wagaciezka.com - Forum transportu drogowego http://www.wagaciezka.com/ |
|
MAN TGL http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=817 |
Strona 1 z 6 |
Autor: | KonradK [ 30 kwie 2005, 8:35 ] |
Tytuł: | MAN TGL |
![]() ![]() ![]() (C) http://www.lkw-infos.net |
Autor: | DAF95XF [ 30 maja 2005, 18:01 ] |
Tytuł: | |
Na fotce 1. Wygląda jak to co się zakłada na to co kociaczki lubią najbardziej… Powaga / Na serio: Bardzo lubię Many, mój tata jeździł Manem F2000 19.403 przez 6 lat i ja też nim jeździłem we wszystkie wakacje. Silnik nie do zdarcia co tu dużo mówić Man jako jedyny producent aut ciężarowych ma na dzień dzisiejszy najlepsze silniki do zaoferowania – D20 COMMONRAIL. Nowy TGL zasługuje na status samochodu roku. ![]() ![]() |
Autor: | Atego [ 06 cze 2005, 12:19 ] |
Tytuł: | |
Man TGL to man L2000 zmodernizowany z TGA ![]() ![]() |
Autor: | Trc [ 02 lut 2006, 18:11 ] |
Tytuł: | |
Jak ktoś jest zainteresowany tym MANem to na stronie http://www.manstar.pl można ściągnoć ciekawy katalog MANa TGL w pliku pdf. A swoją drogą to bardzo fajny ten MAN! |
Autor: | Mihu [ 08 lut 2006, 18:35 ] |
Tytuł: | |
Kabina zapewnia kierowcom dobry komfort jazdy i wypoczynku. Pomimo, że auto przeznaczone jest na krótkie trasy to z pewnością należy im się to! |
Autor: | Pazdz [ 08 lut 2006, 18:40 ] |
Tytuł: | |
Ja też uważam, że w pełni należy się niemieckiemu producentowi ten tytuł. TGL z pewnością znajdzie wielu klientów w Polsce. Jak narazie ma u mnie pierwsze miejsce wśród wagi lekkiej. ![]() ![]() Ciekawi mnie tylko tonaż tej TGLki na fotkach, które dałem powyżej. Pomimo pprzedłużonej kabiny wydaje mi się, że to jest DMC do 7,5 t. |
Autor: | Denis [ 08 lut 2006, 18:57 ] |
Tytuł: | |
Zgadzam się z wami. Również jestem zdania, że manowi należy się ten tytuł T.O.T.Y 2006 ![]() ![]() |
Autor: | lukaszml [ 08 lut 2006, 19:02 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Ciekawi mnie tylko tonaż tej TGLki na fotkach, które dałem powyżej. Pomimo pprzedłużonej kabiny wydaje mi się, że to jest DMC do 7,5 t.
Myśle że 7,5, a że to ma bude niedniówke to zapewne kogoś życzenie...![]() ![]() ![]() |
Autor: | mario [ 08 lut 2006, 21:59 ] |
Tytuł: | |
Taka buda bardzo przydaje się do tworzenia zestawów tzw podwinietkowych. Sa przecież ładunki które wozi sie po całej europie a nie są one specjalnie ciężkie. |
Autor: | lukaszml [ 09 lut 2006, 11:16 ] |
Tytuł: | |
Gdyby nie to że na ostatnim zdjęciu jest taki wysoki tunel to można powiedzieć by że to TGA... ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Pazdz [ 09 lut 2006, 18:54 ] |
Tytuł: | |
Ale jak na auto tej klasy to i tak tunel nie jest wysoki. ![]() ![]() |
Autor: | mario [ 09 lut 2006, 19:01 ] |
Tytuł: | |
Długa kabina w tej klasie to przełom i konieczność. Tgl bije na głowę konkurentów. |
Autor: | Pazdz [ 20 lut 2006, 17:15 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Długa kabina w tej klasie to przełom i konieczność. Tgl bije na głowę konkurentów.
Zgadzam się Mario. Chociaż bardzo podoba mi się wnętrze i również jest obszerne w MB Atego. Auta nowe a w Szczecinie w sobotę widziałem ich chyba z 4 sztuki. Trzy 12 t. i jedno 7.5 t. |
Autor: | ciezarowka [ 27 lut 2006, 18:46 ] |
Tytuł: | |
W zestawie sześciennym może mięć nawet 13-14 ton ładowności, a traki transport ma coraz wieczka ilość zastosowań, oraz coraz więcej firm transportowo-spedycyjnych wybiera taki rodzaj transportu dla potrzeb usług logistycznych. |
Autor: | Man-18224 [ 01 mar 2006, 19:45 ] |
Tytuł: | |
KonradK#002 ile ta tgl-ka na pierwszym zdjeciu co jest u ciebie ma kucyków bo na żadnym zdjeciu nie widać ale chyba około 225 no nie. ![]() ![]() |
Autor: | ciezarowka [ 03 mar 2006, 21:10 ] |
Tytuł: | |
Ten M.A.N. TGL posiada dwa rodzaje silników: 4-cylindrowe i 6-cylindrowe. 4-Cylindrowe są oferowane w zakresach mocy 150 KM, 180 KM,206 KM, a silnik 6-cylindrowy jest tylko 240 konny. |
Autor: | ciezarowka [ 05 mar 2006, 19:18 ] |
Tytuł: | |
Model TGL 12.240 z kabiną LX, podwozie z przystosowaniem do ciągnięcia 12 tonowej przyczepy kosztuje około 45000 EURO. |
Autor: | Pazdz [ 06 cze 2006, 21:31 ] |
Tytuł: | |
Steyr na bazie MANa TGL: ![]() ![]() (C) http://www.lkw-infos.de |
Autor: | Cyryl [ 28 cze 2006, 23:28 ] |
Tytuł: | |
więc dzisiaj miałem okazję pojeździć po mieście MAN-em TGL z zabudową śmieciarką. za wysoko środek ciężkości, zawieszenie wydaje się za słabe do tej masy, bo na trochę nierównym asfalcie (we Wrocławiu to norma) trudno przekroczyć 40km/h. skrzynia biegów 6-ścio biegowa nie pozwalała na utrzymanie obrotów na zielonym - za mało biegów. |
Autor: | Długi [ 29 cze 2006, 11:09 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Co mogę powiedziećo TGL to, że" KTO CZĘSTO JEST W DRODZE, TEN POWINIEN CZUĆ SIĘ JAK W DOMU. " Laughing Laughing Laughing Laughing Mr. Green " .
W takim czymś czuć się jak w Domu ? ![]() Cyryl Masz racje co do wad tego MAN-a...Firma produkująca buty zakupiła kilka sztuk i teraz plują sobie w brode...Dokładnie to samo ich irytuje w tym samochodzie. |
Strona 1 z 6 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |