Autor
Wiadomość
Tytuł: Solo 500KM+
Post Wysłano: 01 maja 2015, 16:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lut 2007, 1:12
Posty: 371
Samochód: cx9
Lokalizacja: Kowale

witam
w niedługim czasie planuje zakup autka... 3ośka od 2005r do 2010r w okolicy 500koników ewentualnie raczej więcej niż mniej aczkolwiek jakaś 480 też wchodzi w gre. nie interesuje mnie iveco i renault. szukam czegoś w dobrym stanie z relatywnie niskim przebiegiem... skrzynia preferowany manual choć wiem że jest tego coraz mniej opti w scani bylo by ok pod warunkiem że ze sprzęgłem, nie mam żadnego doświadczenia z automatem w ciężarówce, a musi być przyjazna podczas manewrowania. prosze o porady i opinie :D


Tytuł: Re: Solo 500KM+
Post Wysłano: 01 maja 2015, 20:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2011, 20:10
Posty: 654
Lokalizacja: Poznan

Przekonaj się do automatu warto. Jaka cena, bo tak bez to można rzucić fh i actrosa. Auto do żywca?

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=7ryGYWs ... r_embedded


Tytuł: Re: Solo 500KM+
Post Wysłano: 01 maja 2015, 23:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lut 2007, 1:12
Posty: 371
Samochód: cx9
Lokalizacja: Kowale

Tak żywcówka. osobówki nie kupie już innej niż z automatem, ale ciężarowe nie do końca do mnie przemawia... wiem że to nieuniknione prędzej czy później ale jeśli już tak to chciałbym dokonać trafnego wyboru, najlepiej ze sprzęgłem np scania lub mb, nie wiem jakie automaty jeszcze są przyjazne w tej branży, często wjazdy podjazdy po ciasnych podwórkach. Miałem okazje poruszać się kiedyś tgx-em w automacie i jak dla mnie to manewrowanie porażka (nie wiem czy jest tylko jeden rodzaj automatu czy więcej opcji?) co do ceny to napewno nie przekrocze 200tyś ale w 150 chciałbym się zamknąć, oczywiście samo podwozie.


Tytuł: Re: Solo 500KM+