Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 mar 2007, 22:39
Posty: 49
Lokalizacja: Ślask

Witam,
W reno dxi 500 E5 olej silnikowy miesza się z płynem chłodniczym i powstaje lejowy mazut w zbiorniczku wyrównawczym jak i w całym układzie chłodniczym a płyn chłodniczy dostaje się do oleju silnikowego bo olej zmienia kolor z czarnego na szary oraz w odmie powstaje galareta-żel).
reasumując olej w płynie a płyn w wodzie.

szklanki pod wtryskiwaczami wymienione,
chłodnica oleju sprawdzona ciśnieniowo, wymienione wszystkie uszczelki.
Co może być przyczyną jeszcze ? uszczelka pod głowicą ? uszkodzona głowica? pęknięta tuleja cylindra ?
Proszę o jakieś wskazówki gdzie szukać co sprawdzać??
pozdrawiam
Powiem tak, miska zdemontowana sprawdzone ciśnieniowo z wodą i... sukces woda kapie z na 2 dziurze tuleją , to demontuje wałek z klawiatura wyciągam wtryskiwacz by sprawdzić szklankę i tu akcja jak u Hickoka po ponownym sprawdzeniu ciśnieniowo woda przestała kapać. I być tu teraz mądrym ... teraz ciśnienie 2,5 atm i woda nie kapię. Jestem teraz już zdezorientowany co może być??


Ostatnio zmieniony 10 kwie 2014, 21:54 przez Jonasz007, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Zdejmij miskę, zalej plynem i napompuj cisnienia, np kompresorem w uklad chlodzenia.
Wejdz pod auto i obserwuj skąd leci.

Wysłane z mojego SM- N9005 za pomocą Tapatalk 2

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 mar 2007, 22:39
Posty: 49
Lokalizacja: Ślask

Witam. Sprawdzone takim sposobem i się cuda dzieją można powiedzieć. Podłączone w układ i lało się na drugim cylindrze woda, wyrzuciłem pompowtrysk na tłoku sucho ale jednocześnie przestało się lać do miski i nie wiem czy się akurat uszczelniło jakiś oring na uszczelce pod ciśnieniem. Jeżeli miałby ktoś możliwość podpowiedzi jak wygląda ustawienie wałka rozrządu żeby zdjąć głowicę.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Trzymaj kolego.

Masakra z tym silnikiem, niestety nie widząc tego nie jestem w stanie ci pomóc.

Obrazek

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 mar 2007, 22:39
Posty: 49
Lokalizacja: Ślask

Dzięki serdeczne za schemat ustawienia kół. Mam tylko jeden problem rozbierałem wczoraj i utknąłem, Wałek rozrządu na tdc i znak na głowicy z 2 na kole rozrządu ale jak podejrzeć na kołach pośrednich tamte znaki jak to wszystko jest pod odlewem schowane i nie ma jak a tak na chybił trafił trochę strach choć kołem zamachowy ruszać nie będę ale na głowicy może się przekręci


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Albo ustawiasz tak jak to mowisz na chybił trafił, albo zdejmujesz obudowę rozrządu a to dużo pracy.

Zrób sobie swoje znaki

Wysłane z mojego SM- N9005 za pomocą Tapatalk 2

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 mar 2007, 22:39
Posty: 49
Lokalizacja: Ślask

Witam,
Czy może ktoś podać mi siły dokręcania stop korbowodów ( 4 śruby na stopę )
z góry dziękuję :)


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 sie 2017, 22:23
Posty: 1

Witam,nie znalazłem nigdzie na forum a pilnie potrzebuję schemat rozrządu do Renault Magnum dxi13 460 proszę o pomoc


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: