Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 15 kwie 2007, 19:27

Witam, mam pytanko co do 2 montowanych silników do fh-cza a mianowicie interesują mnie dane tech. co do mocy 380a 420M, czy oba są na pompowtryskiwaczach, który mniej pali, itp, itd.

Jak już to Volvo, aż w oczy kole.


Tytuł:
Post Wysłano: 15 kwie 2007, 22:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 maja 2006, 14:56
Posty: 34
Lokalizacja: Lublin

Tak sa na pompowtryskach sa dwa rodzaje jak sie niemyle boscha i delphi albo lucas ogolenie jedna z tych firm zostala przejeta przez ktoras z nich tylko dokladnie nie pamietam ktora.

_________________
MISIEK


Tytuł:
Post Wysłano: 26 kwie 2007, 21:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

to ja sie podlacze do tematu o te silniczki :)
panowie zakupilismy FH 12 380 98r. i jak sie zapali
silnik "Check Engine" miga 2 dlugie i 6 krutkie ... ni mniej
ni wiecej oznacza to blad czujnika obrotów wałka rozrzadu...
dzwonilem na servis wyjasniono mi iz sluzy on do zarzadzania
praca silnika przez kompa... i ze jest jeszcze jeden czujnik na
wale korobowym i jak on padnie to juz bedize "lipa..."

I teraz moje pytnanie czy ktos to wymienial ile to kosztuje?
czy da sie to zrobic samemu bez podlanaczania zadnych kompow
czy jechac gdzies na kompa na konkretna diagnoze ... ?
{w sklepie moto tego nie mieli i powiedzieli tylko servis}

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: