wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.wagaciezka.com/

Renault Magnum Vega 500 dxi
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=40157
Strona 7 z 11

Autor:  MechanikSochaczew [ 13 mar 2014, 2:54 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum Vega 500 dxi

Cytuj:
Opisz kolego co wogóle się dzieje z tym autoalarmem i wtedy coś doradzę,
To jest tak złożony układ, że raczej tu nic nie doradzisz.....
Cytuj:
a co do tych czujników to nie ruchu tylko wstrząsowych i krańcówek (powinny byc przy drzwiach.
Są czujniki ruchu, o wstrzasowym nic mi nie wiadomo.
Cytuj:

Może poszukaj na internecie sterownika od
centralnego zamka do Premium/Magnum z
dwoma pilotami ale bez autoalarmu
.................
Ale tak czy inaczej - spróbuj albo
poszukać ori sterownika z pilotami do
Premium/Magnum bądź podjedź do jakiegoś
kumatego gościa od centralnych zamków i
autoalarmów.
Możesz szukać..... Taki sterownik nie istnieje, to nie osobowka, że da się kupić chiński sterownik centralnego zamka z kluczykami wygladajacymi jak oryginał. W tym modelu chyba posrednio za ten bajer odpowiada VECU.
Cytuj:

Co do Volvo to ma teraz 650tys i wczoraj
wymienione kompletne sprzęgło Sachs'a, a
dokładnie rozsypało się łożysko (tylko), ale
ojciec nie bawił się w półśrodki i wymienił
całość chociaż docisk i tarcza jest w bardzo
dobrym stanie


Ishift zazwyczaj kończy sprzeglo w okolicach jednego melona, ale też się z tym spotkałem, że padało już po 500tkm, jednostkowe przypadki ale były...
Cytuj:

A co do autoalarmu to: o różnych porach
potrafił się uaktywniać, najczęściej w nocy.
Auto samo się zamykało. Czasem włączają się
lampki podsufitki (tak jak po otwarciu drzwi) i
świecą przez 3-4min. Wszystko to się działo jak
auto było zamykane/otwierane z pilota, teraz
to robię tylko z kluczyka. W tej chwili czasami
lampka samoczynnie się zaświeca, autoalarm
nie wiem czy się włącza w nocy bo syrena
odłączona no i bardzo rzadko się teraz samo
zamyka auto


Jak się nie mylę to w zamku są krańcówki, i jak to bywa z tymi w zamkach, działają odwrotnie do normalnych, czyli w momencie zamkniecia drzwi zwierają.

Zajrzyj tam i w gumę którą idą przewody z drzwi.

Autor:  bart [ 13 mar 2014, 19:29 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum Vega 500 dxi

Cytuj:
Cytuj:

Co do Volvo to ma teraz 650tys i wczoraj
wymienione kompletne sprzęgło Sachs'a, a
dokładnie rozsypało się łożysko (tylko), ale
ojciec nie bawił się w półśrodki i wymienił
całość chociaż docisk i tarcza jest w bardzo
dobrym stanie


Ishift zazwyczaj kończy sprzeglo w okolicach jednego melona, ale też się z tym spotkałem, że padało już po 500tkm, jednostkowe przypadki ale były...
To chyba jeszcze mało tych aut z Göteborga widzialeś. 8 aut, które eksploatujemy od nowości, mają przebiegi od najniższego zaczynając tj. 750 kkm, przechodząc przez pośrednie kończąc na 1,050,000 km, najsłabszy wynik to wymiana na 670 tysięcy, w przypadku FH13, inaczej jeśli mówimy o FH16, bo tam faktycznie sprzęgło wytrzyma ten milion, ale w samo sprzęgło do I-shifta nie kosztuje koło 10 tyś, tylko ponad 20 tyś. Wiec to jest różnica, nie mała. A do czego zmierzam, to do stwierdzenia, że to co piszesz jest czasem tak oderwane od rzeczywistości, że ludzie, którzy czytają to co piszesz, a przeżyły coś na własnej skórze - stwierdzą, jak najdalej od Twojego serwisu. Bez urazy.

Autor:  MechanikSochaczew [ 13 mar 2014, 22:20 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum Vega 500 dxi

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:

Co do Volvo to ma teraz 650tys i wczoraj
wymienione kompletne sprzęgło Sachs'a, a
dokładnie rozsypało się łożysko (tylko), ale
ojciec nie bawił się w półśrodki i wymienił
całość chociaż docisk i tarcza jest w bardzo
dobrym stanie


Ishift zazwyczaj kończy sprzeglo w okolicach jednego melona, ale też się z tym spotkałem, że padało już po 500tkm, jednostkowe przypadki ale były...
To chyba jeszcze mało tych aut z Göteborga widzialeś. 8 aut, które eksploatujemy od nowości, mają przebiegi od najniższego zaczynając tj. 750 kkm, przechodząc przez pośrednie kończąc na 1,050,000 km, najsłabszy wynik to wymiana na 670 tysięcy, w przypadku FH13, inaczej jeśli mówimy o FH16, bo tam faktycznie sprzęgło wytrzyma ten milion, ale w samo sprzęgło do I-shifta nie kosztuje koło 10 tyś, tylko ponad 20 tyś. Wiec to jest różnica, nie mała. A do czego zmierzam, to do stwierdzenia, że to co piszesz jest czasem tak oderwane od rzeczywistości, że ludzie, którzy czytają to co piszesz, a przeżyły coś na własnej skórze - stwierdzą, jak najdalej od Twojego serwisu. Bez urazy.


Hahaha :lol: Poległem

Nie ma różnicy, czy jest to fh 12, FH, czy FH 16.....

Ile ty tych sprzęgieł zrobiłeś, raczej tobie zrobili ? Kvrwa 5-6 ?
Ja ich w tym miesiącu zrobiłem już 3 Ishifty i optidrivery!!! Między innymi premium dxi e5 optidriver, w którym sprzęgło rozerwało się przy 550tyś km !! Ale miałem też fh500 w tym miesiącu i w przeszłości kilka innych FH i DXI w którym robiłem sprzęgło przy ponad milionie, wraz z hamulcem wałka pośredniego... Jak wiesz co to jest i gdzie tego szukać....

Do FH 16 660km dwutarczowy zestaw sprzęgła sachs kosztuje 9800zł brutto. Robiłem trochę ponad rok temu!!! Mowa o dwutarczowym !! Jednotarczowe do fh16, nie będzie kosztować więcej niż do zwykłego FH..... Kompletny zestaw sprzęgła sachsa jak dla mnie kosztuje w granicach 2600-2800zł, ogólnie czy ja gdzieś napisałem coś o cenie sprzęgła do tej skrzyni czy jak ? Czy tylko chciałeś się pochwalić ile to was wykasowali w aso za wymiane sprzęgła ?

Poza tym, nie wiem o co pijesz? Przeczytaj jeszcze raz poprzedniego mojego posta.... Potem przeczytaj swojego....

Według ciebie mistrzu, jaki jest średni przebieg tarczy w ishifcie ? Ja jestem pewny tego co napisałem, bo sprzęgło w tych skrzyniach wytrzymuje w branicach jednego miliona kilometrów, awarie sprzęgła przy przebiegach, rzędu 500-600tyś km to są jednostkowe przypadki....

Po mojemu zrobiłeś z siebie idiotę.

Autor:  jabson [ 13 mar 2014, 22:26 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum Vega 500 dxi

A temat jest o sprzęgle czy o Magnum kolegi eldorado? :oops:

Czy mogę poprosić o jakiś dokładny opis jak przerobiłeś w Magnum regulację kierownicy bo pamiętasz, że pisałeś coś na ten temat

Autor:  MechanikSochaczew [ 13 mar 2014, 22:29 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum Vega 500 dxi

Cytuj:
A temat jest o sprzęgle czy o Magnum kolegi eldorado? :oops:
Sory ale ten koleś nie wie co piszę i o czym piszę....

Autor:  Marcin114L [ 14 mar 2014, 7:35 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum Vega 500 dxi

Wg.mnie ty robisz z siebie debila, czy jest jakieś auto pojazd, na którym się nie znasz? bo gdzie bym nie popatrzał wp ier dala sz swoje 3 grosze, w mniejszości przypadków, piszesz o czymś czego nigdy nie rozbierałeś...


p.s nie jestes tu jedynym mechanikiem, a my nie jesteśmy stertą debili z przedszkoli, zeby cie słuchac jak nauczycielke.

Autor:  eldorado [ 14 mar 2014, 17:41 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum Vega 500 dxi

Powitać kolegów. Aktual będzie jutro a bardziej początek kolejnych zmian.
Widzę że temat sprzęgła dość mocno "poszybował". Nic nie zrobi, szkoda tylko że łożysko jako pojedyncza część nie występuje
MechanikSochaczew nie omieszkam zajrzeć
jabson jutro zrobię fotkę

Autor:  MechanikSochaczew [ 14 mar 2014, 19:33 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum Vega 500 dxi

Cytuj:
Wg.mnie ty robisz z siebie debila, czy jest jakieś auto pojazd, na którym się nie znasz? bo gdzie bym nie popatrzał wp ier dala sz swoje 3 grosze, w mniejszości przypadków, piszesz o czymś czego nigdy nie rozbierałeś...


p.s nie jestes tu jedynym mechanikiem, a my nie jesteśmy stertą debili z przedszkoli, zeby cie słuchac jak nauczycielke.

Podaj jakiś przykład......

Autor:  Jockey [ 05 kwie 2014, 14:52 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum Vega 500 dxi

Mijałem Cię chyba między Inowrocławiem, a Bydgoszczą wczoraj koło 16 :)

Autor:  eldorado [ 05 kwie 2014, 21:59 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum Vega 500 dxi

Jockey leciałem do Schenkera do Bydgoszczy

Autor:  STRALIS 500 [ 05 kwie 2014, 22:09 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum Vega 500 dxi

Może znalazłbyś chwilkę na aktual? Pozdrawiam.

Autor:  MechanikSochaczew [ 05 kwie 2014, 22:35 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum Vega 500 dxi

Cytuj:
Może znalazłbyś chwilkę na aktual? Pozdrawiam.
Ty to sie tasujesz pod te zdjęcia ? :roll:

Autor:  eldorado [ 12 kwie 2014, 18:17 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum Vega 500 dxi

skromny aktual, przód skończony na 85%, baaa... dodam że kabina kładzie się "elektrycznie" (zapłon + przycisk i popijam pianę a kabina się kładzie) :> :>
Obrazek

Obrazek

Autor:  Mihu [ 12 kwie 2014, 18:59 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum Vega 500 dxi

Przód - moim zdaniem - ładniejszy ze standardowym, srebrnym grilem - trochę niepotrzebnie mieszasz też kolory obrysów na dachu, ale uszy zdecydowanie na plus :wink:
Do tego nowa podłoga wygląda mega fajnie i pasuje do kolorystyki wnętrza Magnum - to eko- skóra czy szarpnąłeś się na prawdziwą? :mrgreen:
PS> Pisałeś, że zmieniałeś kąt pochylenia kierownicy - zdradzisz jak?

Autor:  MechanikSochaczew [ 12 kwie 2014, 19:06 ]
Tytuł:  Re: Odp: Renault Magnum Vega 500 dxi

Elektryczne podnoszenie miały też normalne magnolie.

Wysłane z mojego SM- N9005 za pomocą Tapatalk 2

Autor:  eldorado [ 12 kwie 2014, 19:35 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum Vega 500 dxi

Mihu byłem bardzo głodny malowania :U a górne obrysy... nie mogłem znaleźć białych
MechanikSochaczew nie wiedziałem, książkę obsługi mam NL

Autor:  MechanikSochaczew [ 12 kwie 2014, 19:43 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum Vega 500 dxi

Ja robiłem gosciowi sprzeglo, to też nie wiedzial, że ma elektrycznie podnoszona kabinę, zawsze windowal ręcznie.

Autor:  ogierek093 [ 13 kwie 2014, 13:00 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum Vega 500 dxi

Francja-elegancja chciało by się powiedzieć :) Bardzo podpasowała ta koniakowa podłoga ;) Niby często bywam w okolicach Kocka i Lubartowa, ale jeszcze nie dane było mi zobaczyć żadnego z Twoich aut. Mam nadzieję, że się to zmieni w końcu :)

Autor:  MechanikSochaczew [ 13 kwie 2014, 13:11 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum Vega 500 dxi

Cytuj:
koniakowa podłoga ;)
Co ty baba jesteś, dla mnie to brąz :mrgreen:

Autor:  mariuszlol23 [ 13 kwie 2014, 13:18 ]
Tytuł:  Re: Renault Magnum Vega 500 dxi

Po tych zmianach stracił swój urok.

Strona 7 z 11 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/