Strona 7 z 70 [ Posty: 1399 ] Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 970 Następna
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 13 wrz 2012, 23:06

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 kwie 2012, 21:58
Posty: 13
GG: 0
Samochód: magnum 460

ale niezależne zawieszenie jako pierwsza i to dekade temu zastosowała Tatra i to wszystkich osi :U


Post Wysłano: 13 wrz 2012, 23:46

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2011, 0:15
Posty: 53
GG: 0

Cytuj:
ale niezależne zawieszenie jako pierwsza i to dekade temu zastosowała Tatra i to wszystkich osi :U
Mało tego, przednie osie napędowe... Ale żeby jakkolwiek porównać zawieszenia niezależne Tatry i Volvo należy rozumieć sens jego przeznaczenia... Tatra z tego typu zawieszeniem nie sprawdziłaby się na trasach długodystansowych - i do takich tras nie była nigdy projektowana... Tatra jest sprzętem do pracy w trudnym terenie o bardzo zróżnicowanym ukształtowaniu i tam ta kostrukcja sprawdza się bardzo dobrze. Natomiast na trasach długich rozwiązanie czeskiej marki nie znalazłoby odbiorców... Niezależne zawieszenie Volvo jest zaprojektowane z myślą o dalekich trasach i w tym rozumieniu bezwzględnie Volvo jest pierwszą marką w swoim segmencie, która tego typu rozwiązanie zastosowała... Tatra z niezależnym zawieszeniem nigdy do tego segmentu nie należała bo najzwyczajniej ma inne przeznaczenie więc stwierdzenie, że "Tatra była pierwsza" jest kompletnie pozbawione sensu...


Post Wysłano: 14 wrz 2012, 11:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 kwie 2005, 23:22
Posty: 2431
Samochód: Scania
Lokalizacja: Jelcz Laskowice

Dla wszystkich narzekających na niewykorzystaną górną część deski rozdzielczej:

http://auto.topsportracing.com/wp-conte ... ockpit.jpg

Moja opinia - podobało mi się, podoba i podobać będzie. Moim zdaniem jest to rewolucja generacji FH, ale mimo wszystko czerpiąca z poprzednich modeli. Można znaleźć mnóstwo analogii, a w zasadzie, rozwiązań zaczerpniętych i rozwiniętych z dotychczasowych pojazdów, a to buduje swoisty klimat Volvo.


Post Wysłano: 14 wrz 2012, 11:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1612
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:
Dla wszystkich narzekających na niewykorzystaną górną część deski rozdzielczej:

http://auto.topsportracing.com/wp-conte ... ockpit.jpg

Moja opinia - podobało mi się, podoba i podobać będzie. Moim zdaniem jest to rewolucja generacji FH, ale mimo wszystko czerpiąca z poprzednich modeli. Można znaleźć mnóstwo analogii, a w zasadzie, rozwiązań zaczerpniętych i rozwiniętych z dotychczasowych pojazdów, a to buduje swoisty klimat Volvo.
I tak wiocha, że trzeba jeszcze jakieś dodatkowe tacki/półki stawiać, żeby było gdzie położyć podstawowe rzeczy.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 14 wrz 2012, 12:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 kwie 2012, 21:58
Posty: 13
GG: 0
Samochód: magnum 460

Aa to dla wszystkich narzekających na wygląd zewnętrzny nowego FHacza http://www.youtube.com/watch?v=DGc4Q5vO ... re=g-all-a

moim skromnym zdanie powinni wrzucić te zbiorniczki wyrównawcze z nad chłodnicy pod atrapę uzyskali by sporo miejsca pod deską rozdzielczą i to plastykowe podszybie trochę przekombinowane reszta spoko


Post Wysłano: 14 wrz 2012, 13:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2011, 0:15
Posty: 53
GG: 0

Cytuj:
I tak wiocha, że trzeba jeszcze jakieś dodatkowe tacki/półki stawiać, żeby było gdzie położyć podstawowe rzeczy.
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia... Ja jako były kierowca widzę w tej desce bardzo dużo zalet... Po pierwsze deska nie służy do tego, żeby w czasie jazdy coś na niej wozić - chociaż niektórzy wykorzystują kokpit jako galerię pluszowych miśków z całego świata, płyt CD, tablic z imieniami, miejscowościami, powiatami etc... W przypadku nowego FH, jeśli chcesz położyć sobie na niej telefon, drobną kasę, jakieś kluczyki, "whatever"... proszę bardzo - masz do tego zagłębianą podkładkę, która jak domniemam jest z przyczepnej gumy więc się nie powinna ślizgać - no chyba, że kładziesz samochód na bok do rowu :D ... A kiedy chcesz mieć płaską powierzchnię bo szykujesz sobie na przykład jedzenie albo zapraszasz kumpli na parkingu na biesiadę piwną - proszę bardzo - zdejmujesz podkładkę i masz kawał płaskiego stołu - WRESZCIE ktoś wysłuchał kierowców bo w dotychczasowych FH-kach nie było gdzie postawić talerza, żeby nie było zagrożenia, że się zsunie... Teraz jest to na tyle praktycznie rozwiązane, że można na tej desce położyć spokojnie dwa duże talerze, jakąś miskę z sałatką kilka kubków a po sytej kolacji postawić laptopa i oglądać film albo TV jeśli ktoś wozi ze sobą satkę... Patrzę na to z punktu widzenia kierowcy - jeździłem poprzednimi FHkami, jeździłem DAFem 105 gdzie po stronie pasażera nie było kompletnie opcji czegokolwiek postawić na kokpicie, na środku jedynie był wysuwany "stolik" spod kokpitu, co akurat sobie bardzo ceniłem. No i na środkowej części kokpitu trochę płaskiego ale w znacznym zagłębieniu, co nie do końca było praktyczne od strony przygotowań kulinarnych... W Scanii też deska pod kątem płaskiej powierzchni raczej nie ma czym się popisać - jedynie kawałek rozkładanego stolika po stronie pasażera - poza tym kompletny brak płaskiej powierzchni pod laptopa czy "małą kuchnię". Jeśli chodzi o Mercedesa, M.A.N.a i Iveco to nie jeździłem więc się nie wypowiem. W przypadku Volvo, Scanii i DAFa mam trochę do powiedzenia na ten temat bo należę do osób lubiących gotowanie i w trasie często przygotowywałem sobie obfite dania (nie pod względem ilości jedzenia ale składników :D ) a to wszystko wymagało miejsca... Więc pod tym względem widzę dużo potencjału w tej desce... Ale tak, jak wcześniej wspomniałem - każdy oczekuje czegoś innego - mi akurat się podoba...

Na zdjęciu poniżej widać bardziej "z profilu" kształt i rozmiar płaskiej powierzchni:

Obrazek


Post Wysłano: 14 wrz 2012, 13:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Cytuj:
I tak wiocha, że trzeba jeszcze jakieś dodatkowe tacki/półki stawiać, żeby było gdzie położyć podstawowe rzeczy.
Odnoszę wrażenie, że nawet jakby w tym aucie zamontowana była lada barowa długa na 10m to i tak wtedy byś narzekał "Boże po co to takie długie". Jak widać niektórzy potrafią tylko marudzić. Sorry stary, ale taki jest właśnie ton Twojej wypowiedzi. Podstawowe rzeczy to się trzyma w schowkach a nie na desce rozdzielczej. Chyba znasz podstawy bezpieczeństwa w czynnym ruchu drogowym, że luźne przedmioty pozostawione w kabinie bez opieki potrafią odebrać komuś życie?.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 14 wrz 2012, 16:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lip 2008, 9:52
Posty: 1612
GG: 1
Samochód: osobowy

Cytuj:
Cytuj:
Cytuj:
I tak wiocha, że trzeba jeszcze jakieś dodatkowe tacki/półki stawiać, żeby było gdzie położyć podstawowe rzeczy.
Odnoszę wrażenie, że nawet jakby w tym aucie zamontowana była lada barowa długa na 10m to i tak wtedy byś narzekał "Boże po co to takie długie". Jak widać niektórzy potrafią tylko marudzić. Sorry stary, ale taki jest właśnie ton Twojej wypowiedzi. Podstawowe rzeczy to się trzyma w schowkach a nie na desce rozdzielczej. Chyba znasz podstawy bezpieczeństwa w czynnym ruchu drogowym, że luźne przedmioty pozostawione w kabinie bez opieki potrafią odebrać komuś życie?.
No pewnie :mrgreen: .

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=hpiIWMWWVco


Post Wysłano: 14 wrz 2012, 17:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2010, 17:03
Posty: 140
GG: 0

Szczerze na tym zdjęciu jak dla mnie wygląda po prostu obłędnie, i z każdym zdjęciem coraz bardziej przekonuję się do tej bryki.
Obrazek

_________________
Pie..ol wszystko, zostań kierowcą zawodowym.
Rób to co kochasz...


Post Wysłano: 14 wrz 2012, 17:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 5887
Samochód: Volvo FH

Komu bardziej podoba się stary?

:]

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 14 wrz 2012, 18:19

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 maja 2011, 0:15
Posty: 53
GG: 0

W nawiązaniu do wcześniejszej wypowiedzi, w oparciu o rysunek Volvo, dodałem na pierwszym obrazku laptopa o wymiarze odpowiadającemu 300mmx400mm czyli sprzęt większego rozmiaru a na drugim obrazku 4 talerze obiadowe o rozmiarze odpowiadającemu średnicy 250mm - czyli przeciętny talerz obiadowy... Chyba jednak nie jest tak mało miejsca jak by się wydawało...?

Obrazek

Obrazek


Post Wysłano: 14 wrz 2012, 18:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

kam3903 jestem za nowym. Bred Last ciekawe jak będzie wyglądało to w praktyce. Wątpię, żeby Volvo strzeliło sobie w piętę deską rozdzielczą całkowicie nie praktyczną, ale z ostatecznym zdaniem poczekam do odbioru nowego modelu lub wcześniejszej przejażdżki.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 14 wrz 2012, 18:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 mar 2009, 16:42
Posty: 77
GG: 0

Jak dla mnie bomba. Oba wygladają dobrze , ale nowy sprawia jeszcze lepsze wrażenie. Z każdym dniem uważam , że to będzie kolejny sukces rynkowy Volvo dystansujący poprzednika.
Bred Last te zdjęcia się nie otwierają:)


Post Wysłano: 14 wrz 2012, 18:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2010, 17:03
Posty: 140
GG: 0

Panowie a ja powiem tak, jak komuś deska odpowiadać nie będzie i będzie dla niego za mało płaska, to poczeka sobie miesiąc, do czasu kiedy firmy wypuszczę bajery do wnętrza typu długiej półki.

_________________
Pie..ol wszystko, zostań kierowcą zawodowym.
Rób to co kochasz...


Post Wysłano: 14 wrz 2012, 18:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lis 2008, 16:00
Posty: 448

Mi nie przypadł do gustu przód, ta siatka wygląda niczym zerwana z ogrodzenia i ten znaczek za bardzo mi w tym miejscu nie pasuje. :mrgreen:

_________________
MM Models - Modele w skali 1/87


Post Wysłano: 14 wrz 2012, 18:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Panowie a ja powiem tak, jak komuś deska odpowiadać nie będzie i będzie dla niego za mało płaska, to poczeka sobie miesiąc, do czasu kiedy firmy wypuszczę bajery do wnętrza typu długiej półki.
Jestem tego samego zdania. Firmy z czasem wymyślą półkę do nowego problemu i marudy będą zadowolone.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 14 wrz 2012, 18:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Cytuj:

Obrazek
Teraz nowa Szesnastka to prawdziwy agresor, tylko te "750" jakoś za bardzo nie rzuca się w oczy w tym globie.

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Post Wysłano: 14 wrz 2012, 18:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 mar 2009, 16:42
Posty: 77
GG: 0

Panowie na modelu FH16 w dużym zbliżeniu na tylnych czarnych szybkach jest jakiś znaczek przypominajacy "Androida".
Ktoś wie co to jest? :)


Post Wysłano: 14 wrz 2012, 18:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 lip 2005, 16:35
Posty: 1122
Lokalizacja: Parczew

Cytuj:
Cytuj:

Obrazek
Teraz nowa Szesnastka to prawdziwy agresor, tylko te "750" jakoś za bardzo nie rzuca się w oczy w tym globie.
Też to zauważyłem. Przez ścięcie globa logo reklamowe jest mniej widoczne. Ciekawe jak wygląda podświetlanie. W nocy pewnie lepiej wygląda po tym względem stary model. Ciekawe kiedy Volvo zaprezentuje motor 750+ bo taki był już testowany. Bodajże 770 czy 780ps.

_________________
umarła we mnie wiara, nadzieja
EEV 460
Volvo at night


Post Wysłano: 14 wrz 2012, 19:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sie 2008, 20:59
Posty: 1007
Lokalizacja: Różan

Wiadomo już kiedy premiera w Polsce, albo kiedy pojawią się pierwsze egzemplarze w serwisach?

_________________
Kupię pokrywę zaworów Scania w kształcie litery V z silnika 14 litrowego

"To są HPI'ki co się trzęsą wszystkie plastiki"

R730-------------\8/


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 7 z 70 [ Posty: 1399 ] Przejdź na stronę Poprzednia 15 6 7 8 970 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: