Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 19 lip 2006, 19:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1360
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Ej Sztanga do mnie pijesz?Ja tego z palca nie wyssałem...Kilku kumpli moich i ojca jezdziło F90,F2000 i przesiedli sie oni z MAN-a z VOLVO FH,SCANIA 4 czy DAF-a XF,bo zrezygnowali z transportu międzynarodowego na rzecz krajowego...I praktycznie każdy z nich narzekał na zbyt poziome ustawienie kierownicy,co przy dłuższej jezdzie nie było zbyt wygodne.Ja teraz jezdze L-ką MAN-em L2000 i jego regulacja kierownicy jest dla mnie równiez za mała i przy dłuższej jezdzie nie wychodzę z tego auta zbyt uśmiechniety...Może przyczyna tkwi w tym że wszyscy Ci kierowcy łącznie ze mną są wysocy-ponad 190cm wzrostu... :mrgreen:

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 20 lip 2006, 9:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6305
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
...Kilku kumpli moich i ojca jezdziło F90,F2000...
więc ja swojej opini nie opieram na zdaniu kumpli, tylko swoim. również mam opinię kierowców, który mi podlegają, a przez te lata byli mali i duzi.
wiele uwag na temat MAN-ów było, jednak "nadgarstki" to coś nowego. przypominam, że kolumna kierownicza w MAN-ie ma regulację kąta nachylenia.
są uwagi na temat tej regulacji, po 10 latach zabezpieczenie tej regulacji nie trzyma dobrze.

co do zaś nadgarstków, na nadwyrężenie takowych cierpią młodzi kierowcy po jednoosobowych orgiach seksualnych w kabinie.


Tytuł:
Post Wysłano: 20 lip 2006, 10:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1360
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Bardzo smieszne CYRYL... :!: Moje zdanie też tam wyraziłem jak zauważyłeś,bo jeżdże dość dużo MAN-em L2000,który ma taką samą kierownicę jak w F2000,tak samo regulowaną i w takim samym stopniu i powtarzam po raz kolejny że niezbyt mi odpowiada położenie tej kierownicy gdyż jest ono zbyt pionowe...A jeśli nie wiedziałeś o nadgarstkach to popytaj też kierowcó ACTROS-a I serii...

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 20 lip 2006, 11:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6305
Lokalizacja: Wrocław

ja w pracy ma 35 kierowców MAN-a, pracuję z nimi od ponad 10 lat, przez ten czas sporo innych przewinęło się. rozliczam ich, kieruję pojazdy na warsztat i jak powiedziałem dla mnie to nowość.
ponieważ ja mogę się nie znać i mieć tylko fragmentaryczny wgląd w eksploatację MAN-a F2000, spytałem więc innych. jako szef warsztatu pracuje u nas gość wywodzący się z fabrycznego serwisu MAN-a dla spokoju zapytałem go, ale jego zdanie było zbliżone do mojego.


Tytuł:
Post Wysłano: 20 lip 2006, 11:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 14 lut 2006, 16:55
Posty: 1360
Samochód: Duży
Lokalizacja: WLKP

Ja nie podważam Twojej wiedzy,tylko stwierdzam fakt...Skoro czuję sie niezbyt wygodnie za kierownicą MAN-a to chyba mam prawo.Nie podważam innych cech tego auta,bo są one według mnie dobre,ale ta pozycja trochę mi przeszkadza i po dłuższej ezdzie odczuwam lekki dyskomfort... :(

_________________
Fan Transportu

Nowe spodnie - 300zł,
Nowy telefon - 1500zł,
Obecność na WC - bezcenne...


Tytuł:
Post Wysłano: 18 lis 2006, 19:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 cze 2006, 19:05
Posty: 29
Lokalizacja: Starachowice

Mój tata jeżdził Manem F2000 403 KM.Świetnie nim się jeżdziło bez awaryjny zawsze zostawil coś.Zimą nie było problemu z odpaleniem.Ogólnie super sprzęt w środku bardzo pojemny.Jedynie co brakowalo to koni 403 to troche za mało.


Tytuł:
Post Wysłano: 20 lis 2006, 18:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

A oto nasz e-fik :)
:arrow: 26:414
:arrow: skrzynia manual 16 biegów
:arrow: el szyby
:arrow: el lusterka podgrzewane
:arrow: podgrzewane fotele
:arrow: 2 łóżka
:arrow: klima(niedziała)
:arrow: tempomat
:arrow: ABS
:arrow: Webasto
:arrow: centalne smarowanie beka max
Oto on :wink:
Obrazek

_________________
MAN


Ostatnio zmieniony 20 mar 2007, 0:30 przez sebotrucker, łącznie zmieniany 1 raz.

Tytuł:
Post Wysłano: 23 gru 2006, 21:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2006, 22:51
Posty: 28

mam problem z oska wleczona w manie 26-343, mianowicie opada na postoju badz podczas jazdy bez powodu tzn. na pustym aucie; czy ktos wie jaka moze byc przyczyna? dodam ze auto i zabudowa to komplet od poczatku, bez przekladek


Tytuł:
Post Wysłano: 23 gru 2006, 23:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 wrz 2006, 20:46
Posty: 57

Może to byc wina jakiejś uszczelki od hydrauliki proponuję to sprawdzic dokładnie :wink:

_________________
RENAULT MAGNUM :D
....::::::::....
_____________________

"Grunt To Szybkie Ciężarówki, szybkie kobiety i bary szybkiej obsługi" :D


Tytuł:
Post Wysłano: 24 gru 2006, 0:26
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

Kolego u nas są 2 przełączniki od podnoszenia oski jeden podnosi ja na minute i pyźniej opuszcza przy czym ona jest minimalnie podniesiona niewidac tego ale to pomaga w zakretach a 2 przełącznik jest od podnoszenia osi na stałe czyli jak uato jest pute naciskam na przycisk przycisk opada ale kontrolka sie swieci i koła są w górze a jeżeli ją chcesz opuścić to naciskasz na przycisk oska opada lub jak jest bardzo naldowany to oska automatyczni sie opuści :wink:

W twoim manie może elektromagnes maż walniety i co jakiś czs opuszcz albo naciskasz ten przycisk co wymieniłem jako pierwszy :wink:

_________________
MAN


Tytuł:
Post Wysłano: 24 gru 2006, 0:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2006, 22:51
Posty: 28

ten pierwszy o ktorym mowisz jest do unoszenia oski (faktycznie na okolo 1 minute) jesli auto jest zaladowane a ty masz problem z ruszeniem na sliskiej nawierzchni, wtedy nacisk jest przenoszony na napedowke; uzywam wlasciwego, ale dzieki za rade; faktycznie musze sprawdzic elektromagnes


Tytuł:
Post Wysłano: 24 gru 2006, 0:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

a kolegu uciebie też jest cos takiego, że jak go wciśniesz to on nie wcisnie sie tylko powraca do pierwotnej pozycji :?: a drugi chodzi normalnie :wink:

_________________
MAN


Tytuł: Moze i stary
Post Wysłano: 04 mar 2007, 23:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 04 mar 2007, 23:10
Posty: 3
Lokalizacja: z neta

Może i stary ale ten man jest bez awaryjny nie to co te nowe mecdesesy volvo i te tga cos sie zepsuje i serwis a tu sie nie ma co popsoc
mam mana f2000 z 1999 roku 19 403 i idzie jak burza smiga z polkonka i daje se rade nawet z calkowita 55t ale to na dystansach 100km w jedna strone mowie wam super autko:P :lol:


Tytuł:
Post Wysłano: 05 mar 2007, 9:07

W latach 1995-2000 powstało 220 tys. pojazdów z silnikiem D 2866 LF 20, 12 l poj., o mocy 400 KM i momencie 1730 Nm. Olej co 45 tys. km, przekładnia ZF 16S 151, hamulce tarczowe z przodu, Euro-2 i Euro-3. DMC - 18 ton.

Miałem okazje się nim przejechać jest swietny!


Tytuł:
Post Wysłano: 13 cze 2007, 14:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

Całkiem fajny i zadbany man-ik :wink: :arrow:
Obrazek

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Tytuł:
Post Wysłano: 26 cze 2007, 18:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 mar 2007, 19:27
Posty: 274
Samochód: Rav
Lokalizacja: Sieradz/ Zadzim

W ostatnim TRAILER MAGAZINE jest artykul o MAN-ach pewnej firmy transportowej ktora posiada sporo tych modeli.

_________________
Polska Mieszkam w Polsce


Tytuł:
Post Wysłano: 25 sie 2007, 17:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 lip 2007, 20:56
Posty: 58
GG: 0
Samochód: ..

musze powiedziec ze pozycja za kierownica nie jest rewelacyjna, np w porownaniu do Scanii czy nawet Dafa, to jest jedyna wieksza wada, a pozatym to auto bardzo solidne, niezawodne, i chyba nigdy nie zawiedzie kierowcy.


Tytuł:
Post Wysłano: 12 wrz 2007, 18:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Kolego, poszperaj w dziale "Garaż" tam na pewno znajdziesz jakieś zdjęcia wnętrz. :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 12 paź 2007, 12:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 gru 2006, 22:51
Posty: 28

witam! mam problem i w zwiazku z tym poszukuje elektryka lub elektromechanika do Mana! za pomoc z gory dziekuje! pozdrawiam!


Tytuł:
Post Wysłano: 12 paź 2007, 14:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 lis 2006, 12:30
Posty: 323
GG: 8924601
Lokalizacja: Ryki

Cytuj:
ej chłopaki! jeśli ma który możliwość może zażuci parę fotek od wnętrza kabiny?? bo robie model ciężarówki z kabiną od F2000 xD

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: