Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 lis 2006, 1:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lis 2006, 17:52
Posty: 3
Lokalizacja: Międzyrzecz

Witam wszystkich potrzebuje informacji odnosnie elektryki w atego a dokładniej o zasilaniu kontrolek i wszystkich wskazników (tablica rozdzielcza) , po prubie zdjecia uszkodzonej zabudowy (chłodni) "fachowcy" poprzecinali kable od tej ze chłodni i prawdopodobnie zrobili jakąś zware auto pali normalnie tyle ze po przekręceniu kluczyka pali sie jedynie kontrolka od poduszek nie ma tez podswietlenia tablicy rozdzielczej po włonczeniu swiateł. Nie chodzi też obrotomież i reszta wskażników a panel ciekłokrystaliczny na tablicy nie wyswietla żadnych informacji jest tylko podświetlony. Co to może byc za usterka informuje ze nie miałem jeszcze mesia to też jestem zielony jeśli chodzi o atego. Czy są tez jeszcze jakies bezpieczniki ja znalazłem te co sa po stronie pasazera w nogach wszystkie były sprawne. Jesli ktos miałby jakąs informacje z góry dzieki. :wink:


Tytuł:
Post Wysłano: 12 lis 2006, 21:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 kwie 2006, 18:42
Posty: 227
Lokalizacja: MAŁOPOLSKA

Hymm nic trudnego:):) do zabudowy jeśli jest wmiare firmowa jest napewno osobna instalacja z własnymi kostkami i bezpiecznikami więc trudno coś popsuć w kontrolkach jedno nie ma większego związku z drugim (tablica i zabudowa) Ale możesz sprawdzic bezpieczniki jeszcze raz i kostki czy są napewno dobrze wpięte. Podświetlane to mogą być żaróweczki albo diody przepalone. A i Czy ten Mesio był Bity gdzieś w Kabine???

_________________
Mój uśmiech jest bezcenny za wszystkie inne zapłacisz kartą VISA :):)
>>>>V8POWER<<<<
MOC JEST BOGIEM PRĘDKOŚĆ NAŁOGIEM QUATTRO ZABAWĄ A TURBO PODSTAWĄ


Tytuł:
Post Wysłano: 12 lis 2006, 22:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lis 2006, 17:52
Posty: 3
Lokalizacja: Międzyrzecz