Żeby skasować luz na siodle śrubę trzeba wykręcić, wcześniej wiadomo kontrę poluzować. Regulacja działa tak do 3-4 cm gwintu wykręcając później już nie blokuję klina i można nawet całą wykręcić i nic się nie zmieni. Pozdrawiam
Przed operacją idź w niedziele do kościola i daj dobrze na tace żeby śruby poszły, bo jak nie to palnik i 2 zgrzewki WD40
Jak nie pójdzie musisz grzać i to ostro
W sumie wpadnij na DOL-a to Ci ogarne, wprawe przy Twoim MAN-ie mam
_________________ STRALIS
Jeździłem, ja też jeździłem dla Jeronimo, ale Martins lepij płacił i poszedłem tam, to już dawno było, zanim Rohling kupił Suusa.
Tak jak już ktoś pisał, regulacja działa do max 5cm wykręcenia śruby. Potem tylko zestaw naprawczy.
Zobacz czy sprężyna wciągająca tą wajchę do rozpinania nie pękła lub nie wyskoczyła z zaczepu. Luz kasuje się poprzez wykręcenie śruby, która to pozwala sprężynie dalej wciągnąć wajchę do rozpinania, a która to z kolei połączona jest z klinem, który to z kolei rygluje zamek równocześnie go dopychając do sworznia królewskiego. Wdech...
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 13 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę