Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 23 sty 2007, 23:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lis 2006, 12:30
Posty: 323
GG: 8924601
Lokalizacja: Ryki

Mniejszy silnik, mniejsze zuzycie.


Tytuł:
Post Wysłano: 24 sty 2007, 0:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2006, 8:14
Posty: 202

Nic bardziej mylącego... Większość znajomych jeżdżąca min. w Sochaczewie z kontenerami tymi autami stwierdza że 480 pali mniej od 440, ja moge też to potwierdzić , bez naczepy wynik był identyczny : 18l, z naczepą pustą 440 byłą 1 litr lepsza, jednak po załadowaniu, im większy ładunek tym proporcjonalniej 480 pali mniej, nie są to duże różnice, przy 24 tonach , kierowcy mówią o 2litrach, różnica na górkach niewielka ale jest,
jak na 440 Km jest dość ospała według mnie, więc osobiście polecam 480, tydzień temu wracając 480 tką (250.000km przebiegu) z francji z niskopodwoziówką i załadowanymi 8 tonami , średnia wyszła mi 25 litrów, autko pod górki nie zwolniło ani razu, świetnie zbierało nawet z 60km/h pod górkę na robotach koło Remscheid na górce miała już 85 km, co w porównaniu z innymi autami jest świetnym wynikiem u nas.

_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 24 sty 2007, 18:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 maja 2005, 11:48
Posty: 201

Jak miałem Magnum 480 DXI to średnia wyszła mu 24 l/ 100 km. Muszę jednak zaznaczyć że miał kółeczko i tylko 5 ton, więc nie było możliwości wykorzystać pełnej mocy :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 24 sty 2007, 20:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2006, 8:14
Posty: 202

440 z pustą naczepą paliła na trasie Paryż-Wwa 23 litry, natomiast z 8-9 tonami paliła 26litrów
fakt faktem jak już napisałem 480 pali mniej przy 24 tonach, ale myśle że w tej sytuacji o której mówisz to wina tego Waszego egzemplarza, auta firma ma od nowości czy było brane z drugiej ręki ?

My też mieliśmy takie które paliły po 30litrów, ale ona miały przjechane po 800.000km i podjrzewam stan pompowtrysków mogł na to wpływac

_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 01 lut 2007, 2:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2007, 23:45
Posty: 93
GG: 0

Moim zdaniem magnumi 94-96r to bardzo dobre auta. Ojciec ma 420 94r, ma juz 1,6mln przebiegu przeszła tylko mały remoncik tulei i pierscieni ale dlatego ,ze kierowca nie przypilnowal stanu wody no i sie przytarła na ostatnim tłoku. Ale dalej smiga na Niemcy,Francje,Włochy itp

Obrazek

Zródło:Moj dysk


Tytuł:
Post Wysłano: 01 lut 2007, 12:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 cze 2006, 21:27
Posty: 170
GG: 11262316
Samochód: Man TGX 18.440
Lokalizacja: Kutno

patryk691 oto nasza Renatka z wewnątrz i zewnątrz:
Obrazek
Obrazek


Tytuł:
Post Wysłano: 01 lut 2007, 16:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2007, 23:45
Posty: 93
GG: 0

~Vos~ a jak jest z tymi 440 e-tech bo slyszalem duzo negatywow, np. ze wtryski szybko siadaja, duzo pali itp.


Tytuł:
Post Wysłano: 01 lut 2007, 20:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 wrz 2006, 20:46
Posty: 57

To że magnumki troszkę palą to wiadomo ale nie jest tak źle ok28l, a co do wtrysków to nie słyszałem ale czasami może nawalic poduszka po kabiną :/ :wink: ale nie ma auta bezawaryjnego :wink:

_________________
RENAULT MAGNUM :D
....::::::::....
_____________________

"Grunt To Szybkie Ciężarówki, szybkie kobiety i bary szybkiej obsługi" :D


Tytuł:
Post Wysłano: 01 lut 2007, 23:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 sty 2007, 23:45
Posty: 93
GG: 0

28l ale z jakimi ładunkami??


Tytuł:
Post Wysłano: 02 lut 2007, 20:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sty 2006, 14:15
Posty: 98
Lokalizacja: LUBLIN

Nie wierzę... Dopóki się sam nie przekonam, to nie uwierzę. Zgodziłbym się na 38 l :)

_________________
....:::::ŚLĄSK WROCŁAW & MOTOR LUBLIN::::...Na zawsze razem....Motor&Chełmianka


Tytuł:
Post Wysłano: 02 lut 2007, 22:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 cze 2006, 21:27
Posty: 170
GG: 11262316
Samochód: Man TGX 18.440
Lokalizacja: Kutno

Tofas696 coś tacie ostatnio wyskoczyło :Defekt pompo-wtrysków".Na serwisie Renault znajdującym się w mojej mieścinie okazało się, że nic się takiego szczególnego nie dzieje.Wkoncu wyskoczyło to podczas jazdy a nie podczas sprawdzania ;).Czasem jest spokój a czasem jakieś małe dolegliwości.Teraz jest wszytsko wporządku i miejmy nadzieje (odpukać), że nic się nie będzie działo :).Pozdrawiam.


Tytuł:
Post Wysłano: 02 lut 2007, 23:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 wrz 2006, 20:46
Posty: 57

Tofas696 no w sumie to z ładunkiem 10t ale to szczegół :wink:

_________________
RENAULT MAGNUM :D
....::::::::....
_____________________

"Grunt To Szybkie Ciężarówki, szybkie kobiety i bary szybkiej obsługi" :D


Tytuł:
Post Wysłano: 03 lut 2007, 2:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2006, 8:14
Posty: 202

Dopiero co wróciłem z Francji magnumką 440 EURO-3 730.000km masa całego zestawu wynosiła 32 tony, czyli około 16 ton ładunku, trasa
Lille - Wwa i wykręciłem średnią 30L. i wiadomo śpieszyłem się więc o oszczędzaniu nie było mowy. z 10 tonami byłoby około 27L pewnie.

więc to raczej z tą Waszą jest coś nie tak.

Wszystko zależy od kierowcy i konkretnego egzemplarza, nam też się trafiały 2 takie same auta i paliły całkiem inaczej, wystarczy że będą słabe pompowtryski i auto będzie paliłona pusto tyle co załadowane (prosty przykład wracaliśmy taką premiumką 420 która miała słabe pompowtryski i paliła na pusto 31L - proste!!)

Jesli chodzi o Sochaczew to jest tam sporo prywatnych przewoźników, napewno szukają kierowców, tak najlepiej to znam braci Sierocinskich - obydwaj mają transport i są w miarę w porządku, albo u Wróbla.

_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 03 lut 2007, 18:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Tytuł:
Post Wysłano: 18 lut 2007, 18:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 sty 2007, 17:46
Posty: 11
Lokalizacja: Wrocław

Tytuł:
Post Wysłano: 28 lut 2007, 17:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 lut 2007, 17:23
Posty: 18
Lokalizacja: Zgierz

a co powiecie o magnum ae 500 z silnikiem macka silnik to chyba v ?


Tytuł:
Post Wysłano: 28 lut 2007, 23:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2006, 8:14
Posty: 202

W rzeczy samej, jest to mack-owska V8 spełniająca normy spalin Euro-0, była stosowana na początku modelu Magnum od 90 do 92 roku gdyz była niezbyt udana potem stosowano unowoczesniony motor 520 także V8 ten spełniał normę Euro-1 i był już trochę lepszy.

_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 01 mar 2007, 0:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 lut 2007, 17:23
Posty: 18
Lokalizacja: Zgierz

co to znaczy byla niezbyt udana cos sie knocilo ???


Tytuł:
Post Wysłano: 01 mar 2007, 10:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 cze 2006, 8:14
Posty: 202

Była to jednostka mało popularna (coś w rodzaju renault avantime) dosyć paliwożerna i był ogólny problem z częściami no i to było Euro-0 dlatego zastapiono ją 520 mielismy taką jedną z 3 lata temu klient kupił ją na Śląsk pod wywrot do tej pory miał same Scanie 143 po miesciącu dzwonił i chciał taką samą Magnumkę bo był bardzo zadowolony z tej.

jednkak również dobrze można trafić na egzemplarz w słabym stanie wtedy opinie bd całkiem odwrotne, dlatego powtarzam żeby przy zakupie auta nie patrzeć na cenę (kupować najtaniej na rynku) tylko na stan techniczny pojazdy i czasem lepiej przepłacić i mieć święty spokój.

_________________
- szybciej , szybciej...
-... i tak powoli będą Cię wynosić...
--------------------------------------------------------------------------------------------
SPRZEDAŻ SAMOCHODÓW, NACZEP : http://www.nego.otomoto.pl


Tytuł:
Post Wysłano: 06 mar 2007, 17:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

Cytuj:
ile powina paic magnumka z 1998 roku 430 przy tonazu 20-25ton
Dużo zależy od rzeźby terenu. Magnumki słyną z wysokiego spalania więc myśle że około 40litrów jak w banku.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: