Rejestracja:18 lis 2014, 17:45 Posty: 36
Samochód: Renault Premium
Witam, nie wiem czy ten temat był poruszany. Jak wygląda sprawa wymiany tarcz hamulcowych i klocków z przodu w Renault Premium 450DXI. Może ktoś podpowiedzieć jak to zrobić, żeby nie popełnić błędów. Tarcza jak zauważyłem jest na frezie ( czy potrzebna do rozbioru prasa) ?
Nie pomogę za bardzo. Jedyne co wiem, że w DCI odkrecalo się śruby mocujące tarcze i zeszła. Nie było potrzeby odkrecac nakrętki łożyska i zdejmować piasty.
Rejestracja:18 lis 2014, 17:45 Posty: 36
Samochód: Renault Premium
Do 2006 roku mam opanowane. 10 śrub oraz 4 od zacisku i tarcza schodzi, W DXI jest inaczej. Tarcza chyba wciśnięta na frez, ale na 100% nie wiem. Jutro się rozpatrzę.
Pewnie jest tak jak w volvie. Ja tam się nie bawię w prasę, tylko duży diaks, nacinam z dwóch stron, przecinak w szczelinę i schodzi jak mód. Zacisk i piastę musisz odkręcić. Godz. roboty na koło. A i żeby nie było że prowizorka to prasę dużą mam. Dobrze wyczyść frez, ale nie za dobrze żeby tarcza nie latała od nowości.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 7 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę