Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 sty 2007, 1:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sty 2007, 2:01
Posty: 63
Lokalizacja: Skierniewice

Witam, Jestem nowy na tym forum. W niedługim czasie chce iść pracować jako kierowca, mam już prawka i robie sobie kurs przewozu rzeczy. Jako nowy nie mam doświadczenia a zdobyte doświadczenie na kursie wiadomo jakie jest :lol:
Mam taką prośbę do was by ktoś napisał jak jeździć by jeździć oszczędnie? Nie chciałbym by jak pójdę do jakiejś firmy jeździć zaraz na mnie patrzyli jak bym kradł paliwo bo auto dużo pali.

_________________
Kierowca-Konwojent
latam autami marki IVECO o DMC 3,5-7,5T


Tytuł:
Post Wysłano: 05 sty 2007, 9:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 sie 2005, 15:04
Posty: 2873

viewtopic.php?t=2478

Kliknij na link powyżej. Powinieneś coś znaleźć na ten temat... :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 05 sty 2007, 14:11

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 kwie 2006, 20:12
Posty: 621
GG: 8765643
Lokalizacja: Lublin

Kolego mysle ze w porzadnej firmie nie powinno tak byc. Przeciez to logiczne ze jestes nienauczony i samochod bedzie Ci wiecej spalal niz kierowcy ktory jezdzi zawodowo 20 lat. Po to zapewne dosiadziesz sie do drugiego starszego kierowcy zeby Cie nauczyl jak sie jezdzi i wtedy auto bedzie spalalo mniej. Jakby mi tak szef wyskoczyl ze auto ktorym jezdze za duzo pali a jestes zoltodziobem to podziekowalbym za wspolprace.

_________________
"... gdy w przyszłości wnuk przy kominku zapyta mnie: Dziadku, a co Ty w życiu robiłeś??? Odpowiem, że to, co najbardziej kochałem - JEŹDZIŁEM ..."


Tytuł:
Post Wysłano: 05 sty 2007, 19:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Cytuj: