Strona 6 z 139 [ Posty: 2777 ] Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8139 Następna
Autor
Wiadomość
Tytuł:
Post Wysłano: 12 lis 2007, 13:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 sie 2007, 8:08
Posty: 59
Lokalizacja: Niepołomice

A mnie zastanawia jedna sprawa.. bo jak jedzie takim gabarytem pod górę.. to przecież może się zdarzyć że się zatrzyma i zacznie zjeżdżać.. jakie w takich naczepach i ciągnikach są hamulce??


Tytuł:
Post Wysłano: 12 lis 2007, 18:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

W tym przypadku najprawdopodobniej cała akcja nadzorowana jest hydraulicznie (czyt. przez pilot). Osoba za to odpowiadająca może skręcać poszczególnymi układami osi, jak i hamować nimi.
Przypuśćmy że koła w naczepie są bliźniacze i przy jednoczesnym hamowaniu nie ma opcji, aby coś zawiodło. Do tego ciągnik na 3 lub 4 osiach i nie ma prawa dziać się nic nieprzewidywanego.
Chyba że mocowania ładunku puszczą, ale takimi sprawami zajmują się profesjonaliści.


Tytuł:
Post Wysłano: 13 lis 2007, 16:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 lis 2007, 20:10
Posty: 17
Lokalizacja: Jaslo

Interesuje mnie czy potrzebuje zezwolenia na przejazd przez francje niemcy do hiszpani . Przekroczenie dotyczy szerokosci 2.9m wysokosc dlugosc w normie.Jezeli potrzebuje zezwolenia to gdzie moge je zdobyc i ile to bedzie kosztowalo.Prosze o pewne informacje.

Dzieki


Tytuł:
Post Wysłano: 13 lis 2007, 16:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 sie 2007, 8:08
Posty: 59
Lokalizacja: Niepołomice

Chyba trzeba. Z tego co wiem to każdy transport potrzebuje zezwolenia.

Hiszpani :D


Tytuł:
Post Wysłano: 13 lis 2007, 18:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2007, 22:02
Posty: 117
Lokalizacja: Szczecin

Cytuj:
Chyba trzeba. Z tego co wiem to każdy transport potrzebuje zezwolenia.

Hiszpani Very Happy
No co ty nie powiesz?
Zadzwoń do firmy pikos http://www.bf3-pikos.de/ myślę że załatwiają takie zezwolenia.

_________________
Trzymajta śe ramy to śe nie posramy!


Tytuł:
Post Wysłano: 16 lis 2007, 16:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 cze 2007, 16:13
Posty: 62

Tytuł:
Post Wysłano: 22 lis 2007, 0:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 lut 2005, 20:21
Posty: 932
Lokalizacja: Łódź/Wieluń

Film przedstawiający transport zbiornika na hel dla firmy MESSER przez firme Felbermayr -----> LINK

Stronka z obrazami rejestrowanymi z kamer na parkingu -----> LINK

Obrazek


Ostatnio zmieniony 03 gru 2007, 15:08 przez Mariusz, łącznie zmieniany 2 razy.

Tytuł:
Post Wysłano: 27 lis 2007, 20:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 22:55
Posty: 527

Wczoraj około 20.00 widziałem 2x Iveco EuroStar/Tech w kolorach czerwonym i niebieskim, wiozące jakieś elementy stalowe. Sądząc po lokalizacji i ładunku, przypuszczam że samochody ładowane były na Mostostalu w Siedlcach.
Orientuje się ktoś jako to mogłaby być firma?


Tytuł:
Post Wysłano: 10 gru 2007, 19:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Cytuj:
Interesuje mnie czy potrzebuje zezwolenia na przejazd przez francje niemcy do hiszpani . Przekroczenie dotyczy szerokosci 2.9m wysokosc dlugosc w normie.Jezeli potrzebuje zezwolenia to gdzie moge je zdobyc i ile to bedzie kosztowalo.Prosze o pewne informacje.

Dzieki
Potrzebujesz zezwolenia na wszystkie te kraje z tym ze we Francji i Hiszpanii możesz jechać do 3-ch m szerokości autostradami.Nie wiem jak to jest z uzyskaniem zezwolenia na przejazd jednorazowy,my przy takich szerokościach jezdzimy na stałych.Francuzi strasznie utrudniają,czasami na zezwolenie czekamy miesiąc.
Emi nie trzeba mieć specjalnych uprawnień,tylko troche zdrowego rozsądku.Dla przykładu napiszę że kierowca który zastępował mnie tydzień jak byłem na urlopie,wjechał z prędkością 90km/h pod remontowany wiadukt o szerokości 3 metrów z ładunkiem też 3 metry.Łatwo zgadnąć co się działo.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Tytuł: odpowiedz
Post Wysłano: 10 gru 2007, 20:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2007, 18:02
Posty: 1
Lokalizacja: Tułazy

.
Emi nie trzeba mieć specjalnych uprawnień,tylko troche zdrowego rozsądku.Dla przykładu napiszę że kierowca który zastępował mnie tydzień jak byłem na urlopie,wjechał z prędkością 90km/h pod remontowany wiadukt o szerokości 3 metrów z ładunkiem też 3 metry.Łatwo zgadnąć co się działo.[/quote]
ale zalezy w jakiej firmie tez ja wiem o paru co łatwia specjalne szkolenia na przewóz gabarytów, ale nie mówie też że zdrowy rozsądek też ma tu dużo do powiedzenia, ale każda firma ma jakieś swoje zasady... :D

_________________
dlaczego wszyscy faceci twierdzą że kobiety nie umią jeździć??


Tytuł:
Post Wysłano: 10 gru 2007, 20:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2007, 22:02
Posty: 117
Lokalizacja: Szczecin

Szkolenia takie czasem organizuje goldhofer ale jest to szkolenia które ma na celu zapoznanie się z obsługą tego typu sprzętem między innymi jazdę na łukach itp.

_________________
Trzymajta śe ramy to śe nie posramy!


Tytuł:
Post Wysłano: 10 gru 2007, 21:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Myślę że chodzi wam o uzyskanie &70.To jest zezwolenie na naczepę,sprawdza się promień skrętu itd.Gdyby ktoś na to patrzył z boku,to wygląda jak egzamin na prawo jazdy.Szkolenia na obsługę naczep też są.Naczepa typu Semi cztero osiowa posiada 12-cie zaworów.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Tytuł:
Post Wysłano: 10 gru 2007, 21:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2007, 22:02
Posty: 117
Lokalizacja: Szczecin

Nie nie driver chodzi mi o kursy obsługi organizowane przez goldghofera.
A to o czym mówisz to pewnie "test" naczepy ubiegającej się o wydanie dla niej stałego zezwolenia, testy te przeprowadza się w potsdamie trzeba zmieścić się kątem skrętu nie przekraczają linii itp.

_________________
Trzymajta śe ramy to śe nie posramy!


Tytuł:
Post Wysłano: 10 gru 2007, 22:29

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 paź 2005, 22:31
Posty: 1147

Testy te przeprowadza się też u nas.Ostatnio zaprosilismy panów inspektorów z Niemiec i &70 robiony był na placu u Porjota.Zjechały się okoliczne firmy,postawiono pachołki i wio.

_________________
"CHCĘ UMRZEĆ WE ŚNIE JAK MÓJ DZIADEK, A NIE KRZYCZĄC JAK JEGO PASAŻEROWIE."


Tytuł:
Post Wysłano: 29 gru 2007, 5:27

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 01 kwie 2007, 9:36
Posty: 2
Lokalizacja: Wojnicz

Rozumiem ze jak "lory" - autotransportery maja po 21-22 a niektore nawet 23 metry maja z samochodzikami 4.05m i powyzej 45 ton to to juz sa nadgabaryty ?? Moj starszy tym jezdzi i takie ma gabaryty jak wyzej opisalem i nic nie sciemniam i placi tylko winetki i nic wiecej a jak jedzie przez Slovenie ale tylko przez Slovenie to wlacza "kogucik" i z tylu tabliczke na ktorej napisane jest "izdreni previous 21.5m" i tylko tyle i zadnych dodatkowych oplat nie ma wytlumaczcie mi czemu


Post Wysłano: 25 sty 2008, 20:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lut 2007, 11:58
Posty: 57
GG: 0
Samochód: MAN TGA 530 XXL
Lokalizacja: Lubin

A ja mam takie pytanko . Kiedy sie odsłania lub wystawia napis ,, convoi exceptionnel ,, . Powiedzmy ze woze ładunki o szerokości 3,00 merty lub 3,20 merta szerokosci, to powinienem wystaiac ta tablice , a długosc 12 metrow i nie wystaje mi z tyłu, tylko na boko ???? Pozdrowionka

_________________
W nocy używam najwięcej swojej Mocy !!!!!!!


Post Wysłano: 25 sty 2008, 20:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

W holandii, belgi, francji itp.
Polska i niemcy nie obowiązuje.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Post Wysłano: 26 sty 2008, 21:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 24 lut 2007, 11:58
Posty: 57
GG: 0
Samochód: MAN TGA 530 XXL
Lokalizacja: Lubin

Grzesiek ek mam rozumiec ,ze z tym ładunkiem 3,2 szerokosci ,powinienem odsłaniac tablice w tych krajach co wymieniłes tak ?????????

_________________
W nocy używam najwięcej swojej Mocy !!!!!!!


Post Wysłano: 26 sty 2008, 21:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 sty 2006, 16:05
Posty: 839
Samochód: kadetem tera

Nie wiem jak to jest dokładnie bo np. Belgia i Holandia mają to obowiązkowo, w Austrii i Szwajcarii też coś takiego obowiązuje. My jak mamy taką tablicę założoną to jej nie zasłaniamy jeździmy tak nawet na pusto chociaż z tego co obserwuje nasi zagraniczni konkurenci na pusto mają to zawsze w jakiś sposób skreślone.
Postaram się poszukać jakiś przepisów na temat tych tablic i jeżeli znajdę to tu dam ;)

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=YTdDuklzIxk

"MAM WYJE BANE NA TIRY!"


Post Wysłano: 27 sty 2008, 12:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2005, 0:37
Posty: 137
GG: 11
Samochód: FH16 750
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Belgia i Holandia maja napisy UITZONDERLIJK VERVOER lub podobne, w każdym razie w ich języku , co do Napisu CONVOI EXCEPTIONNEL to maja ten napis nawet auta którym nic nie wystaje , a wiozą ładunek niebezpieczny , lohry , holowniki , itp a napis ponoć ma być uniwersalny na każdy kraj nie wiem czy już tak jest czy nie ale było by to dobre


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 6 z 139 [ Posty: 2777 ] Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8139 Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: