Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 lip 2007, 16:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 cze 2007, 8:40
Posty: 4

Zrobiłem prawo jazdy C+E jestem w trakcie robienia kursu na przewóz rzeczy . Dowiadywałem sie troche w sprawie pracy i wszędzie pytaja sie ile bym chciał zarabiać . Może wiecie ile proponować pracodawcy żeby jego nie przestraszyć i żeby samemu też zbytnio nie stracić . Nie mam doświadczenia i dopiero mam zamiar stawiać pierwsze kroki.


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lip 2007, 16:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1311
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Kolego jak powiesz na krajówce 2000 tyś na międzynarodówce 3500 to jak na początek nie będzie źle. Nie wiem tylko czy bez doświadczenia na międzynarodówce dostał byś tyle. Od czegoś trzeba zacząć.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lip 2007, 17:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Cytuj:
ile proponować pracodawcy żeby jego nie przestraszyć i żeby samemu też zbytnio nie stracić
Myślę, że tak 3000-4000zł na początek (pierwsze pół roku lub rok) powinno wystarczyć, aby nie przestraszyć pracodawcy i siebie samego. Bo schodzenie poniżej 3000zł w dzisiejszych czasach (brak kierowców) to żart. Za 24h w kabinie zarobki dla świeżaka (chodzi mi tu o bardzo młodego kierowcę z 2 miesięcznym stażem) pow. 3000zł to myślę, że jak na początek to dobra suma.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lip 2007, 17:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lut 2007, 20:57
Posty: 1532
Samochód: fabia

Cytuj:
na międzynarodówce 3500
Cytuj:
Myślę, że tak 3000-4000zł na początek
Myślę, że mówicie o płacy brutto?

_________________
Czerwone i bure


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lip 2007, 17:14
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Cytuj:
Myślę, że mówicie o płacy brutto?
Tak, piszę o płacy brutto. Chyba się zgodzisz, że to godziwa zapłata dla młodego.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lip 2007, 17:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 cze 2007, 8:40
Posty: 4

A jak to sie przedstawia jeśli chodzi o czas pracy? Chodzi mi czy pracodawca płaci na godzine jakąś stawke czy jakos inaczej to liczą ?


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lip 2007, 17:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 gru 2006, 18:40
Posty: 125
GG: 3796803
Lokalizacja: Zgierz

Najczęściej występującymi rodzajami naliczania wypłaty to: % z frachtu+ opcjonalnie podstawa[najczęściej 10%+podstawa[500-1000z,lub sam procent ok. 12-13%] stawka za Km[ zależy od tras 30-40 Gr+ opcjonalnie podstawa] dniówkaza dzień pracy[ opcjonalnie podstawa] lub dniówka za wszystkie dni w miesiącu[wliczając wolne], oczywiście wszystkie rodzaje wypłat mogą być dowolnie łączone, lub mogą wystąpić inne rodzaje, lub stała pensja :wink: [/url]


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lip 2007, 18:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 gru 2006, 23:15
Posty: 187
GG: 0
Samochód: magnum 480
Lokalizacja: warszawa

Cytuj:
Tak, piszę o płacy brutto
Ciekawe, jak to liczyłeś, biorąc pod uwagę fakt, że zazwyczaj rejestrowany jest kierowca na stawkę 1000-2000 brutto
sensejjj
Po Polsce minimum to 2,5 tysia na kraju, jeśli cały tydzień mieszkasz w aucie. Za miedzę to tak jak koledzy napisali 3-3,5 tysia, oczywiście do ręki. Tylko jak chcesz na krajówkę, zapytaj potencjalnego pracodawcy czy jeżdżą zgodnie z tacho, bo jak nie to skórę z Ciebie zedrą, a niestety jest u nas ciągle masa przewoźników, którzy nie znają pojęcia "dobowy odpoczynek".
Powodzenia

_________________
"spokojnego nie znam dnia, na dżdżo spalam pety dwa i herbaty tak jak trza nie posłodze
po asfalcie, czy przez piach, gładko, czy po kocich łbach, taki mi się trafił fach-życie w drodze"
W.Młynarski "Absolutnie"


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lip 2007, 20:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lut 2007, 20:57
Posty: 1532
Samochód: fabia

Cytuj:
Za miedzę to tak jak koledzy napisali 3-3,5 tysia, oczywiście do ręki.
3,5 tys do ręki, dla kompletnie zielonego kierowcy? Wskaż mi palcem przewoźnika który takiego zatrudni i tyle mu da.

_________________
Czerwone i bure


Tytuł:
Post Wysłano: 12 lip 2007, 15:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lut 2007, 15:52
Posty: 103
Lokalizacja: Lębork

Cytuj:
3,5 tys do ręki, dla kompletnie zielonego kierowcy? Wskaż mi palcem przewoźnika który takiego zatrudni i tyle mu da.
TS Transport Service w Gdyni ( białe naczepy z napisem INTERNATIONAL PAPER i czarne konie). Robisz na działalności za 40 gr od km. Auta max. 3 letnie (DAF XF 480 i Scania R Highline). Przeważnie Francja i zaraz powrót, bez przerzutów. Miesięcznie ok. 12-14 tys. km. Młody czy stary, to bez różnicy. Podejrzewam, że jak byś poszukał, to byś znalazł więcej takich firm, ale większość woli siedzieć przed kompem i biadolić, i sami się nakręcają, że się nie da, bo nie i koniec. Chciałeś, żeby wskazać Ci palcem, więc wskazałem.

_________________
scania to scania


Tytuł:
Post Wysłano: 12 lip 2007, 17:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lut 2007, 20:57
Posty: 1532
Samochód: fabia

Cytuj:
Młody czy stary, to bez różnicy.
Tak, ale ktoś z doświadczeniem i bez, to już duża różnica. Jeżeli firma puszcza na Francję kierowcę który dopiero co zrobił prawo jazdy to jest naprawdę odważna.

Nie mówię, że jest to niemożliwe, zwłaszcza przy obecnym niedoborze kierowców na rynku pracy. Jednak brzmi to wszystko conajmniej mało wiarygodnie. 3500zł do ręki, na polskie warunki to bardzo wysokie wynagrodzenie. Zwłaszcza, że mówimy o kimś kto dopiero zaczyna karierę zawodową.

_________________
Czerwone i bure


Tytuł:
Post Wysłano: 12 lip 2007, 17:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lut 2007, 15:52
Posty: 103
Lokalizacja: Lębork

Cytuj:
Tak, ale ktoś z doświadczeniem i bez, to już duża różnica. Jeżeli firma puszcza na Francję kierowcę który dopiero co zrobił prawo jazdy to jest naprawdę odważna.
Firma jak to firma wszystko ma ubezpieczone. To raczej kierowca musi byc odwazny. Owszem, byly przypadki, ze kierowca stal w Kwidzynie i nie wiedzial, w ktora strone jechac na Swiecko, albo pojechaly 2 auta do Francjii i wydzwaniali do firmy, ze nie wiedza gdzie sa i w ktora strone jechac. Ja osobiscie znalem chlopaka, co w zaszlym roku skonczyl 21 lat 15.08 a 17.08 jechal na Hiszpanie. Zrobil 2 Hiszpanie w podwojnej i przyjal Dafa. Ja lecialem z nim do Le Mans na 2 auta. I powiem ci, ze radzil sobie lepiej niz nie jeden stary. A zasady wynagrodzenia mial takie same, jak pozostalych 60 kierowcow. Po prostu sie nie bal i byl kumaty. Jedni sie do tego nadaja, a inni nie. A firmy to po prostu trzeba szukac, a nie zakladac z gory, ze mlody zarobi max. 3500 brutto i koniec.

_________________
scania to scania


Tytuł:
Post Wysłano: 13 lip 2007, 0:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lip 2007, 19:03
Posty: 107
Lokalizacja: Zielona Góra

Dokładnie. Jest to nieporównywalnie inna (cięższa) praca do większości innych i nie można mówić, że 3,5tys na rękę to było dużo, bo teraz to jest niewiele.

_________________
Nie warto wdawać się w dyskusję z "debilem" bo najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pokona doświadczeniem..


Tytuł:
Post Wysłano: 13 lip 2007, 10:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lut 2007, 20:57
Posty: 1532
Samochód: fabia

Cytuj:
Jest to nieporównywalnie inna (cięższa) praca do większości innych i nie można mówić, że 3,5tys na rękę to było dużo
Powiedz to np. górnikom. Ich praca jest dużo cięższa, a o pensjach rzędu 3500zł na rękę mogą sobie pomarzyć jak wyjdą na powierzchnię i zostaną jakimś kierownikiem.

_________________
Czerwone i bure


Tytuł:
Post Wysłano: 13 lip 2007, 16:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 lut 2007, 15:52
Posty: 103
Lokalizacja: Lębork

Cytuj:
Powiedz to np. górnikom. Ich praca jest dużo cięższa, a o pensjach rzędu 3500zł na rękę mogą sobie pomarzyć jak wyjdą na powierzchnię i zostaną jakimś kierownikiem.
Co mnie to obchodzi? Zawsze mozesz zostac gornikiem. Przeciez nikt nikomu nie kaze byc kierowca. To bedziesz robil za grosze, bo gornicy maja mniej??? A nic nie robiacy posel ma 10.000 zl i co? To kierowca powinien miec z 50.000 wedlug Twojego rozumowania. Pozdrawiam

_________________
scania to scania


Tytuł:
Post Wysłano: 14 lip 2007, 21:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 lut 2007, 20:39
Posty: 2088
GG: 1
Samochód: R420
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Według mnie to co można nazwac cięzką pracą to pojęcie względne praca fizyczna to praca fizyczna, zarówno górnik i jak i kierowca pracuje fizycznie. to bardziej lub mniej tego niewiadomo w każdym razie na 100% górnik nie spędza paru-parunastu dni z rzędu poza domem i nie musi sie z pensji wyżywiać za granicą i odpowiadac za ładunek.


Nie jestem kierowcą ale patrząc na zawody inne, to przecież wynagrodzenie nie jest wprost proporcjonalne do ilości spalonych kalorii :)
To, że praca jest np bardzo odpowiedzialna i pracownik co chwile jest "w delegacji" to powinno pensję kierowcy mocno windować. Więc na pewno to co jest to nie jest za dużo, a powinno być więcej....


Tytuł:
Post Wysłano: 14 lip 2007, 22:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 sty 2007, 22:20
Posty: 88
GG: 6134783
Lokalizacja: Kraków

A ja mam pytanie jak jest z płacą na autach do 3,5t na krajówce, na międzynarodówce i czymś typu rozwożenie po mieście jakieś pieczywo, napoje po sklepach :?:


Tytuł:
Post Wysłano: 14 lip 2007, 22:53

Wracałem ostatnio z gościem, który jeździ "dostawczakiem" do 3,5t i powiedział, że przy jeździe na Francję jest w stanie wyciągnąć 2,5tyś. pln i co weekend w domu.


Tytuł:
Post Wysłano: 14 lip 2007, 22:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2006, 12:58
Posty: 550
GG: 8261240
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Ja kolege mam w firmie GWM Trans Log w Lęborku i gdy byłem z nim w Janowie Lubelskim tak chwilowo sie zobaczyć to gadaliśmy i mówił tak "Ja to 4000zł wyciagam a jestem co tydzień w domu" Więc Służba Nie Dróżba jechać trzeba :mrgreen:

_________________
Ból z serca bliskich, a przesłanie dla Was.
Obudźcie się ludzie i przejrzyjcie na oczy jesteśmy tacy jak Wy i może to was zaskoczy ...


Tytuł:
Post Wysłano: 15 lip 2007, 9:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 lut 2007, 15:00
Posty: 66
Samochód: Mercedes Sprinter 312 D
Lokalizacja: Włocławek

O ile ja się oriętuje praca na dostawczakach do 3,5t przy rozwożeniu po mieście napoij czy coś takiego to płaca jest tak 1000zł badź maksymalnie 1500zł

_________________
Gdyby budowanie autostrad było nielegalne > To mieli byśmy w Polsce lepsze drogi niż w Niemczech


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: