Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 31 mar 2022, 23:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 lis 2021, 10:51
Posty: 7

Witam

Ostatnio miałem "przyjemność" przegiąć czas pracy. Zacząłem o 7:30 i 15h kończyło mi się o 22:30. Miałem mieć prom o 18:00 z Dover do Calais ale dopiero ruszyliśmy po 21. Czas pracy mi się skończył. Dojechałem do pierwszego wolnego parkingu i zrobiłem wydruk z opisem. I teraz moje pytanie czy dobrze. Bo na moje opis zrobiłem na podstawie skrócenia dobowego czasu odpoczynku, bo nie zmieściłem się z pracą i odpoczynkiem w 24h. Odebrałem pełną 9tke i zacząłem nowy dzień. Czy taki opis i postępowanie jest prawidłowe?


Post Wysłano: 27 wrz 2022, 14:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2020, 10:36
Posty: 5

a dlaczego nie mogłeś zrobić odpoczynku dobowego na promie? 2 razy taki odpoczynek dobowy możesz przerwać.


Post Wysłano: 27 wrz 2022, 17:57
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 paź 2005, 23:08
Posty: 1697
Lokalizacja: Chełmek

Jak się przekroczy czas pracy 15 godzin to trochę lipa, można później kręcić 9ke 11ke lub nawet 20ke i to nic nieda bo i tak liczy się odpoczynek do wybicia 24h od ruszenia... Może jakiś inspektor patrzyć na to inaczej skoro zrobimy pełna pauzę, ale i tak ona nie będzie zaliczona... Do przekroczenia czasu jazdy są różne odstępstwa, ale do przekroczenia czasu pracy niestety nigdy niema nic bo to się wiąże ze skróconym odpoczynkiem, i też zawsze mi to sprawia największy problem gdy się jakieś załadunki przeciągają...


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 3 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: