowce 2100 zl nie wiem co mam robic , szef mnie okrada czy co?
Ja bym uciekał jak najszybciej, albo chociaż spytaj czym się przysłużyłeś, że Cię tak docenia? Skoro robisz to co inni, dlaczego masz "obcinkę" z wypłaty? Chyba, że tam tak wszyscy zarabiają
Pracodawca jest tu w najgorszej sytuacji, bo musi pogodzić interesy wszystkich pracowników.
Dla pracownika z dużym stażem ważne jest aby był doceniony i odpowiednio zarabiał, dajmy na to 7000zł, i taki pracownik nawet jeśli mówi, że młody powinien dostać 5000zł to tak naprawdę nie ma tego namyśli bo wie, że umiejętności "mięsa armatniego" są znikome.
Natomiast młody, który jest kilka tyg po zdaniu egz C+E, wymaga od pracodawcy równego traktowania wszystkich, argumentuje to często tym, że "przecież "starsi" wyjeździli mniej niż ja, a dostali 2 razy więcej, i gdzie tu równe trakotowanie". Świeżak oczekuje również, że ewentualne jego błędy np. uszkodzenie zestawu, ładunku itp., nawet gdy są na dużą kwotę nie odbiją się na jego kieszeni.
System wynagradzania w każdej firmie powienien moim zdaniem promować tzw. wierność firmie. Daje to możliwość lepszego poznania się zarówno kierówców, szefostwa, mechaników, księgowości itd. itp..
Dzięki temu można naprawdę zaoszczędzić sobie i innym wiele nerwów, ot wystaczy tylko chcieć kogoś zrozumieć i zaadaptować się do otoczenia.
Dlatego też kierowcy starsi stażem często cieszą się zaufaniem szefostwa bo w pewnym sensie utożsamili oni dobro firmy w której pracują ze swoim dobrem. Pracodawca nie boi się posłać takiego kierowcy do najważniejszych klientów, gdzie poza samym wykonaniem usługi liczy się też to jakie wrażenie zostawił po sobie kierowca.

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: