Spokojnie możesz xenona pakować. Lampa ma homologację na oba źródła światła (HR i DC na kloszu). Lampy różnią się między sobą tylko mocowaniem na żarówkę (wiadomo, do żarnika inne).
Spokojnie możesz xenona pakować. Lampa ma homologację na oba źródła światła (HR i DC na kloszu). Lampy różnią się między sobą tylko mocowaniem na żarówkę (wiadomo, do żarnika inne).
Co Ty za głupoty gadasz jak cały odbłyśnik jest inny Swoją drogą w każdym tgxie sa takie kijowe światła czy tylko w moim kupiłem nawet nowe żarówki osrama za 68 zł jest poprawa ale szłu nie ma już lepiej f90 daje na soczewce
Spokojnie możesz xenona pakować. Lampa ma homologację na oba źródła światła (HR i DC na kloszu). Lampy różnią się między sobą tylko mocowaniem na żarówkę (wiadomo, do żarnika inne).
Co Ty za głupoty gadasz jak cały odbłyśnik jest inny Swoją drogą w każdym tgxie sa takie kijowe światła czy tylko w moim kupiłem nawet nowe żarówki osrama za 68 zł jest poprawa ale szłu nie ma już lepiej f90 daje na soczewce
To przeczytaj oznaczenia homologacyjne na lampie, a potem pisz.
Wpadłem, ale w moim mniemaniu nie powinno tak być. Skoro lampa jest przeznaczona do żarówki halogenowej to tylko na taką powinna mieć homologację. Teraz mogę sobie założyć xenon, spryskiwacze, poziomowanie i policja może mi g..o zrobić, bo według oznaczeń producenta wszystko jest legal.
Normalnie przy xenonach jest potrzebny system samopoziomowania reflektorów. Tutaj na forum kiedyś trafiłem (tylko ten raz, bodaj Sebotrucker to pisał) na informację, że przy zawieszeniu pneumatycznym nie jest potrzebny taki system.
Poziomowanie jest wymagane w nowych autach osobowych, w używanych można się powołać na Regulamin nr 48 EKG ONZ,
Cytuj:
6.2.6.2.1. W przypadku gdy do spełnienia wymogów określonych w pkt 6.2.6.1.1 i 6.2.6.1.2 niezbędny jest korektor ustawienia świateł przednich, takie urządzenie musi działać automatycznie.
6.2.6.2.2. Dozwolone są jednak korektory ręczne regulowane w sposób ciągły lub nieciągły (...)
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7202
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
Normalnie przy xenonach jest potrzebny system samopoziomowania reflektorów. Tutaj na forum kiedyś trafiłem (tylko ten raz, bodaj Sebotrucker to pisał) na informację, że przy zawieszeniu pneumatycznym nie jest potrzebny taki system.
Przy przednim zawieszeniu pneumatycznym niema czujnika ani korekcji do ustawiania wysokości swiecenia swiateł mijania
Panowie czy miał ktoś styczność z TGX-em 18.400? mam do kupienia z przebiegiem ok 2000tyś km 2008r Euro 4? Jak spalanie? Awaryjnosc? Czekam na jakies odpowiedzi
Panowie czy miał ktoś styczność z TGX-em 18.400? mam do kupienia z przebiegiem ok 2000tyś km 2008r Euro 4? Jak spalanie? Awaryjnosc? Czekam na jakies odpowiedzi
Rejestracja:16 sie 2012, 14:41 Posty: 2649
Samochód: F90 19.362
Lokalizacja: SY
to ma przejechac jeden rajd a potem.... zreszta gdyby nie ten limit pojemnosci 16.5 to by powiedzieli "tu macie silnik, tu macie dupe- teraz se go wsadzcie my mamy swoja V8 i sie bujajcie " takze dość na ręke było dla Mana i Libherra ten limit na styk.
_________________ "Zawsze choć przez chwile chciałem jeździć TIRem"
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę