Strona 30 z 50 [ Posty: 997 ] Przejdź na stronę Poprzednia 128 29 30 31 3250 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 02 lis 2016, 19:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2016, 7:57
Posty: 57
Samochód: scania

Cytuj:
Masz racje 3/4 ale to też przybidny, z tego co widze na fotce to u Ciebie już zrobili zbiornik do przelewu, we wcześniejszych były same syfony https://zapodaj.net/5e80cd7e10979.jpg.html chyba że masz zbiornik i syfon :)

no u mnie zamiast plastiku jest metalowy zbiornik z wizjerem a w srodku jest syfon bodajrze z kulka:) jutro zrobie zdjecia:) tez masz od niego zabudowe?


Post Wysłano: 02 lis 2016, 19:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sie 2006, 10:58
Posty: 27
Lokalizacja: Białobrzegi

Mam na jednym samochodzie ;)

_________________
Mercedes1520
Mercedes 809
Scania 93


Post Wysłano: 03 lis 2016, 0:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 cze 2009, 18:35
Posty: 629
GG: 0

U mnie bez zbędnego je#$%#nia są 2 cale i polecam takie duże zawory :wink:


Post Wysłano: 03 lis 2016, 18:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2016, 7:57
Posty: 57
Samochód: scania

Panowie widzicie róznice miedzy tymi wężmi? czy warto dopłacić kilka złotych i wziąć ten zimowy podobno lepszy?i jaka srednice 110mm czy 100? zawory mam 180mm po zewnątrz a w środku 100mm. A moze inna średnice węża kupic? jaka jest najlepsza?
http://allegro.pl/waz-ssawny-pompa-becz ... 16417.html
http://allegro.pl/waz-ssawny-asenizacyj ... 81937.html


Post Wysłano: 03 lis 2016, 19:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 sie 2006, 10:58
Posty: 27
Lokalizacja: Białobrzegi

Zielony grubszy będzie cięższy i twardszy w zimie ale za to więcej wytrzyma i bardziej odporny na kładzenie na ogrodzenie itp., niebieski jest poręczniejszy ale max. rok i do wymiany (pęka przy tych prążkach).

_________________
Mercedes1520
Mercedes 809
Scania 93


Post Wysłano: 03 lis 2016, 22:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 cze 2009, 18:35
Posty: 629
GG: 0

Mi ten co taki fajny miał być po pół roku pękł w połowie przy wyciąganiu z szamba. I... Została mi krótka przedłużka z tego kawałka co mi zostało w rece :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Post Wysłano: 04 lis 2016, 7:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2016, 7:57
Posty: 57
Samochód: scania

dziekuje Panowie za podpowiedz, chyba sie zdecyduje na zielony, a srednice jaką kupić?


Post Wysłano: 07 lis 2016, 8:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2016, 7:57
Posty: 57
Samochód: scania

Panowie mam jeszcze jedno pytanie. czy jak mam w pompie dzwignie ustawiona na ciągniecie i chce wypchnać nieczystosci ze zbiornika to musze wyłaczyc pompe i przestawic ja na wypychanie? czy moge na pracujacej pompie ja przestawiać na wypych badz na ciegniecie? :?: :?:


Post Wysłano: 07 lis 2016, 18:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 wrz 2013, 15:58
Posty: 449
Lokalizacja: OB

Cytuj:
Panowie mam jeszcze jedno pytanie. czy jak mam w pompie dzwignie ustawiona na ciągniecie i chce wypchnać nieczystosci ze zbiornika to musze wyłaczyc pompe i przestawic ja na wypychanie? czy moge na pracujacej pompie ja przestawiać na wypych badz na ciegniecie? :?: :?:
Zawsze myślałem, że to spływa grawitacyjnie .. :shock:


Post Wysłano: 09 lis 2016, 20:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2016, 7:57
Posty: 57
Samochód: scania

nikt nie odpowiada na pytania, boicie sie konkurencji?? :lol: :lol:


Post Wysłano: 10 lis 2016, 23:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 cze 2009, 18:35
Posty: 629
GG: 0

Cytuj:
Panowie mam jeszcze jedno pytanie. czy jak mam w pompie dzwignie ustawiona na ciągniecie i chce wypchnać nieczystosci ze zbiornika to musze wyłaczyc pompe i przestawic ja na wypychanie? czy moge na pracujacej pompie ja przestawiać na wypych badz na ciegniecie? :?: :?:
Na włączonej machaj prawo, lewo. Gdzie tam łazić 20 razy pompę włączać i wyłączać.


Post Wysłano: 16 lis 2016, 20:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2016, 7:57
Posty: 57
Samochód: scania

witam Panowie zakupiłem dzis weza ssącego o srednicy 100mm, ale według mnie chyba jest troche przymała średnica. co o tym sadzicie? na poczatek da rade?


Post Wysłano: 16 lis 2016, 20:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5882
Samochód: Volvo FH

Żeby zrobić EnelSzamboStajl tylko 150!

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 19 lis 2016, 23:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2011, 21:34
Posty: 55
GG: 0
Samochód: superB

Wąż 100(110) jest optymalny. Długość węża najlepiej mieć ~8m do codziennej roboty + 10m+5m. Jurop to bardzo dobre pompy, sam mam roczną 84.


Post Wysłano: 20 lis 2016, 17:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2016, 7:57
Posty: 57
Samochód: scania

Cytuj:
Wąż 100(110) jest optymalny. Długość węża najlepiej mieć ~8m do codziennej roboty + 10m+5m. Jurop to bardzo dobre pompy, sam mam roczną 84.
dzieki za odpowiedz, z racji tego ze kupiłem 15m to podziele go na 9m+6m przedłużki. jaką masz pojemność beczki? w ile czasu jest w stanie napełnic ja do pełna?


Post Wysłano: 23 lis 2016, 23:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2011, 21:34
Posty: 55
GG: 0
Samochód: superB

11 metrów. Nawet nie wiem, kilka minut. Najdłużej ciągnę u sąsiada, co ma dwie komory z osobna po 5 metrów na chyba z 7 metrów głębokie. Pompa u mnie ma większy wydatek, niż wąż 110 nabiera i potrafi bez zabezpieczenia podpompować poniżej -0,8 bara. Nie wolno tego robić, korpus pompy i beczka dostaje wtedy w dupę. Dla tego są zawory zabezpieczające, albo samemu odpowietrznikiem się ustawia, by pompka ssała też z atmosfery. No i najważniejsze, by nie zassało płynu. I nie żałować juropowi oleju. Od czasu do czasu daje mu pod koniec ostatniego ssania ekstra oleju, by sobie przez noc miała. Leje to co do silnika, bo olej do pomp próżniowych kosztuje abstrakcyjne pieniądze. Warto mieć duży zbiornik przelewowy. U ciebie widzę beczkę posadzili ci na ciągnik siodłowy, szkoda miejsca, które zabiera długa kabina, lepiej jakby ci za to dołożyli te 0,5m, wydłużyli beczkę i zmniejszyli średnice. Będzie zajebiście zwrotne, ale na zakrętach będzie ogień. Szkoda, że nie masz otwieranej dennicy, jak kupiłem swój pojazd, to było w nim na metr piachu. Byłem pierwszym, co otworzył dennice w moim aucie od nowości. Proponuje ci wywalić(bo na 100% masz) u góry beczki kule zatykającą i zamontuj sobie przed samym przelewowym zawór, który po wyssaniu będziesz zamykał, żeby płyn się nie wydostawał na zewnątrz. Te kulki zatykające beczki, to w zimie syf.


Post Wysłano: 24 lis 2016, 17:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2016, 7:57
Posty: 57
Samochód: scania

Cytuj:
11 metrów. Nawet nie wiem, kilka minut. Najdłużej ciągnę u sąsiada, co ma dwie komory z osobna po 5 metrów na chyba z 7 metrów głębokie. Pompa u mnie ma większy wydatek, niż wąż 110 nabiera i potrafi bez zabezpieczenia podpompować poniżej -0,8 bara. Nie wolno tego robić, korpus pompy i beczka dostaje wtedy w dupę. Dla tego są zawory zabezpieczające, albo samemu odpowietrznikiem się ustawia, by pompka ssała też z atmosfery. No i najważniejsze, by nie zassało płynu. I nie żałować juropowi oleju. Od czasu do czasu daje mu pod koniec ostatniego ssania ekstra oleju, by sobie przez noc miała. Leje to co do silnika, bo olej do pomp próżniowych kosztuje abstrakcyjne pieniądze. Warto mieć duży zbiornik przelewowy. U ciebie widzę beczkę posadzili ci na ciągnik siodłowy, szkoda miejsca, które zabiera długa kabina, lepiej jakby ci za to dołożyli te 0,5m, wydłużyli beczkę i zmniejszyli średnice. Będzie zajebiście zwrotne, ale na zakrętach będzie ogień. Szkoda, że nie masz otwieranej dennicy, jak kupiłem swój pojazd, to było w nim na metr piachu. Byłem pierwszym, co otworzył dennice w moim aucie od nowości. Proponuje ci wywalić(bo na 100% masz) u góry beczki kule zatykającą i zamontuj sobie przed samym przelewowym zawór, który po wyssaniu będziesz zamykał, żeby płyn się nie wydostawał na zewnątrz. Te kulki zatykające beczki, to w zimie syf.
własnie kolego problem w tym ze mi tez pompa dobija -0,8 bara a nawet i wiecej. mi wczoraj 7 m3 pompowała 8min. weza mam 100mm, zawory zabezpieczajace mam takie jak na zdjeciu ponizej. a gdzie kolego jest ten odpowietrznik na pompie? ile powinna miec barów przy normalnym pompowaniu? zbiornik przelewowy mam taki jak na zdjeciu poniezej. a i jeszcze jedno pytanko: jak skończę pompować scieki to wypuścić po ciznienie z beczki? bo nadal mam -0.5 bara? a co do kulki w beczce to słyszałem ze do troche lipa zimą i trzeba ja często czyscic bo zachodzi tłuszczem i zastanawiam sie nad jej usunięciem. W zbiorniku przelewowym też mam kulke. Oleju do pompy nie żałuje idzie mi cała miarka na 3-4 pełne beczki.
https://zapodaj.net/87371735ccf6b.jpg.html
https://zapodaj.net/f215f36385213.jpg.html
https://zapodaj.net/0736d2359a8fd.jpg.html


Post Wysłano: 24 lis 2016, 23:11
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 cze 2009, 18:35
Posty: 629
GG: 0

Cytuj:
a i jeszcze jedno pytanko: jak skończę pompować scieki to wypuścić po ciznienie z beczki? bo nadal mam -0.5 bara?
A uj ci przeszkadza to ciśnienie, do kabiny i rura :mrgreen:
Cytuj:
a co do kulki w beczce to słyszałem ze do troche lipa zimą i trzeba ja często czyscic bo zachodzi tłuszczem i zastanawiam sie nad jej usunięciem.
I odrazu nowe płytki zamów :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Post Wysłano: 26 lis 2016, 11:42

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2011, 21:34
Posty: 55
GG: 0
Samochód: superB

Nie no jak ci idzie zbiornik na 3-4 beczki, to stanowczo za dużo oleju. Ustaw tak, by na ciepłym były 3 krople na 2 sekundy. To już masz na bogato. Teraz to ci chyba leci strumieniem. Z odpowietrzeniem najlepiej odpowietrzaj beczkę od razu, bo na zlewni tylko wtedy podłączasz węża i rura. Pompa nie ma odpowietrznika, tylko po prostu na 100% odpowietrzenie masz na dole zbiornika przelewowego. Otwierasz zawór, powietrze wsysa się do zbiornika i gotowe. Proponuje ci wyrzucić ten syf kulowy i zamontować 2 calowy zawór przed zbiornikiem przelewowym. Jak już wyssiesz szambo, to zakręcasz ten zawór i możesz sobie jechać gdzie chcesz, mając pewność, że nie wyleje ci się szambo ze zbiornika do pompy albo na ulice. Ten jurop u ciebie jakiś mały jest, co to za model? Jak dla mnie to on zamontowany jest na odwrót.

Obrazek

Tak wygląda 84D i tak mam go zamontowanego, u ciebie korpus jest na odwrót.


Post Wysłano: 28 lis 2016, 17:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 lis 2016, 7:57
Posty: 57
Samochód: scania

Cytuj:
Nie no jak ci idzie zbiornik na 3-4 beczki, to stanowczo za dużo oleju. Ustaw tak, by na ciepłym były 3 krople na 2 sekundy. To już masz na bogato. Teraz to ci chyba leci strumieniem.

tak teraz mi leci stumieniem w instrukcji przeczytałem ze powinno byc 85 kropli na minute, ale ciężko mi tak ustawic.
Cytuj:
Proponuje ci wyrzucić ten syf kulowy i zamontować 2 calowy zawór przed zbiornikiem przelewowym
kulkę na razie sobie zostawię jak będzie się z nią coś działo to ją wyrzucę i zrobię tak jak mówisz z tym zaworem.
Cytuj:
Ten jurop u ciebie jakiś mały jest, co to za model? Jak dla mnie to on zamontowany jest na odwrót.
mam pompę 84D, ja tej pompy nie zakładałem, zrobienie zabudowy zleciłem firmie z pod warszawy. Myślisz ze mogli źle założyć pompę? może się od tego popsuć?
jeszcze mam jedno pytanie, ile obrotów na minute ustawiacie tempomat przy ciągnięciu ścieków?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 30 z 50 [ Posty: 997 ] Przejdź na stronę Poprzednia 128 29 30 31 3250 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: