wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.wagaciezka.com/

Transport chłodniczy
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=8329
Strona 22 z 23

Autor:  mowiniak [ 13 sty 2014, 22:25 ]
Tytuł:  Re: Transport chłodniczy

Witam. Zaczynam prace na chłodni i potrzebuje instrukcji do Carrier maxima 1300 i thermoking SLX 200. Podaje dwa modele bo jeszcze nie mam przypisanej naczepy. Proszę o linka lub pdf na priv.
Mile widziane opinie o tych agregatach.
Pozdrawiam

Autor:  Pan Prezes [ 26 paź 2014, 19:00 ]
Tytuł:  Re: Transport chłodniczy

Mam pytanie - z pewnością ktoś odpowiada,to przepraszam.Od kwietnia 2015 ruszamy z chłodnia w exportach z Polski na:Grecja,Włochy,Turcja - wyjazdy na głębokim mrożeniu, powroty FRESH raczej ;) Nowej naczepy nie kupimy, gdzieś 2009-2011.Proszę o info do tego typu roboty jaki najlepszy agegat i podwozie, zastanawiamy się nad LAMBERET, CHERAU. Co o tym sądzicie?

Autor:  Długi [ 26 paź 2014, 22:46 ]
Tytuł:  Re: Transport chłodniczy

Agregat to TK, chociaż i te nowsze "karjerty" zle nie są, naczepe proponuje ze sciana w panelach. Zawsze to lepiej w razie spotkań z murkami itd.

Autor:  Sebastian_92 [ 12 mar 2016, 17:44 ]
Tytuł:  Re: Transport chłodniczy

pytanie... całkowicie zielony jestem w temacie transportu chłodniczego ale...
wożąc produkty chłodnia w miedzynarodówce co za świadectwa certyfikaty są potrzebne...
rozumiem ze na pewno certyfikat ATP ale to jest wydawane na naczepę? producent to wydaje i jest ważne bezterminowo czy trzeba robić badania co jakiś czas i ile to kosztuje w razie czego?? FCR to też jakiś certyfikat czy tak jak czytam odnosi sie to do płatnosci?? :roll: nie śmiejcie się tak odrazu :mrgreen:

Autor:  Edler [ 12 mar 2016, 17:57 ]
Tytuł:  Re: Transport chłodniczy

Majac nowa naczepe dostajesz certyfikat ATP na 6 lat ktory okresla termoizolacje nadwozia a FRC to klasa przepuszczalnosci. Nizsza jest FNA. IR jest rownowazna z FRC ale jesli zabudowa jest bez urzadzenia chlodniczego (izoterma)

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Autor:  Długi [ 12 mar 2016, 17:59 ]
Tytuł:  Re: Transport chłodniczy

Ja od siebie, zaproponuje poczytanie tematu od strony nr. 1.
Później zadawaj pytania.

Autor:  Marecki [ 12 maja 2016, 20:49 ]
Tytuł:  Re: Transport chłodniczy

Ile srednio spala agregat na ciaglym przy -18, -22, +18, +22 ?
Tutaj liczy sie jako motogodziny ?

Autor:  Edler [ 12 maja 2016, 21:05 ]
Tytuł:  Re: Transport chłodniczy

2l / h w thermokingu zawsze liczylem a w agregacie Schmitza okolo 1.5L/h


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Autor:  Długi [ 12 maja 2016, 22:23 ]
Tytuł:  Re: Transport chłodniczy

Cytuj:
Ile srednio spala agregat na ciaglym przy -18, -22, +18, +22 ?
Tutaj liczy sie jako motogodziny ?

Jo, motogodziny. Kiele 1,5-1,7 do 2.

Chyba, że ściągniesz cięgno, zjedziesz z obrotami :D Ale to nafciarze... a i dla sprzęgła nie jest dobre...

Edler chyba chodziło Ci o Cariera ;)

Autor:  Edler [ 13 maja 2016, 12:02 ]
Tytuł:  Re: Transport chłodniczy

Nie o agregat Schmitza. To ich nowy wynalazek tak jak zrobili osie swoje. Agregat ten ma ta zalete ze ma zawsze pelny kontrakt serwisowy i naprawde malo pali ale pracuje jak stary ursus... glosno jak cholera i wibracje takie ze kabina zaczynala drzec. No i jest tanszy niz wszystko pozostale.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Autor:  Jacek [ 12 kwie 2017, 22:18 ]
Tytuł:  Re: Transport chłodniczy

Który agregat jest cichszy? SLX 200 czy 300? Bo jeździłem ostatnio z prawie nową schmitzką z SLX300e, przebieg 400 mth, potem przepiąłem się na starszą z 11 roku z SLX200, który ma 15000 mth i mam wrażenie, że ten starszy jest cichszy.

Autor:  Kwiatula [ 13 kwie 2017, 12:02 ]
Tytuł:  Re: Transport chłodniczy

Cytuj:
Który agregat jest cichszy? SLX 200 czy 300? Bo jeździłem ostatnio z prawie nową schmitzką z SLX300e, przebieg 400 mth, potem przepiąłem się na starszą z 11 roku z SLX200, który ma 15000 mth i mam wrażenie, że ten starszy jest cichszy.
W "mojej" naczepie jest sl200e stary i pracuje bardzo cicho. O wiele ciszej niż wszystkie nowsze w mojej firmie. Na ciągłym to praktycznie nie słychać pomruków.

Autor:  semis [ 13 kwie 2017, 14:43 ]
Tytuł:  Re: Transport chłodniczy

My mamy zarówno TK i Carriery, Carriery są bardzo głośne, szczególnie te nowe. To prawda , starsze TK są nieco cichsze, aczkolwiek myślę że to zależy od jego utrzymania, mamy i 200 i 300 i w sumie to zależy w jakim stanie ona jest. Jest jeszcze staruszek SL-100e i nawet fajnie to chodzi ;)

Autor:  Jacek [ 13 kwie 2017, 19:47 ]
Tytuł:  Re: Transport chłodniczy

Czyli nie musi to być tylko moje subiektywne odczucie :) a na jakim trybie i w jakiej temperaturze woziliście półtusze wieprzowe? Bo klient ładuje zazwyczaj w temp. 4-7 C i wymaga ustawienia na 0-3 C - różnie, (jest to uzgodnione, że im się wychładza) i ciągły tryb pracy agregatu. Któregoś razu na rozładunku marudzili, że trochę przechłodzone. Nie lepiej to wozić na automacie?

Autor:  JoHn [ 14 kwie 2017, 10:30 ]
Tytuł:  Re: Transport chłodniczy

Półtusze to tylko na ciągłym. Znajomemu kierowca taki nr wywinął i skończyło się utylizacja. Carrier głośny i ma dziwna prace, TK bardziej awaryjny i ma duża tendencje do samozapłonu. 90% spalonych chłodni to SLX.

Autor:  Jacek [ 15 kwie 2017, 9:15 ]
Tytuł:  Re: Transport chłodniczy

Zastanowiły mnie te półtusze dlatego, że od jednego klienta woziłem na ciągłym a inny wymagał tylko 3 stopni na automacie i to jechało do zakładów mięsnych, gdzie mają duże wymagania co do jakości i zawsze chcą wydruki.

Autor:  Długi [ 15 kwie 2017, 9:51 ]
Tytuł:  Re: Transport chłodniczy

Jak zaldowali "cieple" to i na ciągłym będzie kicha.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 14 sty 2019, 14:20 ]
Tytuł:  Re: Transport chłodniczy

Witam jak się ma transport chłodniczy na chwile obecną kraj europa

Autor:  łukasz [ 21 sty 2019, 21:14 ]
Tytuł:  Re: Transport chłodniczy

Jeść trzeba to ma się dobrze... :wink:

Ja jak woziłem trupy z NL na Italię to nasze pryncypały też chcieli,żeby ustawiać agregat na automat.Tyle,że w tej firmie mieli same TK SLX-400,robiły robotę... :wink: Generalie jak było w przedziale 1-4st to makarony nigdy problemu nie robiły.

Autor:  DEMON [ 26 sty 2019, 13:35 ]
Tytuł:  Re: Transport chłodniczy

nie chce mi się kopać tematu więc zapytam jak wygląda transport kwiatów ?? Też jeździ się na temperaturze ?? jak wygląda załadunek tych koszy ?? Zastanawiam się nad podjęciem pracy o takim charakterze :]

Strona 22 z 23 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/