Cytuj:
ajlepiej by auto pochodziło na wolnych obrotach, bo jest to rownież zalecane dla turbodiesli, ponieważ w o ile się nie myle można w ten sposób zatrzeć turbinę
Turbiny nie zatrzez przez to ze po zapaleniu silnika go przegazujesz bo w kilka sekund po zapaleniu olej juz przeplywa przez turbo , z turbem jest inaczej w 2 strone

tzn. po jezdzie w goracy dzien pod durzym obciarzeniem np. podjazd po gore nie wolno odrauz gasic silnika tylko
powinien on pochodzic przez 1-2 min. aby wlasnie olej przeplywajacy przez turbo go zchłodzil , nie ma to jakiegos straszliwego wplywu na jej zywotnosc ale napewno je wydluzy
_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych
Nowy Sącz i okolice - Zapraszam
DPTacho.pl