Rejestracja:28 maja 2009, 20:22 Posty: 108
GG: 10095414
Cytuj:
Cytuj:
Zawsze sie zastanawiałem, dlaczego przy Tatrze koła są pochylone do środka w kierunku podwozia? Moze mnie ktoś oświecić?
To sie nazywa "zbierznośc" lub "Kąt pochylenia koła"
No dobra , niech ci będzie kąt pochylenia koła, (wypadło mi z głowy), tylko po co to? W innych ciężarówkach nie zauważyłem takiego rozwiązania, przynajmniej Scania, którą jeżdze od niedawna na żwirowni ma normalne rozwiązanie.
_________________ A - zastanawiam się
B - jest
C - jest
E - jest
D - jest
kurs na przewóz rzeczy jest buahaha
Zawsze sie zastanawiałem, dlaczego przy Tatrze koła są pochylone do środka w kierunku podwozia? Moze mnie ktoś oświecić?
To sie nazywa "zbierznośc" lub "Kąt pochylenia koła"
No zbieżność to się nie zgodzę raczej...
Tatra ma rurową konstrukcję ramy, całkiem inną niż Scania, dlatego widzisz różnice w 'ugięciu', gdy załadujesz Tatrę, koła się 'odwijają' i jest normalnie
_________________ Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.
To właśnie jest kąt pochylenia koła i w Tatrze on jest zmienny. Są trzy wielkości charakteryzujące prowadzenia kół: Zbieżność, kąt pochylenia koła i kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 9 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę