Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 mar 2008, 20:33
Posty: 109
Samochód: MAN TGA 26.460 6x4 2003r.
Lokalizacja: Wołomin

szukam dostawczaka kontener na blizniakach + winda
zastanawiam sie miedzy sprinterem 518/519 3.0 l V6 a masterem 150dci
na mastera z zabudowa dostalem oferte 110 tys netto na sprintera 160 tys
W tej chwili mam LT35 trzymmam go 10 lat przebieg 290 tys km , duzo nie jezdze , ale samochód super nic sie nie dzieje
Auto ktore teraz zakupie bede uzytkowal conajmniej kolejne 10 lat.
Jestem sklonny wydac wiecej na pozdne auto niz kupic cos co bedzie mnie denerwowalo w uztykowaniu , wydaje mi sie ze mastery sa okej ale nie jsetem pewien jak u mnie sie sprawdzi ,
bede bral kontener z tym ze z jednej storny bedzie firanka ( produkjuje blaty drewniane i czest musze ladowac z boku)
czy warto dawac wiecej na MB
mysle o masterze obawiam sie za maly slinik 150KM
ładunku bede wozlil 3 - 3,5 tony + czasami przyczepka 2 tony
rozne opinie slyszalem o sprinterach ze silinik padaja skrzynie biegów itp czy to ma sie rowniez do mocnych wersji silinkowych
jestem sklonny wydac wiecej zamiast mastera na sprintera , silnik przy takim tonazu moze okazac sie w masterze za maly a tu prawie 200 KM

email : stoldom@vp.pl
bede wdzieczny za rade


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

Cytuj:
ładunku bede wozlil 3 - 3,5 tony + czasami przyczepka 2 tony
W tej sytuacji Tobie bardziej pasowało będzie 7,5 tonowe atego niż sprinter.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lut 2010, 18:04
Posty: 167
Samochód: 3xMP3, 1xMP4, 6xMaster, 1xDokker

Cytuj:
Cytuj:
ładunku bede wozlil 3 - 3,5 tony + czasami przyczepka 2 tony
W tej sytuacji Tobie bardziej pasowało będzie 7,5 tonowe atego niż sprinter.
Jak znam życie kolega chce rejestrować do 3,5 tony.... :D

Co do meritum wg. mnie Sprinter 519 lepszy do takiej roboty jak opisałeś.
Jeszcze jakby Mercedes zaoferował dłuższą niż 2 letnia gwarancje to było to w jakiś sposób niwelowało różnicę w zakupie.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 29 cze 2013, 13:34
Posty: 7
Samochód: MB Sprinter 518CDI / 316CDI
Lokalizacja: Rozogi / Szczytno

Witam.
Z racji tego, że posiadam sprinter w906 518cdi i 316cdi , napiszę co nie co.

Sprinter bliźniak ma tylko jednego konkurenta pod względem ładowności... IVECO, reszta nadaję się do wożenia lekkich ładunków. Kolega miał przez rok nowego mastera na bliźniaku, skusiła go cena, szybko wrócił do sprintera.
DMC sprintera 5500, DMC Mastera 4500, więc o 1t mniejsza ładowność.

Do mastera 150, powinniśmy porównać sprintera 516cdi, który ma 163KM i kosztuje o 20tyś mniej od wersji 3.0 V6.

Silnik mercedesa 3.0 V6 nie ma konkurencji w tej klasie aut. Jazda pojazdem z tym silnikiem to sama przyjemność, duży moment od samego dołu, praca jedwabista, żadnego hałasu, wibracji itp. rzeczy, nic nie zastąpi 6 cylindrów i dużej pojemności.

2 x w tygodniu ładujemy na sprintera ok. 3ton i podpinamy przyczepę o dmc 3.5t, więc masa całego ładunku wynosi ok. 5 - 5,5t. Silnik ma co robić i nie wyobrażam sobie aby miał mniejszą moc.

W drugim aucie mam silnik 2.2cdi 163ps, na pojedynczym kole - zabudowa Pomoc drogowa i powiedzmy że silnik daję radę, ale brakuje kultury pracy silnika 6cylindrowego, z ładunkiem poniżej 1600obr, wibracje i hałas, a spalanie niewiele niższe.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: