Strona 1834 z 3473 [ Posty: 69443 ] Przejdź na stronę Poprzednia 11832 1833 1834 1835 18363473 Następna
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 kwie 2014, 20:51
Posty: 1884

Cytuj:
W Mszczonowie czasem nie jesteś?.
W Hamburgu. O 7.40 wyjechałem na firmę. O 17 wyjechałem.
Miałem 32 deski aluminiowe, a załadowca stwierdził, że musi być komplet. :)
W zleceniu od spedycji było, że wymagane 40.
Doszło do tego, że "dali" 13 brakujących desek drewnianych, każda po 20€ :)
Myślałem, że jutro Austrię przejade, a wychodzi na to, że nawet z Niemca nie uciekne.


Wysłane z mojego SM-J500F przy użyciu Tapatalka


Post Wysłano: 23 wrz 2017, 1:21
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 paź 2006, 19:02
Posty: 1468
GG: 1

Cytuj:
Cytuj:
Sergej jakbym mial tam micheliny zalozone to bym chyba plakal z rozpaczy... skonczylo sie na 5 wystrzalach.. rozladowca przeliczyl i na przyczepie bylo 16 ton... co z tym orlem teraz zrobic... powinno sie wyhebac go na zbity pysk...
Jest cos takiego w prawie pracy ze do jakiejs wysokosci kwoty. Nie wiem czy to bylo 3 miesiecznych zarobkow czy jak mozna pracownika obciazyc nawet jak jest na umowie o prace :) polecam popatrzec tymbardziej ze jesli sam zgodzil sie na przeladowanie przyczepy to jest to rażące niedbalstwo i idzie na niego :) poczytaj i Ci za kilka opon zwróci gamoń.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Kierowca może i gamon ale jeździłem tandemem, przyczepa miała 13 ton ładowności, wozilo się i po 19 ton bo takie wynalazki na powrót brali i wystrzalow nie było. Tylko ze opony nie były ze zmielonej gumy z kondomow zrobione.
Nie wiem co on tam miał założone ale gdyby miał coś dobrego to napewno takich strat by nie było. Nie żebym kierowcy bronił bo jak miał możliwośc inaczej towar rozłożyć to rzeczywiście się nie popisał. Ale nie jeżdżę od wczoraj i wiem ile się wozi nieraz i ile dobra opona potrafi wytrzymac więc 5 wystrzalow to napewno nie były wystrzaly markowych opon tylko jakiegos chińskiego/indyjskiego badziewia albo nalewek.


Post Wysłano: 23 wrz 2017, 6:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5082
Samochód: orange i grafitowy

no to jesteś debeściak,
ładując na przyczepę 19 ton :lol: ........to pewnie całość miała z 50 ton masy całkowitej - dobrze że dziś sobota i nigdzie nie jadę bo pewnie miałbym lekka niestrawność.

biorąc takie ładunki nie ma się co dziwić, że stawki są takie jakie są bo zawsze znajdzie się jakiś ..... co weźmie bo ..... jest debeściak i zmieści się pod szmatę.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 23 wrz 2017, 7:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 15 maja 2016, 16:20
Posty: 157

I dyszka z przodu dla kierowcy :D


Post Wysłano: 23 wrz 2017, 9:53

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2016, 21:20
Posty: 318
Samochód: Daf

No raptem z 6 ton przeladowali i wystrzały cuda wianki. To patelniarze na budowach zaraz po załadunku by musieli stać już z lewarkiem .


Post Wysłano: 23 wrz 2017, 10:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 paź 2006, 19:02
Posty: 1468
GG: 1

Cytuj:
no to jesteś debeściak,
ładując na przyczepę 19 ton :lol: ........to pewnie całość miała z 50 ton masy całkowitej
Cię zaskocze bo nawet 40 pełnych nie było :D Pierwszy ładunek to była folia paroprzepuszczalna na paletach około 4 tony wszystkiego. Ładunek na zestaw ale załatwili żeby spietrowac i na solowke ładować. Nawet bez przyczepy kazali mi jechac że niby nie mam :D
A na doladunek piece C.O i wkłady do kominków. Dlatego tak zaladowane :)!


Post Wysłano: 23 wrz 2017, 10:40

Myślałem, że już mnie nic nie zdziwi. Jednakże Daleszyce wysoko zawiesiły poprzeczkę: http://allegro.pl/naczepa-wielton-firan ... 39496.html

1000% bezwypadkowy... 1000% oryginał... Ale tego to nic nie przebije: ASR w naczepie. No po prostu rozłożyli mnie z samego rana na łopatki.

Brawo DALESZYCE - trzymacie poziom. Gorzej z pionem - bo ktoś chyba nieźle upalony albo upity pisał tę ofertę :D


Post Wysłano: 23 wrz 2017, 11:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1775
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA

"Super lekka" - 7100 kg D: ciekawe ile ważą te nie super lekkie? :) A z drugiej strony, jak ta mulda jest płytka jak w starszych modelach to życzę powodzenia ewentualnemu nabywcy...:)


Post Wysłano: 23 wrz 2017, 11:47

Nie, nie Panie - w tych "nowych" modelach mulda jest już głęboka. Jeździłem taką megą (jeszcze "stare" drzwi, nowe lampy, rocznik 2012) i już była głęboka. Też myślałem, że w medze będzie płytka, ale się myliłem.
A super-lekka to chyba tylko Bergerka jest. Bo taki Wielton z muldą, DAF SC Euro6 z pełnymi zbiornikami ważyły razem 15,8 T.


Post Wysłano: 23 wrz 2017, 12:06
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 lut 2008, 20:19
Posty: 813
Samochód: Toyota Corolla
Lokalizacja: Balbriggan, IRL

Cytuj:
No raptem z 6 ton przeladowali i wystrzały cuda wianki. To patelniarze na budowach zaraz po załadunku by musieli stać już z lewarkiem .
Tylko ze 6 ton przeladowania przy 10 tonach dopuszczalnej ladownosci to 60% przeladowania, czyli tak jakby na patelnie o 27 tonach ladownosic zaladowac 43 tony.
Co do kolegi jumas, ile uciagu zaczep takiego tandemu moze wytrzymac wg gwarancji producenta? nie mowiac o tym ze 19 ton na przyczepie napewno przekroczy 8 ton nacisku na os. Dorzucajac do tego wieksze spalanie przy konfiguracji lzej na aucie ciezej na przyczepie to trzeba byc dobrym Januszem- dorobkiewiczem zeby na takie pomysly "doladunkow" wpadac.

_________________
VOLVO FAN!!!


Post Wysłano: 23 wrz 2017, 12:30

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5883
Samochód: Volvo FH

Ja bardzo dużo razy w życiu zamknąłem wagę 50tke, a z raz to i 60tke, i nigdy z tego tytułu kapcia nie robiłem, ale opony 385/22,5, one chyba nie są aż tak wrażliwe.

Małe kółko cierpi przy legalnych tonach, a przerzucone o połowę, i ostry skręt, albo krawężnik na rondzie i po zawodach.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 23 wrz 2017, 12:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 wrz 2013, 10:45
Posty: 331
Samochód: 105.410

W każdym razie powinien zadzwonić przed odjazdem z załadunku, i mnie poinformować a wtedy ja bym zadecydował. A jak nie zadzwonił i nie poinformował to ewidentnie jego wina i brak mózgu.... ale siudemkie z psiodu to chce..


Post Wysłano: 23 wrz 2017, 13:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1612
GG: 1
Samochód: osobowy

Dobra, a co to za opony były? :D

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 wrz 2010, 11:55
Posty: 3272
Lokalizacja: eu

Cytuj:
W Hamburgu. (...)
Hydroamelinium?


Post Wysłano: 23 wrz 2017, 13:54

Cytuj:
(...)trzeba byc dobrym Januszem- dorobkiewiczem zeby na takie pomysly "doladunkow" wpadac.
Kumpel jeździ u takiego "Janusza-Geniusza" z Rzeszowa. Kierowcy w systemie 3/1 kursują Francja-Benelux-Niemcy, doładunków to na porządku dziennym po dwa, trzy to norma.
Jak zaczęło brakować kierowców z Polski to zaczęli jeździć Ukraińcy.
Kumpel kursuje Polska-Czechy, Polska-Słowacja, co tydzień w domu. Ale co się nasłucha marudzenia żeby poszedł na przerzuty, żeby chociaż raz na dwa miesiące pojechał na taki system, to głowa mała.
No, ale tak to jest - Janusze podłapali pseudo-kontraktów na przerzuty, transport się nie opłaca, kierowcy pod płotem stoją i czekają na wolne auto.
A tu się okazuje, że jednak to auta pod płotem stoją.
Kiedyś doszły mnie słuchy, że na moje miejsce przewoźnik ma trzech kierowców, którzy tylko czekają na nowe auto. No jakiś czas później okazało się, że jednak nie ma tych kierowców i dzwoni do znajomych, czy nie mają kierowców, których mogą polecić...


Post Wysłano: 23 wrz 2017, 13:56

Przetestowałem gruchę kupioną u Konektora i wszystko działa poprawnie.
@ Sergiej już wiem dlaczego ona u Ciebie nie działała. Trzeba ją otworzyć i założyć do niej baterię 9V.


Post Wysłano: 23 wrz 2017, 13:59
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 03 lis 2009, 18:59
Posty: 4064
GG: 1
Samochód: brak
Lokalizacja: Jawor

Można baterię, a można zasilać ją z radia. Niektóre fabrycznie podają napięcie na któryś z pionów w gnieździe ale mozna to też przerobić.

/mobil

_________________
1. forowicz Wagi Ciężkiej


Post Wysłano: 23 wrz 2017, 14:15

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5082
Samochód: orange i grafitowy

Cytuj:
Cytuj:
no to jesteś debeściak,
ładując na przyczepę 19 ton :lol: ........to pewnie całość miała z 50 ton masy całkowitej
Cię zaskocze bo nawet 40 pełnych nie było :D Pierwszy ładunek to była folia paroprzepuszczalna na paletach około 4 tony wszystkiego. Ładunek na zestaw ale załatwili żeby spietrowac i na solowke ładować. Nawet bez przyczepy kazali mi jechac że niby nie mam :D
A na doladunek piece C.O i wkłady do kominków. Dlatego tak zaladowane :)!
jeżdżę od "zawsze" tylko z przyczepami w różnych wariantach ( nie miałem tylko 3 osiowej) i wiem z doświadczenia że załadowanie dużo więcej na przyczepę niż na samochód skutkuje bardzo złą stabilnością zarówno hamowania jak i jazdy.
zero wyobraźni tak to należy określić delikatnie i odnosi się to zarówno do zamawiającego , kierowcy jak i spedytora.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 23 wrz 2017, 14:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 07 sie 2011, 22:06
Posty: 1775
Samochód: XF 105.460
Lokalizacja: STA

Cytuj:
@ Sergiej już wiem dlaczego ona u Ciebie nie działała. Trzeba ją otworzyć i założyć do niej baterię 9V.
:shock: Ja pi3rdole...nie pomyślałem o tym... :) ty, a może ten guzik z boku muszę nacisnąć :?: :?: :?:
Cytuj:
a można zasilać ją z radia.
I tak to miało u mnie działać, tylko (jak pisałem) na stronie sklepu nie było informacji, że radio też trzeba przerobić...


Post Wysłano: 23 wrz 2017, 16:15

Cytuj:
Można baterię, a można zasilać ją z radia. Niektóre fabrycznie podają napięcie na któryś z pionów w gnieździe ale mozna to też przerobić.

/mobil
Niektóre radiotelefony President Jackson miały w wersji z 6-PINową wtyczką wyprowadzone +12V. O ile mnie pamięć nie myli było to na środkowym PINie.
Kiedyś próbowałem podać takie zasilanie (po uprzednim obniżeniu go do 9V) na mikrofon Densei EC-2002, ale nie zdało to rezultatu. Na tle modulacji pojawiały się przydźwięki, nawet coś zaczynało się sprzęgać. Ten sam efekt był przy mikrofonie PAN ECM 2018. Później miałem na testach Sadeltę ME-3 i nauczony doświadczeniem dałem sobie spokój, założyłem baterię 9V i działało wszystko jak należy.
Trzeba zaznaczyć, że Jackson jest "tępy" modulacyjnie. Dopiero rozblokowanie go w torze modulatora przynosiło przyzwoite rezultaty. Ale taki zabieg skutkował dużym ryzykiem sprzęgania się - oczywiście w przypadku słabej masy, lub jej całkowitym braku.
Niebagatelną rolę w tym całym galimatiasie odgrywała końcówka mocy MRF - upalenie jej nie było problemem, zaś zakup nowej wiązał się z konkretnymi wydatkami.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1834 z 3473 [ Posty: 69443 ] Przejdź na stronę Poprzednia 11832 1833 1834 1835 18363473 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: