Strona 1 z 1 [ Posty: 11 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 19 maja 2013, 13:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 maja 2013, 13:11
Posty: 4

Witajcie, muszę dosyć szybko kupić solówkę o ładowności ok 10t (8 to raczej za mało). Kwota jaką chcę wydać to ok 50 000PLN

W temacie ciężarówek jestem zielony, chciałbym aby w miarę mało paliła (jakie jest realne spalanie w trasie?) i była dosyć niezawodna.

Jakich marek szukać, DAF, MAN, Scania, Volvo, Renault? Co najmniej pali i jest w miarę bezawaryjne?


Post Wysłano: 19 maja 2013, 23:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 gru 2010, 23:04
Posty: 5085
Samochód: orange i grafitowy

Jaka zabudowa?
Najmniej palą takie, które stoją na placach w komisach.
Niezawodna - nie ma takich pojazdów są tylko takie, o które kierowca i właściciel dba i dlatego jeżdżą.
Jak masz słabe pojęcie to może daruj sobie ten "byznes" z molochem typu np."tesco" - to oni głownie potrzebuja takie pojazdy do dystrybucji.
aha jeszcze jedno na 10 ton ładowności to musisz szukać 3 osiowego pojazdu i tu masz wybór marek mocno ograniczony.

_________________
nie cytuję postów innych użytkowników :idea:


Post Wysłano: 20 maja 2013, 16:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213