wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.wagaciezka.com/

KENIG Spedition, Kampinos
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=8583
Strona 1 z 3

Autor:  marcinp1985 [ 28 maja 2007, 12:47 ]
Tytuł:  KENIG Spedition, Kampinos

:arrow: O firmie
Firma Kenig Spedition rozpoczęła działalność transportową w roku 1990. Pierwsze zakupione ciągniki siodłowe marki Renault R310 zostały skierowane do obsługi transportów międzynarodowych. Niezawodny sprzęt sprawił, że firma od samego początku była postrzegana jako wyjątkowo solidna. Szybki wzrost liczby zleceń stymulował dynamiczny rozwój firmy. W 1992 roku na terenie bazy transportowej w podwarszawskim Kampinosie powstało zaplecze serwisowe obsługujące własne i obce samochody. W kolejnych latach firma szybko umacniała swoją pozycję na rynku przewozów do Niemiec i Wielkiej Brytanii.

:arrow: Transport zagraniczny
Firma Kenig Spedition działa dynamicznie od momentu swojego powstania na rynku transportów zagranicznych. Ze względu na współpracę z naszymi kluczowymi Klientami naszym obszarem zainteresowania są głównie Niemcy i tereny zachodniej Francji. Jesteśmy w stanie zaoferować transporty do Niemiec, Francji, Czech, Słowacji i Rosji i usługi transportowe z tych krajów.
Wraz ze wzrostem wolumenu towarów w eksporcie do EU kierownictwo firmy dąży do połączenie transportów zagranicznych z krajowymi na zasadzie tworzenia łańcucha transportowego. Doprowadziło to już do sytuacji, że wszystkie nasze samochody są w stanie operować zarówno na terenie kraju i zagranicy.

:arrow: Tabor zagraniczny
W transporcie zagranicznym firma opiera się głównie na 35 ciągnikach marki RENAULT typu MAGNUM wraz z naczepami plandekami. Wszystkie jednostki posiadają niezbędne licencje i zezwolenia.

:arrow: Dane kontaktowe
Kenig Spedition - Adam Kenig
ul.Niepodległości 22
05-085 Kampinos
tel: +22 725-04-03
e-mail: sekretariat@kenig.com.pl
www: http://www.kenig.com.pl

Obrazek

(C) speditions-lkw.de

Autor:  vasyl [ 28 maja 2007, 14:42 ]
Tytuł: 

:arrow: Tabor zagraniczny
W transporcie zagranicznym firma opiera się głównie na 35 ciągnikach marki RENAULT typu MAGNUM wraz z naczepami plandekami. Wszystkie jednostki posiadają niezbędne licencje i zezwolenia
:shock: :shock: NO no jestem pod wielkim wrażeniem tej firmy :shock: Szef musi być zadowolony z marki Renault jeżeli kupuje same Magnum'ki.
A i jeśli chodzi o naczepy to mogły by być "firanki" a nie "szmaty" bo dla kierowcy to jest uciążliwe biegać i trzymać deskę aby podtrzymywała plandekę (to jest taka mała moja sugestia na temat naczep a nie firmy :) )

Autor:  Dawido [ 28 maja 2007, 15:35 ]
Tytuł: 

Ladna ta magnumka :lol: i taka zadbana :lol: Czy szef tej firmy planuje jakies zakpy :?: :?:

Autor:  Fasola [ 28 maja 2007, 17:40 ]
Tytuł: 

Ale w taborze krajowym to już raczej tylko Premiumki. Pod centralnym magazynem Ikei to aż czerwono od ich naczep.

Autor:  MKazik [ 29 maja 2007, 14:35 ]
Tytuł: 

Obrazek

(C) Ja

Autor:  J.Rodzynek [ 29 maja 2007, 20:45 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Ladna ta magnumka :lol: i taka zadbana :lol: Czy szef tej firmy planuje jakies zakpy :?: :?:
On Ich nie kupi,dostanie je od Renault Trucks za transport nowych cięzarówek do dealerów Renault Trucks w Polsce które firma przywozi na lawetach z Francji...

Autor:  Marcin_Maltrans [ 30 maja 2007, 22:18 ]
Tytuł: 

Firma Kenig jak ktoś już wspomniał wozi w bardzo dużym stopniu IKEE i coś myśle, że to nie prawda, że tylko 35 wozów lata za granice. Gadałem z jednym kierowcą od nich i mówił że mają ponad 100(chyba tak - dokłądnie nie pamiętam) zestawów i duży procent z tego jeździ za granicę. Firma z opnini kierowcy solidna i był pod wrażeniem szefostwa. Pozdrawiam.

Autor:  trypek1990 [ 26 sie 2007, 22:07 ]
Tytuł: 

Parę dni temu w okolicach Łodzi widziałęm parę ich zestawów jadących z kontenerkami :!: :wink:

Autor:  furman [ 26 sie 2007, 22:16 ]
Tytuł: 

Cytuj:
A i jeśli chodzi o naczepy to mogły by być "firanki" a nie "szmaty" bo dla kierowcy to jest uciążliwe biegać i trzymać deskę aby podtrzymywała plandekę
kolego firanka nie zawsze jest lepsza od zwykłej plandeki z burtami. zależy na jakie ładunki nastawia się firma i co przewozi. a bieganie z deską i trzymanie plandeki nie jest takie najgorsze, troszkę wprawy i jest ok. sam jeżdże ze szmatą i mogę stwierdzić że o wiele łatwiej zabezpieczyć ładunek niż w firance.
a tak w ogóle z własnego doświadczenia mogę stwierdzić że najlepszym rozwiązaniem jest burtofiranka

Autor:  trypek1990 [ 26 sie 2007, 22:18 ]
Tytuł: 

A jak z zarobkami w tej firmie :?:

Autor:  TruckService [ 27 sie 2007, 16:06 ]
Tytuł: 

Panowie może pamiętacie film "Młode Wilki"??
kawałek filmu jakaś hurtownia niemiecka stało tam pełno ciężarówek wraz z nimi czerwone Magnum Kenig Spedition moim zdaniem dobrą reklame zrobiłą sobie firma przez ten film

Autor:  BartEK1989 [ 27 sie 2007, 18:27 ]
Tytuł: 

Bardzo dobry film to był. Bardzo ładan Magnumka. Kierowcy jezdza w podwojnej obsadzie czy solo??

Autor:  Maciek_Karsin [ 27 sie 2007, 21:05 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Bardzo dobry film to był. Bardzo ładan Magnumka. Kierowcy jezdza w podwojnej obsadzie czy solo??
Kolego jeżdżą solo a co do ikei to mój kumpel targa kontenery z meblami do ikei to gdzie się nie ruszymy tam właśnie stoi KENIG pod plandeką lub pod kontenerkiem. A szczerze mówiąc to magnumki od nich jeszcze nie widziałem tylko premiumki. Pozdro!!

Autor:  Paweł Rekin [ 27 sie 2007, 22:57 ]
Tytuł: 

Jedna z moich ulubionych firm transportowych. 8) Uważam, że mają piękne auta, zwłaszcza Magnumki. Pamiętam, jak pierwszy raz zobaczyłem, gdzieś w połowie lat 90., całe czerwone Magnum AE od Keniga i byłem pod olbrzymim wrażeniem, bo nowiutkie i czyściutkie auto bardziej przypominało zestaw jakiegoś zachodniego przewoźnika, niż polską ciężarówkę, bo nasze polskie auta w tym czasie w dużej mierze prezentowały się średnio...
Dziś już Magnum wcale nie wyróżna się w taborze polskich firm, ale Kenig nadal prezentuje się dobrze i, jak widać, odnawia flotę.
W firmie jeżdżą też naczepy firnaki, choć faktycznie dominują burtowe. Czasem widuje się też jakieś Premium, choć tych nowych jeszcze muszę przyznać nie widziałem. Sporo jest też zestawów do transportu nowych ciężarówek, głównie zbudowanych na Magnum Integral. Niektóre z autotransporterów mają białe kabiny zamiast czerwonych, ale też z logo firmy.
Tutaj kilka zdjęć z mojej kolekcji, uchwycone na A2 w Poznaniu gdzie można bardzo często ich spotkać.
Mam jeszcze kilka innych zdjęć, w tym autotransporterów, ale muszę ich poszukać- wkleję później.

(C) Zdjęcia oczywiście mojego autorstwa - zakaz kopiowania! 8)

Obrazek Obrazek Obrazek

I na koniec Magnum, które jest też na zdjęciu z speditions-lkw.de w pierwszym poscie. Kierowca wiezie jakiś długi ładunek wystający poza naczepę, wyprzedza i jeszcze w tym czasie rozmawia sobie przez telefon komórkowy :mrgreen: Czego to się nie robi na naszej A2 8)
Obrazek

Autor:  Kerax'sik [ 02 cze 2008, 17:23 ]
Tytuł:  Re: KENIG Spedition, Kampinos

Kenig Spediton nie tylko wozi ciężarówki :) Wozi też kombajny,prasy,hedery itp. New Holland i Case Też do Francji,dokładnie nie wiem gdzie. Bo byłem,taki mały placyk 50m na 60m.

Tutaj mam fotke
wydaje mi się że znam tego z tej czerwonej Magnumki..

Marka:Renault http://img46.imageshack.us/img46/886/17xb3.jpg
Model:Magnum Integral
Km:440 E-Tech
Firma:Kenig Spedition
Typ:Ciągnik siodłowy

Autor:  axel [ 03 cze 2008, 14:15 ]
Tytuł:  Re: KENIG Spedition, Kampinos

Cytuj:
Kenig Spediton nie tylko wozi ciężarówki :) Wozi też kombajny,prasy,hedery itp. New Holland i Case Też do Francji,dokładnie nie wiem gdzie. Bo byłem,taki mały placyk 50m na 60m.

Tutaj mam fotke
wydaje mi się że znam tego z tej czerwonej Magnumki..

Marka:Renault http://img46.imageshack.us/img46/886/17xb3.jpg
Model:Magnum Integral
Km:440 E-Tech
Firma:Kenig Spedition
Typ:Ciągnik siodłowy
A może byś zamieścił, kto robił te foto, albo skąd je wziąłeś? Znam dobrze system pracy w Kenigu, bo swojego czasu pracował tam mój tato .

Autor:  kuchta [ 17 kwie 2009, 20:12 ]
Tytuł:  Re: KENIG Spedition, Kampinos

Na to wyglada,ze niedlugo juz nie bedzie Keniga

Autor:  Don Daniello [ 17 kwie 2009, 21:59 ]
Tytuł:  Re: KENIG Spedition, Kampinos

Tak się składa, że miałem przyjemnośc miec praktyki w tej firmie przez cały marzec. Co do taboru to o ile się nie myle na stan dzisiejszy posiadają ok 137 aut z czego 20 wywrotek (marki MAN po firmie Rico :> ) i ok 20 autolawet. Tak jak koledzy wczesniej pisali jedyną marką ciągników siodłowych jest RENAULT. Większośc ciężarówek jest w Leasingu :/ . Naczepy którymi dysponują w większości są bardzo stare. Ogólnie pozytywnie oceniam tą firmę :wink:
Cytuj:
Na to wyglada,ze niedlugo juz nie bedzie Keniga
Nie wiem kolego zkąd masz takie info ale wymień mi chociaż 1 firmę która nie ma problemów w czasach kryzysu :/

Autor:  Kamil_Olsztyn [ 17 kwie 2009, 22:01 ]
Tytuł:  Re: KENIG Spedition, Kampinos

autka z tej firmy widać często między Brodnicą a Bydgoszczą premiumki można spotkać

Autor:  Kamil_FH [ 17 kwie 2009, 22:14 ]
Tytuł:  Re: KENIG Spedition, Kampinos

Cytuj:
Tak się składa, że miałem przyjemnośc miec praktyki w tej firmie przez cały marzec. Co do taboru to o ile się nie myle na stan dzisiejszy posiadają ok 137 aut z czego 20 wywrotek (marki MAN po firmie Rico :> ) i ok 20 autolawet. Tak jak koledzy wczesniej pisali jedyną marką ciągników siodłowych jest RENAULT. Większośc ciężarówek jest w Leasingu :/ . Naczepy którymi dysponują w większości są bardzo stare. Ogólnie pozytywnie oceniam tą firmę :wink:
Cytuj:
Na to wyglada,ze niedlugo juz nie bedzie Keniga
Nie wiem kolego zkąd masz takie info ale wymień mi chociaż 1 firmę która nie ma problemów w czasach kryzysu :/
Drogi Danielu, jakiś czas temu (ok. 2 lata) dysponowali ponad 200 składami, tylko marki Renault. Ciągniki były pod plandekami albo firanami i mieli też kilkanaście lawet. Na dzień dzisiejszy Pan Adam łapie się czego może (kontenery, wywrotki, etc.) aby tylko utrzymać firmę. Kontrakt z Renault już mu nie wystarcza, chociaż w poniedziałek widziałem nową Magnumkę w barwach Kenig Spedition. Każde nowe auta mieli w leasingu, praktycznie zero wkładu własnego ;)

Strona 1 z 3 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/