Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 wrz 2011, 18:07

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 wrz 2011, 2:21
Posty: 64
GG: 0

Cytuj:
To ja Ci życzę powodzenia w szukaniu warsztatu, który Ci zrobi na zachodzie takiego Kamaza. Teraz w serwisach wstukają tylko co chcą wymienić i po kolei im tłumaczy co mają ruszyć, tacy mechanicy sprytni :lol: Do tego części na zachodzie masz praktycznie od ręki, a zanim Ci w Rosji ją znajdą i wyślą to w normalnej ciężarówce 3 razy zdążysz wymienić. Służby kontrolne też znając życie, będą chciały oglądać twój wynalazek częściej, niż normalną furę. Nawet wszelkie operacje na silniku masz utrudnione - najnowsze Kamazy mają silniki Cumminsa, a do nich części to i czasami ze stanów trzeba sprowadzać. Dodaj do tego mniejszy komfort i gorsze warunki mieszkalne, a ostatecznie może się okazać, że rzeczywiście, przy jakiejś wpadce różnica przy zakupie tańszego Kamaza, zniknie.
O jezu... Dziecko jaki problem zrobić kamaza ?
A "sprytni mechanicy" o których mówisz, są bardziej sprytni od Ciebie od jak jeb..ie skrzynia czy panewka się przekreci to w 5 minut ogarną bez programów typu Autodata a Ty będziesz dwa miesiące siedział nad wymianą cylindra w skuterze...
Silniki Cumminsa są składane również w Polsce i również w Polsce jest magazyn części zamiennych.
No i najważniejsze, czy ja gdziekolwiek pisałem że mam zamiar jechać kamazem na zachód :shock: :shock:

Ludzie ogarnijcie się, temat Smiecha pokazał że większość z was to dzieci po 15 lat ...


Post Wysłano: 09 wrz 2011, 18:24

Na zachodzie ? Duży

W Polsce ? Też spory. Rozwaliła nam się w Daily przepustnica, ojciec po 6-7 serwisach jechał, zanim ktoś ją w końcu rozebrał, reszta tylko błędy z komputera kasowała, tacy fachmani :D

Co do 15 lat ... tak, było, parę lat temu :wink:


Post Wysłano: 09 wrz 2011, 18:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 wrz 2011, 2:21
Posty: 64
GG: 0

Co do błędów, jesli masz własne auto - nie zarobisz kasując błędy w aso.
Przepustnica jest nierozbieralna. Wymienia się ją.
Budowa przepustnicy jest zbyt skomplikowana żeby ktoś chciał to regenerować, bo nie jest tak droga jak turbina.
No chyba że mowa o aucie bez standardu EOBD.

Z jakiej strony Polski jesteś ?


Post Wysłano: 09 wrz 2011, 19:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

Cytuj:
To ja Ci życzę powodzenia w szukaniu warsztatu, który Ci zrobi na zachodzie takiego Kamaza. Teraz w serwisach wstukają tylko co chcą wymienić i po kolei im tłumaczy co mają ruszyć, tacy mechanicy sprytni :lol: Do tego części na zachodzie masz praktycznie od ręki, a zanim Ci w Rosji ją znajdą i wyślą to w normalnej ciężarówce 3 razy zdążysz wymienić. Służby kontrolne też znając życie, będą chciały oglądać twój wynalazek częściej, niż normalną furę. Nawet wszelkie operacje na silniku masz utrudnione - najnowsze Kamazy mają silniki Cumminsa, a do nich części to i czasami ze stanów trzeba sprowadzać. Dodaj do tego mniejszy komfort i gorsze warunki mieszkalne, a ostatecznie może się okazać, że rzeczywiście, przy jakiejś wpadce różnica przy zakupie tańszego Kamaza, zniknie.
Jakoś Gonza trzymali i nic jemu nie zrobili. Nawet BAG'owcy wymienili się z nim suwenirami ;)

Ku poparciu moich słów:
http://www.youtube.com/watch?v=2Cr8rC5TdRk

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: