Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 11 lut 2007, 13:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lut 2007, 11:56
Posty: 15

Witam. Niedawno zaczołem kurs na C. i mam pytanko ucze sie jeżdzić Manem LE.12.220 i interesuje mnie jedna rzecz. na drążku od biegów jest przełożenie C. co to jest za przełożenie ?


Tytuł:
Post Wysłano: 11 lut 2007, 14:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7203
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Jest to przełorzenie do manewrowania na placu wolniejsze od jedynki tak zawny bieg pełzający CRAWLER

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Tytuł:
Post Wysłano: 02 mar 2007, 16:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 mar 2007, 19:53
Posty: 7
Lokalizacja: Koło

Dokladnie popieram kolege u góry jest to C wolniejszy bieg od 1 przystosowany głownie do manewrów tak zwany ŻÓŁW zwany przez kierowców lub pełzajay jak kolega powiedzial

_________________
Najwazniejsze jest zeby jechac i czuc spod kol uciekajace kilometry...


Tytuł:
Post Wysłano: 02 mar 2007, 18:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 lip 2006, 19:32
Posty: 201
GG: 3602137

Moim zdaniem to pownien Ci to instruktor powiedzieć na wstępie

_________________
lepiej mieć brzuch od piwa,niż garb od roboty


Tytuł:
Post Wysłano: 02 mar 2007, 20:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

Wątpię żebyś miał okazję użyć tego biegu podczas kursu.


Tytuł:
Post Wysłano: 02 mar 2007, 20:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6305
Lokalizacja: Wrocław

dla ciekawych:
takie przełożenie było stosowane w samochodach takich jak Czajka (http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika:53102chaika.jpg), Ził, Tatra (http://users.tkk.fi/~iisakkil/autonkuvia/tatra603.jpg) i zachodnich odpowiednikach w ich wersjach typu kabriolet.

chodziło o to aby podczas defilady za dygnitarzem jadącym w takim aucie nadążyli oficerowie i żonierze idący krokiem defiladowych.

jednak po zabójstwie Kennedy-ego kabriolety wyszły z użytku, ale myślę, że papamobile posiada takie przłożenie.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Tytuł:
Post Wysłano: 03 mar 2007, 14:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 sty 2007, 14:55
Posty: 22
Lokalizacja: Poznań

Wydaje mi się że bieg pełzający mają skrzynie w jakie wyposażone są samochody BOR-u. Sorry za OT. Czy bieg pełzający może być wykorzystywany przy ruszaniu załadowanym zestawem po oblodzonej nawierzchni?


Tytuł:
Post Wysłano: 03 mar 2007, 16:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 kwie 2006, 8:20
Posty: 46
Lokalizacja: Żagań

Chyba nie bardzo miałoby to sens. Koła ta biegu pełzającym kręcą się bardzo wolno. Więc pojazd nie ruszył by z mniejsca.
W instrukcji obsługi Scani 114L jest napisane, że bieg pełzający to półbieg 1 (jedynki). Pisze również, że należy go używać tylko w trudnych sytuacjach na twardej nawierzchni o dobrej przyczepności.

_________________
Scania 114L 380


Tytuł:
Post Wysłano: 03 mar 2007, 23:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 09 lip 2005, 20:55
Posty: 2885
GG: 1
Lokalizacja: Gdynia

My z tata mówimy na niego mułek bo na nim sie muli.Mi tata mówił ze używa sie go jest naprawde bardzo cieżko a góra jest naprawde sporo ew przy manewrowaniu ;)


Tytuł:
Post Wysłano: 16 mar 2007, 23:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 gru 2006, 22:18
Posty: 6
Lokalizacja: Ciechocinek k\Torunia

Cytuj:
Chyba nie bardzo miałoby to sens. Koła ta biegu pełzającym kręcą się bardzo wolno. Więc pojazd nie ruszył by z mniejsca.
W instrukcji obsługi Scani 114L jest napisane, że bieg pełzający to półbieg 1 (jedynki). Pisze również, że należy go używać tylko w trudnych sytuacjach na twardej nawierzchni o dobrej przyczepności.
polbiej jedynki to wystarczy ze wlaczysz 1 i dasz polbieg i wtedy masz polke a C to zolw np moj staruszek go uzywa jak jest zjazd do rampy po skosie i trza odjechac kawalek zeby zamknac drzwi bez szarpniecia ....

_________________
Poł Świata Zjeżdziłeś Pół Życia Straciłeś Po Szlakach Cię Nosiło W Domu Cię Nie Było...


Tytuł:
Post Wysłano: 10 cze 2007, 12:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 cze 2006, 22:38
Posty: 47
GG: 0
Lokalizacja: Kalety

a karawany mogą mieć takie coś, bo kiedyś szedłem za karawanem to nie dość że jechał bardzo wolno to był jeszcze bardzo cichy.


Tytuł:
Post Wysłano: 10 cze 2007, 13:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7203
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Cytuj:
karawany mogą mieć takie coś, bo kiedyś szedłem za karawanem to nie dość że jechał bardzo wolno to był jeszcze bardzo cichy.
Prawdopodobnie ten karawan miał automatyczną skrzynię biegów a tam wystarczy włonczyc bieg i puścić hamulec aby karawan pojechał po płaskiej drodze. Pod durzą górę automat może się zatrzymać wtedy wystarczy dodac gazu aby pojechał

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 12 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: