» Kontakt » Reklama » Pliki cookies
Dzisiaj jest 22 wrz 2014, 2:10

Strefa czasowa UTC +1 godz. [letni]







Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 404 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Man TGA
PostWysłano: 22 sty 2009, 21:12 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Lokalizacja: Bochnia
GG: 8426213
Samochód: Magnum 500 DXI / BMW E46 320d M47
marctos pisze:
... jak masz załadowane więcej jak 40/42tony


Chyba: "jeśli zestaw waży więcej niż 40/42 tony" :roll:

_________________
Driving Part Of Life..


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Man TGA
PostWysłano: 22 sty 2009, 21:35 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 sty 2009, 19:26
GG: 0
no sory za pomyłke
DMC40/42


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Man TGA
PostWysłano: 14 lut 2009, 21:46 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 12 lut 2009, 23:19
GG: 0
Samochód: volvo
Ktoś coś doradzi, jak się kształtują ceny transakcyjne używek(wiadomo EUR w górę). Firma szykuje się do kupna MAN, mamy ofertę kupna TGA 18.413 FLS/N 2004, przebieg około 690k. Do ilu się targować, ktoś doradzi? dzięki


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Man TGA
PostWysłano: 14 lut 2009, 22:21 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 11 wrz 2006, 16:50
GG: 0
addison pisze:
Ktoś coś doradzi, jak się kształtują ceny transakcyjne używek(wiadomo EUR w górę). Firma szykuje się do kupna MAN, mamy ofertę kupna TGA 18.413 FLS/N 2004, przebieg około 690k. Do ilu się targować, ktoś doradzi? dzięki


Ciężko teraz sprzedać ciężarówkę, więc możesz twardo negocjować.

_________________
"A na liczniku ciągle nic i nic i zero! Wskazówka ani drgnie..."


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Man TGA
PostWysłano: 18 lut 2009, 21:49 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2007, 19:56
Lokalizacja: Katowice
GG: 5792092
Samochód: VW T5
Witam zdjęcie z prywatnej galerii.
Obrazek

_________________
Polak nie kaktus pic musi


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Man TGA
PostWysłano: 19 lut 2009, 12:17 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2008, 14:16
Lokalizacja: Leszno (DK5, DK12)
GG: 0
Obrazek
Tu troszkę wielkie zdjęcia (1600x1200):
http://lh6.ggpht.com/_9xPKBv0vyKE/SHytB ... 201424.jpg
http://lh3.ggpht.com/_9xPKBv0vyKE/SHyuq ... %20871.jpg

_________________
Ostatnia aktualizacja w mojej fotogalerii.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Man TGA
PostWysłano: 03 kwie 2009, 10:33 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 kwie 2009, 0:57
Lokalizacja: zDolny Śląsk
GG: 0
Pierwszy post i TGA ze Świdnicy

Obrazek

_________________
Fotografia Pojazdów Maszyn Obiektów
machinery.flog.pl


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Man TGA
PostWysłano: 23 cze 2009, 7:12 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 26 sie 2006, 9:55
Lokalizacja: Suwałki (DK8)
GG: 12223752
Obrazek

_________________
http://www.flickr.com/photos/dk8/


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Man TGA
PostWysłano: 06 sie 2009, 18:29 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 gru 2008, 22:32
Lokalizacja: Poznań
GG: 7751267
Samochód: Mercedes
Kabina Actrosa w porównaniu do TGA jest wg jakoś dziwnie mała. Jak wszedłem do TGA to o.O Nie wiem skąd to uczucie. Czy kabinę mierzy się też w pojemności?? Wie ktoś może jak to wygląda?? TGA jest o dużo wygodniejszy dla dwóch osób. W Actrosie jak się opuści łóżko nie ma za bardzo miejsca a TGA prawie w niczym nie przeszkadza to łóżko. Ale za to jest droższy w eksploatacji. Porównuję tu TGA 2003r i np Actros 2000r. Moim zdaniem jak by były te roczniki takie same to problem byłby ten sam. Przykłady to chociażby tłumik, wkład lusterka, poduszka zawieszenia kabiny. A macie może porównanie cen części zamiennych TGX i Actrosa MP3?? Ale wg swojej praktyki.
Pozdrawiam.

_________________
Bez gwiazdy nie ma jazdy.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Man TGA
PostWysłano: 19 sie 2009, 22:52 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 07 kwie 2007, 11:52
Lokalizacja: BYDGOSZCZ
Michu15 pisze:
Kabina Actrosa w porównaniu do TGA jest wg jakoś dziwnie mała. Jak wszedłem do TGA to o.O Nie wiem skąd to uczucie. Czy kabinę mierzy się też w pojemności??

Kolego pojemność kabiny TGA wynosi ok 11,2 m3 a Actrosa ok 9 m3 ;) i rzeczywiście różnica jest zauważalna w Manach czuje się tą przestrzeń dzięki temu że nie mają zakrzywionej deski rozdzielczej tylko prostą tylko troszkę nie podoba mi się lodówka w Manach troszkę przeszkadza boo nie chowa się do końca pod łóżko ale tak ogólnie too naprawdę kabinę ma ogromną pozdro

_________________
DAF XF SUPER SPACE CAB
KRÓL PRZESTRZENI

viewtopic.php?f=44&t=13976


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Man TGA
PostWysłano: 29 wrz 2009, 22:02 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Lokalizacja: ??Bialystok
Co lepsze? tga lx 410-480 czy moze cos z d20 auto na BDF będzie się raczej kręcił ( koło komina) na 3 os podwoziu ? :>


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Man TGA
PostWysłano: 30 wrz 2009, 2:51 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Lokalizacja: Szczecin
GG: 5485708
Samochód: TGA 18.430 XXL
430 konny D20 Common Rail to baaaardzo dobry silnik moim zdaniem, myślę, że warto byłoby się rozejrzeć za czymś takim ;)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Man TGA
PostWysłano: 30 wrz 2009, 18:09 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Lokalizacja: BL DK61
GG: 0
Tylko trochę paliwożerny. Nam na UE poniżej 33 nie schodził, ale fakt jednostka bardzo elastyczna.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Man TGA
PostWysłano: 30 wrz 2009, 20:02 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Lokalizacja: ??Bialystok
Mowią ze d20 jest oszczędny,a czym sie rozni 460 od 480 oprócz róznicy mocy bo mam na oku 26,480 i to nie jest przeciez comon rail?Wolał bym Dafa ale nic nie ma ciekawego a mam jednego Mana więc dlatego sie rozglądam za tą marką.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Man TGA
PostWysłano: 30 wrz 2009, 23:21 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Lokalizacja: Szczecin
GG: 5485708
Samochód: TGA 18.430 XXL
JoHn pisze:
Tylko trochę paliwożerny. Nam na UE poniżej 33 nie schodził, ale fakt jednostka bardzo elastyczna.


No i warto dodać, że strasznie wyczulona na złej jakości paliwo, aczkolwiek to ból chyba każdego współczesnego silnika.

Co do paliwożerności - jest w tym sporo racji, pod tymi samymi ładunkami podobnej mocy Actros czy Volvo spalało nam średnio o litr/dwa mniej na każde sto kilometrów ;) Jednakże uważam, że mimo to warto jednak rozejrzeć się za taką D20 ;)

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Man TGA
PostWysłano: 03 paź 2009, 9:36 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Lokalizacja: ??Bialystok
prosze jeszcze opinie na temat silnika 480 km niewiem czy to jest przerobka z 460 z dołozonym comon rail ? Nie wiem na co sie zdecydowac 430<>480 przy czym 430-06 rok a480-04r no i 25 tys róznicy?


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Man TGA
PostWysłano: 03 paź 2009, 12:26 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Lokalizacja: GDYNIA
GG: 12216892
Samochód: MAN TGA 18.480
480 to 460 z common railem :wink:

_________________
MAN TGA 18.480 LOW DECK

Filmy z tras


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Man TGA
PostWysłano: 03 paź 2009, 15:31 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Lokalizacja: ??Bialystok
dzięki za podpowiedz ,rózne opinie o tym silniku chodzą więc pytam.


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Man TGA
PostWysłano: 03 paź 2009, 18:06 
Offline
Użytkownik
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Lokalizacja: GDYNIA
GG: 12216892
Samochód: MAN TGA 18.480
Jakie opinie słyszałeś o 480 :?: sam jestem ciekaw ile wytrzymują w tym silniku wtryskiwacze czy jednak lepiej wybrać starą podciwą 460 :?:

_________________
MAN TGA 18.480 LOW DECK

Filmy z tras


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 Tytuł: Re: Man TGA
PostWysłano: 04 paź 2009, 8:49 
Offline
Użytkownik

Rejestracja: 02 mar 2007, 20:10
Lokalizacja: ??Bialystok
Niestety od nikogo wiarygodnego ktos napisał że mechanik w serwisie powiedział ze nieudane bo dołożyli mu comon rail itd. najlepiej żeby się wypowiedziąl użytkownik takiego silnika.Mój wój na pomorzu zakupił Mana ale D26 440 i jest bardzo zadowolony. :>


Na górę
 Wyświetl profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 404 ]  Przejdź na stronę Poprzednia  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 21  Następna

Strefa czasowa UTC +1 godz. [letni]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
cron


Forum oparte o phpBB3 © 2004-2014 Piotr Kardaś

Forum Samochodowe4trucks.pl - portal kierowcy