Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 mar 2012, 23:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 mar 2012, 22:55
Posty: 25
GG: 0

Przede wszystkim chciałbym się przywitać ze wszystkimi. Jestem raczkującym kierowcą wagi ciężkiej (C+E).

Znalazłem tutaj [http://geoquake.jp/en/webgame/DrivingSimulator/] ciekawy symulator jazdy z m.in. naczepami (krótką i długą). Powiem, że trochę pomogło mi to w utrwaleniu nawyków przy cofaniu. Trzeba jednak mieć na uwadze fakt, że przyczepa typu tandem zachowuje się nieco inaczej ze względu na odsunięty od tylnej osi punkt zaczepu przyczepy.

Szukam podobnego programu, w którym będzie można manewrować przyczepą ze skrętną osią (tzw. "rolnicza"), bo jednak można na takie trafić. Niewiele miałem z nimi doświadczenia, a chciałbym podszlifować umiejętności. Słyszałem o symulatorach farmy z takimi zestawami, ale czy są prostsze programy?


Post Wysłano: 27 mar 2012, 16:35

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2012, 19:02
Posty: 40
GG: 0
Samochód: SKoda Octavia

w tricky truck jest
ale tylko w wersji za $

_________________
C, C+E, KW, ADR, KK


Post Wysłano: 27 mar 2012, 18:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 lut 2007, 20:39
Posty: 2088
GG: 1
Samochód: R420
Lokalizacja: Bielsko-Biała

cholera nie moge się oderać od tego geoquake:) brakuje tylko widoku z kabiny


Post Wysłano: 27 mar 2012, 19:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 lut 2012, 19:02
Posty: 40
GG: 0
Samochód: SKoda Octavia

Marix jak chcesz widok z kabiny to zainstaluj grę 'trucks & trailers"

parkowanie z naczepa w rożnych sytuacjach ;)

http://www.youtube.com/watch?v=bTnZAwaGpc0

_________________
C, C+E, KW, ADR, KK


Post Wysłano: 29 mar 2012, 17:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 lis 2011, 17:25
Posty: 44
GG: 0
Lokalizacja: FWS

Cytuj: