wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.wagaciezka.com/

CIEŻARÓWKI antyki
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=9180
Strona 1 z 1

Autor:  kamil_volvo [ 27 cze 2007, 18:43 ]
Tytuł:  CIEŻARÓWKI antyki

ineteresują mnie ciężarówki antyki!myśle że ktoś jakis samochód opisze itp. :wink:

Autor:  Cin [ 27 cze 2007, 18:47 ]
Tytuł: 

A co to są ciężarówki ..antyki :roll:

Autor:  waldis [ 27 cze 2007, 19:08 ]
Tytuł: 

:D Ciężarówki antyki to pewnie coś takiego jak to: :D

Obrazek

Niestety nie potrafię opisac tego samochodu,(może ktoś będzie miał jakieś info na ten temat)
A tak na marginesie to zakładając temat dobrze byłoby dać przykład i coś opisać,a nie rzucić

Cytuj:
ineteresują mnie ciężarówki antyki!myśle że ktoś jakis samochód opisze itp
i niech inni się pomęczą,ważne że ja mam kolejnego posta :D

Autor:  karwo [ 27 cze 2007, 19:19 ]
Tytuł: 

Cytuj:
ważne że ja mam kolejnego posta Very Happy
Mam nadzieje że napisałeś to jako żart? :roll:

Autor:  waldis [ 27 cze 2007, 19:26 ]
Tytuł: 

Dokładnie tak kolego,dlatego jest tyle szczerzących zęby ikon,jak popatrzysz to już powoli roi sie od tematów w tym stylu.

Interesuje mnie ...,może ktoś coś napisze

Oczywiście forum jest po to żeby min.szukac informacji i zadawać pytania,ale jakoś nie wierze że w tym przypadku tak jest.

Autor:  SEBA-driver [ 28 cze 2007, 10:10 ]
Tytuł: 

Myśle ,ze auto ,które ja posiadam tez można zaliczyć do antyków - S T A R 28 :)

Autor:  adamus29 [ 28 cze 2007, 10:18 ]
Tytuł: 

Artykuł pochodzi z http://motoskansen.pl
Jest na nim więcej opisów :D

http://img99.imageshack.us/my.php?image ... cieao9.jpg

Samochód ciężarowy ŻUBR
Prace nad pierwszą polską ciężarówką o łądownośći 8 ton rozpoczęto w 1952 roku w Biurze Konstrukcyjnym Przemysłu Motoryzacyjnego w Warszawie. Pojazd miał mieć silnik o mocy 150 KM (110 kW), do jego budowy należało wykorzystać części i technologie krajowe. Prototyp wykonano w roku 1955 i oznaczono A80. Napędzany był sześciocylindrowym silnikiem o pojemności skokowej 9935 cm3 rozwijającym moc 140 KM (103 kW) przy 2200 obr/min. Maksymalny moment obrotowy wynosił 490 Nm przy 1400 obr/min. Pięciobiegowa skrzynia biegów nie miała zsynchronizowanej "jedynki". W samochodzie astosowano ogumienie dętkowe o wymiarach 12.00-22". Drewniana skrzynia ładunkowa miała powierzchnię 11,2 m2 i była przystosowana do montażu pałąków i opończy. Pojazd miał 7346 mm długości, jego masa własna wynosiła 7250 kg, mógł ciągnąć przyczepę o masie nie przekraczającej 14 ton. A80 był w stanie rozpędzić się do 72 km/h, spalał 25 litrów na 100 km.

Samochód jest poprzednikiem jelcza, z wyglądu niezabardzo się różnią.

Autor:  Bono29 [ 28 cze 2007, 10:27 ]
Tytuł: 

Echm.... Taki temat o Żubrze już jest...Sam go założyłem...

Autor:  adamus29 [ 28 cze 2007, 10:30 ]
Tytuł: 

Sorry nie wiedziałem :oops: ...

Autor:  Bono29 [ 28 cze 2007, 10:32 ]
Tytuł: 

Nic nie szkodzi... nie obrażam się :mrgreen: ... ale jakbyś jakąś IFE opisał albo coś bo sam jestem ciekawy...

Autor:  adamus29 [ 28 cze 2007, 10:53 ]
Tytuł: 

IFA-Instytut Filologii Angielskiej :D

O IFA nic nie mam, ale znalazłem fajne autka
Artykuł pochodzi z Wikipedii

http://img157.imageshack.us/my.php?imag ... 955jw3.jpg

Framo - marka samochodów stworzona w latach 30. XX wieku przez Jørgen Skafte Rasmussen załozyciela firmy DKW; marka jest skrótowcem od pełnej nazwy firmy Herstellungsort Frankenberg und Motorenwerke ab.
W roku 1938 wprowadzono na rynek model Framo V500 z silnikiem o pojemności 500 cm³ i mocy 15 KM. Samochód mógł rozwijać maksymalna prędkość 60 km/h.
Po II wojnie światowej w NRD w latach 1953 - 1961 produkowano lekkie samochody dostawcze pod marką Framo w fabryce VEB Barkas-Werke Karl-Marx-Stadt należączej do konklomeratu Industrieverband Fahrzeugbau.
Model Framo V902 wyposażony był w silnik o pojemności 900 cm³ i mocy 28 KM (20,6 kW). Jego następcą był Barkas B 1000.

http://img157.imageshack.us/my.php?imag ... schdm3.jpg

Barkas - marka samochodów dostawczych i minibusów produkowanych w należącej do IFA fabryce VEB. Samochody oznaczone B1000 produkowano w znacjonalizowanej fabryce Framo od roku 1961 aż do 1991. Początkowo model wyposażony był w trzycylindrowy, dwusuwowy jednostkę napędową znaną z samochodów Wartburg 353 / 353W o mocy 43 KM przy pojemności skokowej 900cm³, zwiększonej potem do 1000 cm³ dzięki czemu moc silnika wzrosła do 46 KM. W 1989 rozpoczęto produkcję modelu B1000-1 wyposażonego w czterosuwowy silnik Wartburga 1.3 (na licencji Volkswagena) o pojemności 1272 cm³ i mocy 58 KM.
W latach 80. prowadzono pracę nad stworzeniem nastepcy modelu B1000. jednak przerwano je ze wzgędu na postanowienia polityczne. Stworzony model B1100 można oglądać w muzeum motoryzacji w Frankenberg.
Wyprodukowano łącznie 175 740 egzempalrzy modelu B1000 i 1 961 B1000-1.

Autor:  pciuch [ 01 lip 2007, 19:24 ]
Tytuł: 

GAZ 51 / Lublin 51

Fajna stronka

http://yogi.bubu.w.interia.pl/02_02.htm

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/