» Kontakt » Reklama » Pliki cookies
Dzisiaj jest 30 lip 2014, 17:08

Strefa czasowa UTC +1 godz. [letni]







Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 236 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna
Autor Wiadomość
PostWysłano: 08 lut 2010, 18:22 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2008, 16:10
GG: 6324074
Samochód: VOLVO FH
Tak na właczonym silniku i gdy samochód stoi, blokada pomaga ale nie zawsze.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 08 lut 2010, 22:29 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2010, 18:38
Lokalizacja: Białystok
GG: 4103460
Samochód: Iveco Stralis II
Ok, dzięki koledzy raz jeszcze teraz wiem już co i jak. Pozdrawiam!

_________________
Jazda samochodem jest jak gra miłosna: kobiety wolą objazdy, mężczyźni - skróty.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 12 lut 2010, 21:09 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2009, 20:52
GG: 1
Samochód: Ferrari ;) AS440S45T/P
Tylko kolego pamietam że jak zablokujesz most to nie przesadzaj ze skręcaniem kołami :)

_________________
...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 11 kwie 2010, 22:57 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 gru 2009, 23:50
Lokalizacja: Piła
GG: 0
Samochód: Scania
Stralis II 450 złapany na parkingu w Bydgoszczy:)
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 31 maja 2010, 2:14 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2008, 2:55
GG: 6263155
Samochód: Citroen Berlingo 2.0 HDI
To dorzucę coś od siebie. Nowy Stralis na litewskich blachach, przyłapany 6 maja 2010 na stacji paliw Lotos w Serocku. Stałem wtedy na tej stacji ponad 12 godzin z powodu awarii. Zrobiłem parę zdjęć truckom, ale ten był najciekawszy tego dnia.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

_________________
I Was Born To Be A Truck Driver.

B - 24 VIII 2004
C - 29 VIII 2009
Kurs Na Przewóz Rzeczy


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 31 maja 2010, 10:23 
Offline
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2006, 11:34
Lokalizacja: 50.00N 20.91E; KO00LA
GG: 0
Samochód: ***** - zdrap a zobaczysz
Jeździłem półtora miesiąca Stralisem II u jednego z podwykonawców dla JMD "Stonka".
Muszę powiedzieć, że przesiadając się po półtora rocznej jeździe Volvem na "cud włoskiej myśli technologicznej" nie najlepiej oceniam samo wykończenie wnętrza, ergonomię a nade wszystko bezawaryjność auta.
Tanie, twarde plastiki lubią trzeszczeć (przebieg auta 90 000 km). Niestety, nawet w odniesieniu do Actrosa, którym jeździłem (rocznik 1999) Iveco nadal nie dorobiło się programowanego interwału pracy wycieraczek. Zakres regulacji kolumny kierownicy zostawia wiele do życzenia. Rozmieszczenie przełączników też nie jest najlepsze, ale da się wytrzymać - kwestia przyzwyczajenia.
Tak, jak Kolega Leszek pisał, należy zaznaczyć bardzo słaby hamulec silnikowy, który wg mnie pełni funkcję bardziej ozdobną, jak przydatną. Ponadto, po roku jazdy padł silnik od wycieraczek, urwały się zawiasy lewej, otwieranej owiewki. Nie wiem, czy dotyczyło to wszystkich egzemplarzy, czy to tylko mój się taki udał, ale często występowały częste problemy z immobiliserem i dopiero wyłączenie "heblem" prądu na ok. 5 minut usuwało błąd.
Do plusów należy zaliczyć precyzyjne programowanie załączania hamulca silnikowego i tempomatu (różnica może wynosić nawet tylko 1 km/h). Ponadto wygodny fotel kierowcy, wygodna leżanka. Sterowanie centralnym zamkiem, szybami, otwieraniem wywietrznika dachowego z wielofunkcyjnego panelu nad dolnym łóżkiem. Ustawianie wszystkich luster (oprócz rampowego i czołowego) elektrycznie.

_________________
Do szewskiej pasji doprowadzają mnie dwie rzeczy:
1. Hipokryzja
2. Mruganie "długimi" po lustrach tuż przed wyprzedzaniem


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 13 cze 2010, 0:52 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Lokalizacja: Chelmek
Kazde auto ma wady i zalety, ja mam Stralisa 500 i stwierdze ze nie jest to zly samochod ani zaden cud techniki ale zastanawia mnie wypowiedz ze ma bardzo slaby hamulec silnikowy??? Ja powiem tyle ze swoim jade na trasie Nysa-Kudowa Zdroj z ladunkiem 24 tony i zjezdzam z kazdej gory bez naciskania hamulca zasadniczego, no chyba ze sie bujne za szybko no to trzeba przychamowac ale umiejetne obslugiwanie ITB i zjezdzam z gor z zimnymi hamulcami.
Pisze o wersji 500 mozliwe ze slabsze slabiej hamuja gdyz jezdzilem 450 i mial tylko jedno polozenie dzwigni a tu sa dwie tam poprostu niebylo tej mocniejszej, niewiem czy wszystkie tak maja moze ktos powie jak jezdzi takim...

_________________
V8 Power...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 13 cze 2010, 19:43 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
GG: 0
W ivecu Trakkerze 410 jest dwustopniowy i pozwala tylko lekkie przytrzymanie pojazdu przy zjeździe ze wzniesienia. W porównaniu z retarderem hamulec silnikowy iveca jest bardzo słaby.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 15 cze 2010, 14:17 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2010, 11:58
GG: 0
Davo76 widziałem Twoje Stralisy na A4. Nie wiedziałem skąd znam ten tył naczepy. Dopiero teraz gdy zobaczyłem avatar mi się skojarzyło. Najpierw wyprzedzałem Cię moim EuroTech`em - granatowa kabina, granatowa plandeka na solówce + przyczepa tridem na kołowrocie do pasz, - w okolicach Góry Św. Anny. Jechałeś czerwonym Stralisem 500 E5 na szerokich gumach. Miałem coś zagadać. Ale po pierwsze coś jadłeś, po drugie nie mogłem skojarzyć skąd znam tą firme. Drugi raz mijałem się wczoraj z Tobą na A4 koło Gliwic na A4 około 6 - 7. Również jechałeś na zachód. Czarny Stralis, szeroka guma, dużo diod czy czegoś takiego dodane na przód ciągnika, natomiast pod bakiem rura lub pasek LED (?). Auta super się prezentują. Pozdrawiam

_________________
Gumisie, Lubisie ... lubie wszystkie misie


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 18 cze 2010, 21:12 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Lokalizacja: Chelmek
Dokladnie, czarnym jezdzi moj brat a ja czerwonym nazrazie nie opisany jeszcze bo dopiero zaczynam grzebac przy nim.
Wracajac do tematu hamulca jezdzilem z telma i z intarderem ZF moze ten ostatni jest troche mocniejszy ale wszystkie trzy sa porownywalne. Wczoraj po zjezdzie do Kudowy z 24t sprawdzalem hamulce w naczepie specjalnie i temperatura byla porownywalna do jazdy po autostradzie....
Dziwi mnie jak ktos pisze ze to nie hamuje? no chyba ze na zielonym polu to owszem uzywajac go musimy trzymac obroty przy zjezdzie na zoltym polu powyzej 2000 obr....

_________________
V8 Power...


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 19 cze 2010, 14:43 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 cze 2008, 17:07
GG: 0
davo76 pisze:
Dokladnie, czarnym jezdzi moj brat a ja czerwonym nazrazie nie opisany jeszcze bo dopiero zaczynam grzebac przy nim.
Wracajac do tematu hamulca jezdzilem z telma i z intarderem ZF moze ten ostatni jest troche mocniejszy ale wszystkie trzy sa porownywalne. Wczoraj po zjezdzie do Kudowy z 24t sprawdzalem hamulce w naczepie specjalnie i temperatura byla porownywalna do jazdy po autostradzie....
Dziwi mnie jak ktos pisze ze to nie hamuje? no chyba ze na zielonym polu to owszem uzywajac go musimy trzymac obroty przy zjezdzie na zoltym polu powyzej 2000 obr....


Nie dziw się kolego. @Marcinos juz nie pierwszy raz udowadnia, że nie ma pojęcia o Iveco i niepotrzebnie zabiera głos.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 19 cze 2010, 21:31 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2008, 21:17
GG: 0
Truckerman Ty pewnie już 50 lat ganiasz Ivecami, przetestowałeś wszystkie modele i nie miałeś z nimi żadnych najmniejszych problemów:) Czego nie możesz powiedzieć o MANIE, VOLVIE, SCANII itd


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 20 cze 2010, 13:14 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2005, 21:37
Lokalizacja: Chelmek
Kadykianus pisze:
Davo76 widziałem Twoje Stralisy na A4. Nie wiedziałem skąd znam ten tył naczepy. Dopiero teraz gdy zobaczyłem avatar mi się skojarzyło. Najpierw wyprzedzałem Cię moim EuroTech`em - granatowa kabina, granatowa plandeka na solówce + przyczepa tridem na kołowrocie do pasz, - w okolicach Góry Św. Anny. Jechałeś czerwonym Stralisem 500 E5 na szerokich gumach. Miałem coś zagadać. Ale po pierwsze coś jadłeś, po drugie nie mogłem skojarzyć skąd znam tą firme. Drugi raz mijałem się wczoraj z Tobą na A4 koło Gliwic na A4 około 6 - 7. Również jechałeś na zachód. Czarny Stralis, szeroka guma, dużo diod czy czegoś takiego dodane na przód ciągnika, natomiast pod bakiem rura lub pasek LED (?). Auta super się prezentują. Pozdrawiam

Obrazek
Dokładnie czrnego ujeżdżam ja , a pod kotłami to rury.

A tu obydwa...
Obrazek


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 04 lip 2010, 12:23 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 cze 2009, 3:52
Lokalizacja: Zgorzelec / Bielawa Górna
GG: 0
Samochód: Volvo FH16 550 Glob XL
Pogratulować Stralisów. Ten czarny piękny, nic tylko na zloty latać :)

_________________
VOLVO & DAF 4EVER


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 15 paź 2010, 10:05 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2009, 19:25
Lokalizacja: Warszawa
GG: 2831881
Samochód: IVECO STRALIS
ja jezdze zoltym SII i nie mam problemow z hamulcem silnikowym. Wystarczy wprowadzic silnik na zolty zakres obrotow i trzyma jak trzeba.

_________________
Dobrze w domu, dobrze w lesie ale dla mnie najlepiej było w PEKAESie


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 17 paź 2010, 12:51 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Lokalizacja: Schwedt
GG: 0
Samochód: Premium'ka
Może ktoś eksploatuje te auta od nowości i może coś "szepnąć" na ten temat po 200-300 tyś. przejechanych kilometrów? Nie oszukujmy się, Iveco jest jedną z tańszych marek w zakupie na rynku, więc skutecznie zachęca do zakupu swoją ceną. Zwłaszcza jak jest się klientem "indywidualnym", kupuje jedno auto i nie ma mowy o jakichś "superzniżkach" jak w przypadku dużych flot.


I tak na marginesie. W znajomej firmie dzień przed końcem gwarancji strzelił korbowód. :shock: Silnik 450. Słyszał ktoś o podobnym przypadku?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 18 paź 2010, 17:07 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
GG: 0
a ja mam pytanie czy Stralisy || mają też silniki cursor 10 ?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 18 paź 2010, 19:00 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk
GG: 1779047
Samochód: Ford Focus Turnier 2.0 TDCi
SlawekDxI pisze:
a ja mam pytanie czy Stralisy || mają też silniki cursor 10 ?
Tak ciężko wejść na stronę producenta?

_________________
NAJLEPSZA polska galeria ciężarówek w Internecie - TrucksPhototrans


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 19 paź 2010, 15:24 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2009, 19:25
Lokalizacja: Warszawa
GG: 2831881
Samochód: IVECO STRALIS
Pazdz pisze:
Może ktoś eksploatuje te auta od nowości i może coś "szepnąć" na ten temat po 200-300 tyś. przejechanych kilometrów? Nie oszukujmy się, Iveco jest jedną z tańszych marek w zakupie na rynku, więc skutecznie zachęca do zakupu swoją ceną. Zwłaszcza jak jest się klientem "indywidualnym", kupuje jedno auto i nie ma mowy o jakichś "superzniżkach" jak w przypadku dużych flot.


I tak na marginesie. W znajomej firmie dzień przed końcem gwarancji strzelił korbowód. :shock: Silnik 450. Słyszał ktoś o podobnym przypadku?


Z tego co wiem, kierowcy na te pekaesowskie stralisy nie narzekaja. Mowa o tych 480 jak i 450KM. Kolega jezdzi od nowosci SII teraz ma nalatane okolo 380tys to z tego co wiem to drazek kierowniczy wymieniali i cos przy hamowaniu mu stuka pod kabina. Tak to tylko leje paliwo, co 10tys dolewa oleju, wymienia gumy i jezdzi.

_________________
Dobrze w domu, dobrze w lesie ale dla mnie najlepiej było w PEKAESie


Na górę
 Wyświetl profil  
 
PostWysłano: 30 paź 2010, 15:59 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lut 2006, 14:03
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
GG: 1522591
Samochód: VW
U nas jest jeden Stralis II od nowości (ma chyba ok 2-3 lat), i jako tak żadnych poważnych awarii nie było, nie licząc wymiany czujników od AdBlue których trochę tam jest, a nie są to tanie rzeczy. Pozdrawiam

_________________
NIEBIESKI... :P


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 236 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Następna

Strefa czasowa UTC +1 godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  


Forum oparte o phpBB3 © 2004-2014 Piotr Kardaś

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy