wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.wagaciezka.com/

Co to za przełożenie
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=6522
Strona 1 z 1

Autor:  b0ss [ 11 lut 2007, 13:32 ]
Tytuł:  Co to za przełożenie

Witam. Niedawno zaczołem kurs na C. i mam pytanko ucze sie jeżdzić Manem LE.12.220 i interesuje mnie jedna rzecz. na drążku od biegów jest przełożenie C. co to jest za przełożenie ?

Autor:  MAN [ 11 lut 2007, 14:35 ]
Tytuł: 

Jest to przełorzenie do manewrowania na placu wolniejsze od jedynki tak zawny bieg pełzający CRAWLER

Autor:  Łukasz Trucker [ 02 mar 2007, 16:24 ]
Tytuł: 

Dokladnie popieram kolege u góry jest to C wolniejszy bieg od 1 przystosowany głownie do manewrów tak zwany ŻÓŁW zwany przez kierowców lub pełzajay jak kolega powiedzial

Autor:  Bury [ 02 mar 2007, 18:33 ]
Tytuł: 

Moim zdaniem to pownien Ci to instruktor powiedzieć na wstępie

Autor:  Pazdz [ 02 mar 2007, 20:42 ]
Tytuł: 

Wątpię żebyś miał okazję użyć tego biegu podczas kursu.

Autor:  Cyryl [ 02 mar 2007, 20:59 ]
Tytuł: 

dla ciekawych:
takie przełożenie było stosowane w samochodach takich jak Czajka (http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:53102chaika.jpg), Ził, Tatra (http://users.tkk.fi/~iisakkil/autonkuvia/tatra603.jpg) i zachodnich odpowiednikach w ich wersjach typu kabriolet.

chodziło o to aby podczas defilady za dygnitarzem jadącym w takim aucie nadążyli oficerowie i żonierze idący krokiem defiladowych.

jednak po zabójstwie Kennedy-ego kabriolety wyszły z użytku, ale myślę, że papamobile posiada takie przłożenie.

Autor:  goat1922 [ 03 mar 2007, 14:17 ]
Tytuł: 

Wydaje mi się że bieg pełzający mają skrzynie w jakie wyposażone są samochody BOR-u. Sorry za OT. Czy bieg pełzający może być wykorzystywany przy ruszaniu załadowanym zestawem po oblodzonej nawierzchni?

Autor:  szymonokia [ 03 mar 2007, 16:30 ]
Tytuł: 

Chyba nie bardzo miałoby to sens. Koła ta biegu pełzającym kręcą się bardzo wolno. Więc pojazd nie ruszył by z mniejsca.
W instrukcji obsługi Scani 114L jest napisane, że bieg pełzający to półbieg 1 (jedynki). Pisze również, że należy go używać tylko w trudnych sytuacjach na twardej nawierzchni o dobrej przyczepności.

Autor:  Edler [ 03 mar 2007, 23:32 ]
Tytuł: 

My z tata mówimy na niego mułek bo na nim sie muli.Mi tata mówił ze używa sie go jest naprawde bardzo cieżko a góra jest naprawde sporo ew przy manewrowaniu ;)

Autor:  zimi66 [ 16 mar 2007, 23:25 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Chyba nie bardzo miałoby to sens. Koła ta biegu pełzającym kręcą się bardzo wolno. Więc pojazd nie ruszył by z mniejsca.
W instrukcji obsługi Scani 114L jest napisane, że bieg pełzający to półbieg 1 (jedynki). Pisze również, że należy go używać tylko w trudnych sytuacjach na twardej nawierzchni o dobrej przyczepności.
polbiej jedynki to wystarczy ze wlaczysz 1 i dasz polbieg i wtedy masz polke a C to zolw np moj staruszek go uzywa jak jest zjazd do rampy po skosie i trza odjechac kawalek zeby zamknac drzwi bez szarpniecia ....

Autor:  benek86 [ 10 cze 2007, 12:58 ]
Tytuł: 

a karawany mogą mieć takie coś, bo kiedyś szedłem za karawanem to nie dość że jechał bardzo wolno to był jeszcze bardzo cichy.

Autor:  MAN [ 10 cze 2007, 13:19 ]
Tytuł: 

Cytuj:
karawany mogą mieć takie coś, bo kiedyś szedłem za karawanem to nie dość że jechał bardzo wolno to był jeszcze bardzo cichy.
Prawdopodobnie ten karawan miał automatyczną skrzynię biegów a tam wystarczy włonczyc bieg i puścić hamulec aby karawan pojechał po płaskiej drodze. Pod durzą górę automat może się zatrzymać wtedy wystarczy dodac gazu aby pojechał

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/