Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 12 cze 2013, 17:23

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 wrz 2009, 19:39
Posty: 42
GG: 0

Scania z Grs900R na sterowaniu Opticruise.
Zaczeła mi 'luzować' parzyste biegi (nie wszystkie - 12,6 jest ok), komputer nie rejestruje żadnych usterek.
Nie ma błędów. Wyświetlacz pokazuje, że bieg załączony,gdy mi go coś rozłacza.
Gdy ponownie wcisne sprzegło, bieg spowrotem wskakuje i można jechać do kolejnej zmiany na parzysty.
Na wysokim wstecznym, to samo - bieg wchodzi, po puszczeniu sprzegła rusza, ale zaraz jakby się luzował.


Ostatnio zmieniony 12 cze 2013, 17:46 przez luki34i, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 12 cze 2013, 17:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Usterka mechaniczna.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 12 cze 2013, 17:49

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 wrz 2009, 19:39
Posty: 42
GG: 0

Hmm, do wczoraj działo mi sie tak tylko na wstecznym wysokim, tj wrzucam bieg puszczam sprzegło a auto troche ruszy i bieg się rozłącza, ale gdy wcisłem sprzęgło jeszcze raz to bieg już nie 'luzował' się.
Dziś zaczeło mi się tak dziać na 2,4,8,10.
Dodatkowo nie jest to reguła czasem biegi wchodzą i nie luzuje.


Post Wysłano: 12 cze 2013, 20:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lip 2012, 14:22
Posty: 69
GG: 8819481
Lokalizacja: LUBELSKIE BEŁŻYCE

Półbiegi do roboty.


Post Wysłano: 14 cze 2013, 18:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 wrz 2009, 19:39
Posty: 42
GG: 0

Mam pytanie: co trzyma siłownik od wysokich półbiegów, że się nie cofa?
Miałem chwile czasu to sprawdziłem czy powietrze dochodzi do siłownika i jest ok, ciśnienie duże.
Zdjąłem obudowę siłownika wepchnąłem siłownik do przodu na wysoki półbieg wrzuciłem bieg i po puszczeniu sprzęgła ok po 2 s wypchnęło go (auto ruszyło normalnie i po 2 s zatrzymało się).
Bo powietrze w przewodach do siłownika jest tylko przez chwile, tzn. po wciśnięciu sprzęgła powietrze w siłowniku jest tylko do momentu jego zadziałania i potwierdzenia przez przełącznik potwierdzeń od półbiegów. Potem powietrza nie ma w siłowniku i on nie trzyma wodzika.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: