Regulamin forum


Zasady publikowania pojazdów:

1. Nazwa tematu musi zawierać nazwę pojazdu (np: Scania 124L Topline), dla dwóch samochodów identycznie (np: Scania 124L Topline, MAN TGA XLX).
2. Prezentujemy jedynie pojazdy z homologacją ciężarową i autobusy.
3. Opisujemy pojazd według wzoru:
Marka: -
Model: -
Rok produkcji: -
Przebieg: -
Wyposażenie: -
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: -
Obsługiwane kierunki: -
4. Opis samochodu może zawierać inne informacje, jednak podane w punkcie 3 są obowiązkowe.
5. Prezentacja samochodu musi posiadać minimum 3 zdjęcia opisywanego pojazdu.
6. Zdjęcia muszą być zamieszczone w formie miniaturki, która jednocześnie jest odnośnikiem do pełnowymiarowej fotografii.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 maja 2013, 17:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Cytuj:
Cytuj:

Od razu zrobiły z Premiumki ciężarówkę :mrgreen:

Proszę Cię... . :lol:
No dobra, żartowałem, przecież wiesz :mrgreen:
Nie no, z zewnątrz wygląda świetnie z pełnym ospoilerowaniem i tą felgą.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 28 maja 2013, 21:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lis 2012, 19:25
Posty: 144
GG: 24669342

Idzie lepiej od Magnum ? Zawsze jak się patrzy to Magnum jakoś pod górę bardziej daje radę niż Premium :)


Post Wysłano: 28 maja 2013, 22:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Tak bynajmniej od magnumki z pierwszej strony tematu oraz jej bliźniaczki :mrgreen: Z tego co się dowiedziałem to silnik w owym magnum wciągnął płyn chłodniczy do oleju :roll: Niby ojciec ma zjechać do Lauterach (chodź on i ja nie widzimy w tym sensu) ale po co nie wiem,wątpie że coś zrobi przy tym silniku pod chmurką z 4 zestawami kluczy płasko-oczkowych i walizką z nasadkami :| :roll:


Post Wysłano: 29 maja 2013, 9:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 422
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
Marka:Renault
Model:Premium 450 DXi
Rok produkcji:2009
Przebieg:+/- 500 000 k

Jeżeli wszystko z nią ok, nie ma żadnych "ukrytych" wad, to powinna służyć, a kierowca z jej "drogowych" możliwości będzie zadowolony. Przy podobnym przebiegu do Waszej, w wielu pojazdach występują błędy APM'u - zawór ten musi być wymieniony. W naszych egzemplarzach działo się to właśnie w przedziale 500- 600 tys. km. Żadne inne awarie nie przychodzą mi do głowy...

450 KM, fajnie zintegrowana automatyczna skrzynia biegów - to główne zalety tego ciągnika. Czasami braknie tych kilku litrów w silniku, ale jak na niecałe 11 litrów to naprawdę jest to elastyczny i mocny silnik. Tato jeździł 450-tką przez kilka lat, w kwestii technicznej nie miał do niej naprawdę żadnych zastrzeżeń. W firmie, której pracujemy, jest kilkadziesiąt Premiumek - wszelkie uwagi, narzekania dotyczą kabiny, warunków w niej panujących itp itd.

Cytuj:
Idzie lepiej od Magnum ? Zawsze jak się patrzy to Magnum jakoś pod górę bardziej daje radę niż Premium
Bzdura. Co to w ogóle za porównanie ? Jeżeli mielibyśmy już je porównywać, to dodam,że przewagą faktycznie w tych dwóch konkretnych modelach może być różnica w poj. silnika - Magnum ma inny zakres obrotów, "większą siłę"....

W ubiegłym roku Tato przesiadł się na nową Premiumkę, z 460 konnym silnikiem. Niby nic się nie zmieniło, a jednak... Z podobnym ładunkiem, Premium 460 i Magnum 460...ta sama liga, zacierają się wszelkie różnice.

Pozdrawiam !


Post Wysłano: 29 maja 2013, 14:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lis 2012, 19:25
Posty: 144
GG: 24669342

No tak silnik ta sama liga,jednak wygrywa na ogół Magnum w środku.. Jednak z tego co wiem Premium ma mniejsze spalanie


Post Wysłano: 29 maja 2013, 14:44
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
No tak silnik ta sama liga
premium ma silnik dxi11, magnum dxi 12 lub dxi13

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 29 maja 2013, 17:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 lis 2012, 19:25
Posty: 144
GG: 24669342

Dokładnie wiem trochę inaczej to powiedziałem chodziło mi o moc,wiadomo większy silnik tym chyba lepiej :)


Post Wysłano: 30 maja 2013, 17:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 422
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
,jednak wygrywa na ogół Magnum w środku.
Tej kwestii w ogóle nie można porównywać w przypadku tych dwóch samochodów. Zresztą nie po to Renault stworzyło pojazdy przypisywane do dwóch różnych segmentów...Fakt faktem nowe Premiumki wykorzystywane są do tej samej roboty,co większe rodzeństwo.

Cytuj:
premium ma silnik dxi11, magnum dxi 12 lub dxi13

O tym właśnie pisałem wcześniej. Czasami może braknąć tej "końcówki"....


Post Wysłano: 30 maja 2013, 17:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lut 2012, 11:06
Posty: 3213

Co do AMPu to potwierdzam. W mojej przy przebiegu 530 tyś padł APM. Na serwisie mechanicy mówili, że od któregoś rocznika chyba 2007 albo 2008 problem ten jest rozwiązany - mogę się mylić. Fakt faktem obecnie mam zamontowany ten nowszy typ, który rzekomo ma już wyeliminowaną wadę przez, którą się psuły.


Post Wysłano: 30 maja 2013, 21:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Dokładnie APM'y padają ale według mnie niema reguły przy jakim przebiegu,jeden padnie przy 500 000 a drugi przy 700 000 :wink: Co do kabiny to tata mający ok. 175 cm wzrostu nie narzeka na to żeby uderzał głową w dach :mrgreen: Ba! jednoznacznie stwierdził że ta kabina jest bardziej pakowna niż w magnum w "salonce" : :) Awarie ? Czasami zapali się błąd czujnika ABS'u i to wszystko,wymieniliśmy jedynie czujnik temperatury i ciśnienia powietrza w kolektorze z racji jego zabrudzenia,pompę wody bo już ciekła i paski.No i wiadomo co się stało w magnum,osoby o słabych nerwach powinny przestać czytać TU.Płyn chłodniczy wyleciał przez luźną opaskę na rurze w intarderze...Owszem,kierowca nie patrzył na bagnet.Pozdrawiam :)


Post Wysłano: 30 maja 2013, 21:29
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 10 lut 2012, 14:45
Posty: 290
Samochód: FR und NL
Lokalizacja: Silesia

Wasza czy firmowa ?

_________________
__________________________________
Renault Magnum 440 E-TECH


Post Wysłano: 30 maja 2013, 21:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Firmowa :wink:


Post Wysłano: 31 maja 2013, 8:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 mar 2006, 22:05
Posty: 422
Lokalizacja: Poznań

Cytuj:
Na serwisie mechanicy mówili, że od któregoś rocznika chyba 2007 albo 2008 problem ten jest rozwiązany
U nas to właśnie największa bolączka w rocznikach 2007 i 2008 :)
Cytuj:
jednoznacznie stwierdził że ta kabina jest bardziej pakowna niż w magnum w "salonce"
Bez przesady :mrgreen: Chyba,że mówimy o pojemności zwiniętego hamaku :)


Post Wysłano: 15 sie 2013, 13:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Witam,
Po całkiem długim okresie pora na skromną aktualizację,premiumkę oddaliśmy innym kierowcom,jedyne co przy niej zrobiliśmy to przełożyliśmy kości z pod resora na resor,wymieniliśmy czujnik abs'u,końcówkę drążka i poprzeczny drążek.Ja posprzątałem w kabinie i to koniec epizodu z premiumką.Tata przesiadł się na to:

Marka: MAN
Model: TGL 8.250
Rok produkcji: 13'
Przebieg: ok.8 tyś km.
Wyposażenie: Lodówka,klimatyzacja,2 leżanki,radio,cb radio.
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: Zabudowa firmy Konar,przyczepa również Konar.
Obsługiwane kierunki: Niemcy,Austria,Czechy,Francja,Belgia,Polska.

Jakieś fotki:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam :)


Post Wysłano: 15 sie 2013, 14:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 lis 2010, 18:26
Posty: 1921
Samochód: Żółtek
Lokalizacja: Warszawa/Żychlin

Ile legalnie na taką dwunastkę możecie wrzucić?


Post Wysłano: 15 sie 2013, 15:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

Z tego co pamiętam to ok. 2500 na samochód i na przyczepę,jak będę rozmawiał z tatą to zapytam i poprawię.


Post Wysłano: 17 sie 2013, 19:02
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Interesuje mnie jak ten silniczek radzi sobie z pełnym obciążeniem, podpytaj tatę jak możesz.
Do firmy przyjdzie we wrześniu 12.250 i obawiam się czy przy pełnym ładunku nie będzie sapał na górkach... Jeśli wasz sobie dobrze radzi, to jest nadzieje, że na te 12t też starczy mocy.
Nie pytam na razie o jakość wykonania zabudowy bo wóz nowy, ale słyszałem, że Konar to jeszcze większa szopa niż Gniotpol...

Jak wrażenia z kabiny?

Kaganiec na 85? :mrgreen:

Wasz ślicznie wygląda cały w kolorze. Szerokości życzę. \

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 17 sie 2013, 19:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
Jeśli wasz sobie dobrze radzi, to jest nadzieje, że na te 12t też starczy mocy.
Czego oczekujesz od 12 tonowego pojazdu ?

Nie wiem czy pamiętasz czasy jak zestawy miały 310-350 koni, jeździły i nikt nie płakał



Co do mana. Kocham ten szajsplastik pod kabiną normalnie jak w passacie.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 17 sie 2013, 19:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 paź 2010, 17:16
Posty: 816

wojtas92
Z 5 t radzi sobie całkiem dobrze,to było najwięcej ile wieźliśmy.Na 8 słabnie ale jak się zredukuje na 7 to idzie jak przeciąg,sam byłem zdziwiony że ten mały silniczek tak pociągnie :) W tej malutkiej kabinie jest baardzo dużo miejsca,na 100% jest bardziej pakowny jak premium.Najlepsze w tej kabinie są schowki dostępne z zewnątrz,są bardzo dużej pojemności,schowki nad szybą czołową również dosyć duże :) Materiały z jakich wykonana jest deska rozdzielcza są średnie,plastyk mógłby być lepszej jakości.Wiem co mówię w "dziewiczą" trasę pojechałem razem z tatą,przez 3 tygodnie trochę poznałem wnętrze,i kulturę silnika.Zabudowa to syf.Dziękuję dobranoc. :lol:
Cytuj:
Co do mana. Kocham ten szajsplastik pod kabiną normalnie jak w passacie.


Ciii :mrgreen:


Post Wysłano: 17 sie 2013, 20:19
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Piękne Ci dzięki Sławeczku za odpowiedź. Właśnie o coś takiego mi chodziło ;)
Uprzedzę zatem mojego zmiennika, że nie ma co się bać MANa :mrgreen:
Cytuj:
Cytuj:
Jeśli wasz sobie dobrze radzi, to jest nadzieje, że na te 12t też starczy mocy.
Czego oczekujesz od 12 tonowego pojazdu ?
Nie wiem czy pamiętasz czasy jak zestawy miały 310-350 koni, jeździły i nikt nie płakał
Nie wiem czy pamiętasz, że wtedy nikt nie słyszał o normach emisji spalin, filtrach, oczyszczaczach AdBlue i innych g**nach?! :] i stare poczciwe Mercedesy z silnikami 240KM jeździły ze Szwajcarii do Jordanii na przykład. To nie te czasy i Tobie mechanikowi samochodowemu chyba nie trzeba tego mówić? :roll:

Czego oczekuję? Że jak wsadzę na niego 5t tak jak to robię aktualnie to nie będę się wtaczał na górki z prędkością 40km/h na dużej 3ce, gdzie teraz starym Atego z przebiegiem 1.000.080km mogę swobodnie wjeżdżać redukując o pół z 6tki. Nie zamierzam się ścigać tym autem, ale wolałbym nie tamować ruchu na drogach.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: