wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.wagaciezka.com/

Transporty ponadnormatywne (gabaryty)
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=3600
Strona 4 z 139

Autor:  r [ 03 kwie 2007, 19:53 ]
Tytuł: 

W ostatnim zdjęciu, ciekawi mnie to, że transport odbył się w dzień ... ładnie, to wygląda, ale nie chciał bym stać tyle h w korku ...

Autor:  ...:::Eurotrucker:::... [ 03 kwie 2007, 20:02 ]
Tytuł: 

Ja dzisiaj koło godziny 18 w Bydgoszczy na wiadukcie koło WZL nr 2 widziałem Volvo Fh12 z naczepą niskopodłogową. Wiózł jakieś skrzynie czy coś podobnego. A co dziwne to nic nie poczułem. A jak jechała Scania to cały wiadukt się trząsł. (zwykła scania z naczepą wielton)

Autor:  GRZEGORZ [ 03 kwie 2007, 20:12 ]
Tytuł: 

Cytuj:
W ostatnim zdjęciu, ciekawi mnie to, że transport odbył się w dzień ...
Nic dziwnego przy takim ładunku w nocy było by dwa razy tyle roboty w dzień chociaż wszystko dobrze widać i nie ma tyle zamętu :wink:

Cytuj:
Ja dzisiaj koło godziny 18 w Bydgoszczy na wiadukcie koło WZL nr 2 widziałem Volvo Fh12 z naczepą niskopodłogową. Wiózł jakieś skrzynie czy coś podobnego. A co dziwne to nic nie poczułem. A jak jechała Scania to cały wiadukt się trząsł. (zwykła scania z naczepą wielton)
Wiesz gabaryt nie zawsze musi być cięższy od zwykłego samochodu na ten przykład suwnica 25m długości a nie waży nawet 20ton :wink:

Autor:  ...:::Eurotrucker:::... [ 03 kwie 2007, 20:18 ]
Tytuł: 

Racja. Fajnie tak popatrzeć na ponadgabaryty. Kiedyś czytałem w magazynie trailer o panas transport jak przewozili rządowego JAK 40. Wieźli go na dwie części.

Autor:  GRZEGORZ [ 03 kwie 2007, 20:20 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Kiedyś czytałem w magazynie trailer o panas transport jak przewozili rządowego JAK 40. Wieźli go na dwie części.
Czym jest takim JAK 40 przy jednej z większych koparek libhera której jedna gąsienica jedzie na jednym aucie bo waży 40ton, nasz beiharz aż pod tym trzeszczał 8) :mrgreen: Do tego transportu było wykorzystane chyba 4 albo 5 samochodów :wink:

Autor:  ...:::Eurotrucker:::... [ 03 kwie 2007, 20:27 ]
Tytuł: 

To to już jest ogrom ale dla oczątkujących nawet mały samolocik robi wrażenie.

Autor:  GRZEGORZ [ 03 kwie 2007, 21:50 ]
Tytuł: 

W takim razie coś dla zaawansowanych 5,60 szeroko długośc koło 20m :wink: Zdjęcia słabej jakości nie pamiętam kto jest ich autorem ale chyba mój tata (albo jakiś inny kierowca lub pilot z ek) :wink:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Zdjęcia mam tylko naszego actrosa ale na tym ostatnim zdjęciu widać że jechało więcej aut był tam między innymi mpII 580 z ek, R480 z Sarensa i xf530 z ol-trans-u.

Autor:  ADAMO [ 04 kwie 2007, 20:20 ]
Tytuł: 

Przejazd tej scanii 580 Topline jest gdzieś w internecie utrwalone i do obejrzenie, naprawdę niesamowite wrażenia i odgłosy gdy pojeżdża pod tą góreczke.

Tych konstrukcji szerokich na 5.60 nie wywożono czasem przez świecko ??

Autor:  GRZEGORZ [ 04 kwie 2007, 21:39 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Tych konstrukcji szerokich na 5.60 nie wywożono czasem przez świecko ??
Te akurat jechały po polsce, ale w wakacje wywyoziliśmy przez świecko równie szerokie :wink:

Autor:  GRZEGORZ [ 09 kwie 2007, 12:38 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Ten zestaw raczej lekki jest, ale nie wiem czy naczepa ma narty pod spodem Twisted Evil Twisted Evil
W każdym razie kierowcy nie zazdroszczę.
Chłopie dwie osie ciągnące + blokada na dwa mosty i jeżeli ciągnik jest dobrze dociążony to nawet nie powinien kołami zamielić :mrgreen:

Autor:  Łukaszz [ 21 kwie 2007, 18:05 ]
Tytuł: 

DAF 95XF 430 SC
Obrazek Obrazek

Scania 124L 360 CR19
Obrazek Obrazek

MAN TGA 440 XLX
Obrazek Obrazek

© Fotogaleria by Łukasz

Autor:  jamra [ 22 kwie 2007, 17:12 ]
Tytuł: 

Kilka dni temu, miałem cynk, że przez Ostrów i dalej przez Kalisz pojedzie dość duży gabaryt.
Zabrałem aparat, pojechałem polować.
Mam kilkanaście fotek o mizernej jakości, ale jeden filmik wyszedł całkiem całkiem.

http://www.youtube.com/watch?v=vXhHc7kkDfo

Autor:  Matee [ 24 kwie 2007, 0:23 ]
Tytuł: 

Link do dość ciekawego zdjęcia
http://www.zss.pl/~moto/fotografie/gale ... the-ro.jpg
Jesli juz było to sorry .. ale przeglądnełem jak na razie tylko 4 strony z tego tematu.

Kiedś wracałem z Bydgoszczy i w Gnieźnie (a własciwie jedną wiochę za Gnieznem) Jechały 2 gabaryty z elektrownią wiatrową. Na jednym ze skrzyżowań w tej wiosce wybudawali maleńkie rondko .. nie wiem czy Oni o tym nie wiedzieli .. ale jak sie sklinowali to droga była przez godzine zblokowana .. w ogole wtedy pilot im gdzieś uciekł .. non stop wołali go na CB na #19 :) i cały czas mówili ze nie mogą jechac póki pilot nie zezwoli, kiedy pilot się znalazł no to cofali tymi zestawami, i pozniej dopiero jakoś przez to rondko przejechali :)

Autor:  Mariusz [ 29 kwie 2007, 19:53 ]
Tytuł: 

Gabaryt i jednocześnie ADR

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

http://www.webshots.com

Autor:  łukasz [ 07 maja 2007, 0:40 ]
Tytuł: 

Muszę sie pochwalić koledzy że widziałem ostatnio chyba pierwsze w Polsce VOLVO FH16 660 Globetrotter XL na 4 osiach pod gabarytem i to z polskiej firmy-bodajże MICRO-TRANS(takie całe srebrne...).Widok poprostu nie do opisania... 8)

Autor:  NobelEXC [ 19 cze 2007, 9:33 ]
Tytuł: 

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek

Autor:  Driver19 [ 21 cze 2007, 0:59 ]
Tytuł: 

Zarąbiście by było poprowadzić taki gabaryt. przy tak wolnej jeździe te samochody muszą paliś z 50l/100km :shock:

Autor:  Damian.B [ 21 cze 2007, 9:19 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Zarąbiście by było poprowadzić taki gabaryt. przy tak wolnej jeździe te samochody muszą paliś z 50l/100km :shock:
50 to czasami mało :D MAN 8x4 z 90t ładunku po górkach miał 100/100 :wink:

Autor:  Bono29 [ 07 lip 2007, 13:16 ]
Tytuł: 

Ja mam pytanie do jakiegoś speca ...czy to prawda że żeby jeździć z gabarytami trzeba mieć minimum x(czyt. ileś) lat doswiadzczenia???

Autor:  DRIVER1965 [ 07 lip 2007, 13:21 ]
Tytuł: 

Nie jestem specem,ale to nie prawda.

Strona 4 z 139 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/