Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.
Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:
„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.
Wiecie coś na temat tej firmy? Siedziba mieści się w Sokołowie Podlaskim (DK62). W skład taboru wchodzą w miejszym stopniu MB Actrosy(MPI normal lub megaspace) oraz w większym DAFy (95XF, XF95; SC lub SSC). Aut w firmie jest w tej chwili ok. 10-15. Obsługiwane kierunki to zachód i Rosja.
Foto by Duck
Ostatnio zmieniony 27 gru 2008, 21:47 przez Duck, łącznie zmieniany 1 raz.
Wczoraj przejeżdzając obok bazy Aniki Trans, widziałem DAFa XF105 SSC 410 w oryginalnym, żółtym kolorze. Pięknie się prezentował. Możliwe, że w niedalekiej przyszlości wybiore się na baze i nie zapomne o tym "fafiku".
Szkoda jedynie, że moc to 410, a firma głównie jeżdzi na Rosje, gdzie lepiej mieć większy zapas mocy. Ale jednak czas pokaże.
Firma nie jeżdzi dla polfrostu, ma tylko naczepy odkupione od tej firmy.
Cytuj:
A co Rosja ma w sobie takiego że trzeba tam mieć większy zapas mocy, bo trochę się nad tym zastanawiałem i musze przyznać że nic nie wymyśliłem?
Ma to do siebie, że bywają kursy dalsze od Moskwy, gdzie teren robi się trudniejszy. Drugim argumentem jest to, że na jazdę międzynarodową "wypada" mieć te 430 km.
Po pierwsze Duck, Anika Trans nie odkupila naczep od POLFROSTU, dobrze pamietam jak te naczepy, ktore juz jakis czas jezdzily, ekipa polfrostu oklejala swoimi emblematami. Po 2 glupota sa slowa, ze firma jezdzi glownie na wschod...W glownej mierze kierowcy smigaja na zachod, zaladunek i tranzyt przez Polske do Rosji, jak zawsze, zdazaja sie wypady na dalszy wschod, ale to zdecydowanie rzadziej niz te na zachodnia czesc kontynentu typu Hiszpania, Wlochy, Francja...
Ma to do siebie, że bywają kursy dalsze od Moskwy, gdzie teren robi się trudniejszy. Drugim argumentem jest to, że na jazdę międzynarodową "wypada" mieć te 430 km.
Kiedy planowane jest zakończenie budowy nowego placu? Na tym starym rzeczywiście kaszanka, niektóre wozy parkują niedaleko bazy.
Z tego co zauważyłem, tabor powiększył się o kilka sztuk XF105. Przejeżdżając obok bazy widziałem przynajmniej 8 sztuk, w tym 2 ciągniki stały jeszcze nie obsadzone. Następuje też redukcja starszych wozów, wydaje mi się że został sprzedany "rodzynek" czyli zielony Actros.
Auta przeniosły się już na nową bazę wraz z dość dużym warsztatem.
Naliczyłem dzisiaj tam około 20 aut. Z tego co się orientuje w tej chwili najstarsze autko do 95XF (ten sprzed 01'). Trzon floty stanowią ciągniki XF105 w kolorze białym oraz żółtym sprzęgnięte z naczepami Lamberet oraz Krone.
Nie widziałem u nich jeszcze naczepy do żywca....może po prostu ktoś kupił z Aniki ten ciągnik, bo mieszkam 300m od ich bazy i tylko chłodnie tam widać.
Nie ten ciągnik został sprzedany i gościu jeździ pod żywcem. W firmie obecnie są 22 samochody jak sie nie myle nczepy to Schmitz, Lamberet i chyba ze 2 Krone. Dużą większość stanowią Dafy XF105. Firma posiada same Dafy. W razie jakiś pytań jestem do usług.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę