Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 cze 2007, 3:01

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 cze 2007, 2:51
Posty: 7

KIEROWCY KAT. C+E
PILNIE POTRZEBNI !!!


Obecnie największa firma dystrybucyjna w Wielkiej Brytanii pilnie zatrudni 15 kierowców kategorii C+E.

Wymagania:

- prawo jazdy kat. C+E od co najmniej 2 lat (wymaganie firmy ubezpieczeniowej),
- wiek co najmniej 25 lat (wymaganie firmy ubezpieczeniowej),
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- doświadczenie w pracy jako kierowca w Anglii,
- znajomość mapy Anglii (położenia większych miast i głównych dróg),


Firma oferuje:

- pracę na kontrakcie bez pośrednictwa agencji (pierwsze 3 miesiące próbne),
- zarobki od £340 netto tygodniowo (płatne w każdy czwartek),
- 5 dniowy tydzień pracy (dla większości kierowców od wtorku do soboty),
- możliwość brania overtim’ów,
- pracę na nowych pojazdach (1-3 letnich) Scania i MAN, w najbliższym czasie także
Volvo.

Dodatkowe informacje:

Firma zajmuje się dystrybucją mrożonek wyłącznie do centrów dystrybucyjnych. Nie zaopatruje sklepów, więc punkty przeważnie położone są w strefach przemysłowych. Pojazdy to ciągniki siodłowe z naczepami, więc nie są zatrudniani kierowcy nie posiadający prawa jazdy kat. E.
Firma umiejscowiona jest w miejscowości Newark on Trent (przy skrzyżowaniu dróg A1, A46 i A17). Wymagane jest miejsce zamieszkania w Newarku lub jeśli posiadasz własny środek transportu w jego okolicach.
Ważne: poszukiwanych jest 15 kierowców, lecz na początku zatrudnionych będzie tylko 5, za miesiąc następnych 5 i za następny miesiąc ostatnich 5, więc jeśli z jakichś przyczyn nie możesz teraz odpowiedzieć na ofertę możesz złożyć aplikację na późniejszy termin.

Jeśli spełniasz wszystkie wymagania i jesteś zainteresowany ofertą lub masz jakieś pytania, skontaktuj się z osobą odpowiedzialną za rekrutację pod nr tel. +447783135332 (mówimy po polsku) w celu otrzymania Application Form i umówienia się na rozmowę kwalifikacyjną.


Ostatnio zmieniony 14 cze 2007, 14:44 przez mantee78, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 01 cze 2007, 13:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2006, 17:33
Posty: 172
Lokalizacja: Tomaszów Maz.

hehe juz widac ze jakiś przekret bo... Home Office i NIN Powinna załatwiac firma .... Ona(firma) zgłasza twoj ,,pobyt,, na terytorium Anglii- tak mowią ichnie przepisy- tak smao jest z podatkami itp-
aha i branie overtim'ów -jassne ( tacho za okno) hehe i wypłata pewnie brutto :lol: :mrgreen:


Tytuł:
Post Wysłano: 01 cze 2007, 14:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 maja 2006, 14:13
Posty: 111
Lokalizacja: Bartoszyce

Cytuj:
Home Office i NIN Powinna załatwiac firma
Tu sie kolego mylisz. Załatwienie ubezpieczenia i pozwolenie na prace leży w Twojej inicjatywie. Co do Home Office to od pracodawcy (agencji pracy) dostajesz tylko pisemko że u niego pracujesz. A żeby uzyskać NIN trzeba samemu umówić sie na rozmowę z odpowiednią instytucją/osobą.


Tytuł:
Post Wysłano: 01 cze 2007, 14:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 gru 2006, 18:12
Posty: 171
GG: 8161983
Lokalizacja: Kalisz/PPL

No dobra ale jak się przyzwyczaić do lewostronnego ruchu.....znajomy przez 3 miesiące niemógł się nauczyć tam prowdzić pojazd, najwięcej trudności sprawiały mu ronda 9 wjazd z lewej strony ) :arrow: :!:


Tytuł:
Post Wysłano: 01 cze 2007, 17:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2006, 19:32
Posty: 201
GG: 3602137

Cytuj:
hehe juz widac ze jakiś przekret bo... Home Office i NIN Powinna załatwiac firma .... Ona(firma) zgłasza twoj ,,pobyt,, na terytorium Anglii- tak mowią ichnie przepisy- tak smao jest z podatkami itp-
Bzdura.

Firma może Ci Home Office załatwić jeśli sam nie wiesz jak się do tego zabrać.
Na rozmowę o NI nie pójdzie za Ciebie firma.


Cytuj:
aha i branie overtim'ów -jassne ( tacho za okno) hehe i wypłata pewnie brutto :Laughing: :Mr. Green:
Wypadałoby się zapoznać najpierw z charakterystyką tej pracy,żeby rzucać takie komentarze

_________________
lepiej mieć brzuch od piwa,niż garb od roboty


Tytuł:
Post Wysłano: 02 cze 2007, 11:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 cze 2007, 2:51
Posty: 7

dziekuje kolegom za pomoc, calkowicie macie racje

a ze nie jest to przekret gwarantuje wlasna osoba - ja prowadze rekrutacje, wiec zanim ktokolwiek zacznie pisac takie bzdury niech najpierw sie zapyta...

jesli chodzi o przepisy zwiazane z tacho to w naszej firmie nie pracujesz wiecej jak 13-14 godzin miedzy 11 godzinnymi odpoczynkami, ale taka ilosc godzin zdarza sie niezwykle rzadko, przewaznie pracuje sie po 8-12 godzin, wiec mozna brac spokojnie overtimy i byc w zgodzie z przepisami, tu nie ma miejsca na jakies przekrety tak jak w Polsce, kazda przekroczona minute ponad 4,5h musisz potem podpisac tak samo jak przekraczanie predkosci, poza tym lada chwila juz we wszystkich pojazdach beda digital tacho...

... wyplata netto dla twojej informacji kolego...

co do jazdy po lewej stronie to nie jest to trudne, to jest tylko strach i nic wiecej, tak naprawde to chyba kolega nie wie o czym pisze, nawet nie mozna powiedziec ze cos slyszal tylko sobie chyba cos wymyslil, bo po rondach inaczej jechac sie nie da, sproboj wjechac w Polsce na rondo w odwrotnym kierunku, da sie??? nie, wiec nie pisz takich glupot, no chyba ze ten twoj kolega ma problemy z rondami takze w Polsce, no to w takim wypadku tu nie bedzie mial latwiej...

pozdrawiam


Tytuł:
Post Wysłano: 05 cze 2007, 11:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 lis 2006, 12:31
Posty: 96
Lokalizacja: Ostróda

Cytuj:
hehe juz widac ze jakiś przekret bo... Home Office i NIN Powinna załatwiac firma .... Ona(firma) zgłasza twoj ,,pobyt,, na terytorium Anglii- tak mowią ichnie przepisy- tak smao jest z podatkami itp-
aha i branie overtim'ów -jassne ( tacho za okno) hehe i wypłata pewnie brutto
Niewiem chlopaku kto tobie naopowiadal tych bajek chyba jakis znany bajko pisaz siedze w Angli ponad pol roku i wszystko zalatwiasz sam no chyba ze Home Office niewiesz jak zalatwic to prosisz firme albo jakioegos tlumacza ktory z toba moze to zalatwic . bo w Angli jest ich pelno . A co do oferty to nie jest zla ,a gdzie mozna sie zglaszac w jakim miescie w Angli . Pozdrawiam :)

_________________
kepe


Tytuł:
Post Wysłano: 05 cze 2007, 12:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 maja 2006, 14:13
Posty: 111
Lokalizacja: Bartoszyce

Cytuj:
a gdzie mozna sie zglaszac w jakim miescie w Angli
Coś słabo czytałes te ogłoszenie :roll:
Cytuj:
Firma umiejscowiona jest w miejscowości Newark on Trent (przy skrzyżowaniu dróg A1, A46 i A17).

_________________
Kubuś Puchatek zanim napisał jakiś post, to siadał i walił się w głowę pluszową łapą, mówiąc „myśl, myśl, myśl…”
Wy też myślcie zanim coś napiszecie !


Tytuł:
Post Wysłano: 05 cze 2007, 13:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 cze 2007, 2:51
Posty: 7

Cytuj:
Cytuj:
a gdzie mozna sie zglaszac w jakim miescie w Angli
Jesli mieszkasz w Anglii to chyba nie ma zadnego problemu zebys do mnie zadzwonil i dowiedzial sie szczegolow

W ogloszeniu podalem tylko takie informacje na jakie zezwolila mi firma. Reszta tylko dla zainteresowanych telefonicznie lub mailem.

Pozdrawiam


Tytuł:
Post Wysłano: 12 cze 2007, 23:17

mantee78 człowieku rozejrzyj się dookoła. 340 funtow za 13-14 godzinne zmiany na zestawie??
Jezdze solówką robie ciut krótsze zmiany ale dość dalekie całodniowe trasy, max 5 przystanków (dostawa do stacji benzynowych, wszystko co nie jest paliwem) i mam 450-500 funtow na reke na tydzien. Zakładam się że czytasz tego posta na komputerze w agencji w ktorej zlapales "biurową" posadkę obsługując camych Polaków i powiem Ci jedno;
Za takie pieniądze na zestawie to sobie szukaj mułów do ich ciągnięcia.

Dodaję że pracuję dla agencji a wykonawcą jest DHL


Tytuł:
Post Wysłano: 14 cze 2007, 14:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 cze 2007, 2:51
Posty: 7

Cytuj:
mantee78 człowieku rozejrzyj się dookoła. 340 funtow za 13-14 godzinne zmiany na zestawie??
Jezdze solówką robie ciut krótsze zmiany ale dość dalekie całodniowe trasy, max 5 przystanków (dostawa do stacji benzynowych, wszystko co nie jest paliwem) i mam 450-500 funtow na reke na tydzien. Zakładam się że czytasz tego posta na komputerze w agencji w ktorej zlapales "biurową" posadkę obsługując camych Polaków i powiem Ci jedno;
Za takie pieniądze na zestawie to sobie szukaj mułów do ich ciągnięcia.

Dodaję że pracuję dla agencji a wykonawcą jest DHL
Mieszkam w Anglii od dwoch lat i pracuje dla tej firmy prawie tak samo dlugo. Zmiany 13-14 godzinne trafiaja sie niezwykle zadko, przewaznie jest to 10-12 godzin, czesto 8. Jak zrobisz 14 godzin to firma Ci nie doplaci, ale jak zrobisz 6 godzin to ci nie zabierze.
Przykladowe shifty:
1. Wyjazd Newark do Alcester - 2h jazdy, rozladunek+zaladunek 1-2h, trasa Alcester - Peterborough - 2,5h jazdy, rozladunek 1-2h, trasa Peterbotough - Wisbech - 0,5h jazdy, zmiana naczepy lub zaladunek 0,5-1h, powrot do Newarku 1h. Czas shiftu max 11h
2. Wyjazd Newark do Harlow - 2,5h jazdy, rozladunek 1-2h, trasa Harlow-Bow w Londynie - 1h jazdy, tam jestes na ok 21 godzine i musisz czekac do 1 na zaladunek, czekanie/spanie 4h, zaladunek 0,5-1h, powrot do Newarku 3,5h. Czas shiftu max 14h
3. Wyjazd Newark do Doncaster - 1h jazdy, rozladunek 1-2h, Doncaster-Grimsby - 1h, zaladunek - 0,5-2h, powrot 1h. Czas shiftu max 7h
4. Shift 2x Newark Corby, trasa na 1'20 w jedna strone. Czas shiftu max.8 godzin.
5. Newark-Southampton 4h, rozladunek 1h, powrot 4h. Max 9h

Widzisz wiec ze praca daleko odbiegajaca od Twojej, jak sa dalekie punkty to tylko jeden lub dwa z krotkimi postojami, jak blizsze czasem trzeba czekac 4-5 godzin na zaladunek. Mozesz wtedy spac. Stad biora sie 13-14 godzinne shifty, ale to nie jest czas zapieprzania tak jak w innych firmach. Gdzie za taka robote dostaniesz 340 funtow, a zjednym overem w niedziele 430?

Masz 450-500 ale musisz na to ostro harowac, masz duzo punktow, sam robisz zaladunki i rozladunki, itp. A nie wszyscy sa tu poto zeby sie nachapac i wrocic do Polski. Ja tu sobie zyje spokojnie i z tej wyplaty starcza mi na wszystko. Nie musze tyrac jak to piszesz mul.
I nie jestem z rzadnej agencji. Pracuje dla tej firmy i pracy w zyciu bym nie zamienil na twoja ani zadna inna, bo jest to lekka praca i lzejszej tu nie znam. Pozdrawiam

[ Dodano: Nie, 17.06.2007, 14:51 ]
Cytuj:
Jezdze solówką robie ciut krótsze zmiany ale dość dalekie całodniowe trasy, max 5 przystanków (dostawa do stacji benzynowych, wszystko co nie jest paliwem) i mam 450-500 funtow na reke na tydzien. Dodaję że pracuję dla agencji a wykonawcą jest DHL
Wczoraj, podczas przerwy na serwisie, zauważylem pojazd DHL tyle, ze z naczepa. Za szyba mial tablice z polskim imieniem, wiec zaciekawiony Twoja wypowiedzia podszedlem do niego, zeby zapytac sie o szczegoly Waszej pracy. Mial akurat kilka payslip-ow przy sobie i powiem Wam jedno, tylko na jednym mial 423 funty, reszta ponizej 400, pracujac na stalym kontrakcie. Zasmial sie kiedy mu powiedzialem o 450-500 funtach i to przy pracy przez agencje, chyba ze piszesz brutto, to OK.
Teraz mam pytanie do Ciebie. Mozesz podac nazwe agencji i opisac ile masz za godzine? Ile robisz godzin w ciagu dnia i jak mniej wiecej wygladaja Twoje trasy, tak jak ja to opisalem wyzej. Dodam jeszcze, ze ja opisalem moj shift, a robie na 4 dniowym shifcie, dlatego mam dalsze punkty i musze zrobic wiecej godzin, a na 5 dniowym shifcie sa krotsze trasy i mniej godzin.
Pozdrawiam i z ciekawascia czekam na odpowiedz.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: