Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 lip 2007, 16:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 cze 2007, 8:40
Posty: 4

Zrobiłem prawo jazdy C+E jestem w trakcie robienia kursu na przewóz rzeczy . Dowiadywałem sie troche w sprawie pracy i wszędzie pytaja sie ile bym chciał zarabiać . Może wiecie ile proponować pracodawcy żeby jego nie przestraszyć i żeby samemu też zbytnio nie stracić . Nie mam doświadczenia i dopiero mam zamiar stawiać pierwsze kroki.


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lip 2007, 16:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2006, 13:56
Posty: 1311
GG: 1
Samochód: VOLVO
Lokalizacja: TSK

Kolego jak powiesz na krajówce 2000 tyś na międzynarodówce 3500 to jak na początek nie będzie źle. Nie wiem tylko czy bez doświadczenia na międzynarodówce dostał byś tyle. Od czegoś trzeba zacząć.

_________________
Jak trza, to cofnę do przodu.
22.08.2016r. [*] Tomcio - przyjacielu, pamiętam.


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lip 2007, 17:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lis 2006, 18:57
Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna

Cytuj:
ile proponować pracodawcy żeby jego nie przestraszyć i żeby samemu też zbytnio nie stracić
Myślę, że tak 3000-4000zł na początek (pierwsze pół roku lub rok) powinno wystarczyć, aby nie przestraszyć pracodawcy i siebie samego. Bo schodzenie poniżej 3000zł w dzisiejszych czasach (brak kierowców) to żart. Za 24h w kabinie zarobki dla świeżaka (chodzi mi tu o bardzo młodego kierowcę z 2 miesięcznym stażem) pow. 3000zł to myślę, że jak na początek to dobra suma.

_________________
Solaris Urbino 18 '17


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lip 2007, 17:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lut 2007, 20:57
Posty: 1532
Samochód: fabia

Cytuj:
na międzynarodówce 3500
Cytuj:
Myślę, że tak 3000-4000zł na początek