wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.wagaciezka.com/

VOLVO VNL670
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=34440
Strona 2 z 5

Autor:  olwin [ 13 lis 2012, 21:33 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Ten zestaw w białym kolorze prezentuje się KAPITALNIE :!:
Pozazdrościć tylko :wink:

Autor:  Kapsiu [ 13 lis 2012, 21:55 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Załatw sobie jeszcze drugą biała antenę :wink:

Autor:  MarianSzyguła [ 17 lis 2012, 20:01 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Cytuj:
Załatw sobie jeszcze drugą biała antenę :wink:
Trafna uwaga, dzięki :)

Autor:  Michas 2 [ 18 lis 2012, 18:55 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Volvo kilka razy widziane w Stalowej Woli .
Strasznie brudne :lol:

Autor:  Michał M. [ 18 lis 2012, 19:49 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Cytuj:
Volvo kilka razy widziane w Stalowej Woli .
Strasznie brudne :lol:
Cytuj:
Obsługiwane kierunki: Illinois - New Jersey.
No chyba, że Stalowa Wola to jakieś nowe miasto w USA? :mrgreen:

Autor:  Szaki [ 18 lis 2012, 20:09 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Pomylił mu się temat, z biało-pomarańczowym Volvem :wink:

Autor:  Michas 2 [ 19 lis 2012, 16:32 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

A no tak sory panowie :oops:

Autor:  MarianSzyguła [ 08 kwie 2013, 22:43 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Marka: - Volvo
Model: - VNL670
Rok produkcji: - 2013
Przebieg: - 61 mil /dwa tygodnie temu, stan na dzisiaj 6600mil/
Wyposażenie: - klimatyzacja, webasto, lodówka, stolik, dwa łóżka, centralny zamek, el szyby i lusterka, tempomat
Silnik - Cummins ISX15 485HP 2100RPM, skrzynia RTLO-16913A 13
Zabudowa/Naczepa/Przyczepa: - dry van 53'
Obsługiwane kierunki: Illinois - New Jersey.
Obrazek


Obrazek

Autor:  wojtas92 [ 08 kwie 2013, 22:54 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Tempomat na amerykańskich autostradach jest chyba nieoceniony prawda?
Piękne, mimo że białe, bardzo mi się seria VNL podoba, choć T880 jest jeszcze ładniejsze.

Szerokości!

Autor:  kojakvolvo1976 [ 08 kwie 2013, 23:02 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

To widzę że standardowo 2 kółka na tydzień. Mam pytanie odnośnie lusterek na nosie jaka jest twoja opinia na ich temat? Mam zamiar sprowadzić takie same do mojego Volvo i czy warto? Wizualnie bardzo mi odpowiadają do tego modelu ale jak w nich widoczność na bokach i czy jest jakaś regulacja i czy nie drżą w czasie jazdy.
Furka fajna a jakie masz zawieszenie z przodu?

Autor:  MarianSzyguła [ 09 kwie 2013, 1:34 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Cytuj:
Tempomat na amerykańskich autostradach jest chyba nieoceniony prawda?
Statystyka z komputera: Obrazek
Jak widać, większość czasu pracy to "cruise control" czyli tempomat, ja osobiście bardzo lubię ten wynalazek ;)
Cytuj:
To widzę że standardowo 2 kółka na tydzień. Mam pytanie odnośnie lusterek na nosie jaka jest twoja opinia na ich temat? Mam zamiar sprowadzić takie same do mojego Volvo i czy warto? Wizualnie bardzo mi odpowiadają do tego modelu ale jak w nich widoczność na bokach i czy jest jakaś regulacja i czy nie drżą w czasie jazdy.
Furka fajna a jakie masz zawieszenie z przodu?
Szkło w lusterku jest regulowane, na razie nie drżą, w końcu nówka-sztuka ;) w prawym widoczność jest ograniczona przy mokrej lub brudnej szybie przedniej, akurat na linii lusterka jest miejsce którego nie wyciera wycieraczka, ale to nie jest jakiś wielki problem. Dla mnie są OK.
Zawieszenie przednie; resor, tylne; poduszki
Tylne mosty 3,420MT40-14X*C
Dobrze piszesz; standardowo dwa kółka "na East" ;) Wykonuję dedykowaną dla DHL stałą trasę pomiędzy dwoma punktami Illinois - New Jersey, te same drzwi, ten sam czas, ci sami ludzie; dwa kursy w tygodniu, 3260 mil.

Autor:  eldorado [ 09 kwie 2013, 8:46 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

A ja z ciekawości zapytam: jaki można max. ciężar wozić na takim zestawie jak wasz? Jak sprawa wygląda z kontrolami na drodze?

Autor:  Kwiatula [ 09 kwie 2013, 8:50 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Przebieg miesięczny coś koło 20 tysięcy km robi naprawdę wrażenie.
Te 800 mil ze screena to na strzała czy z jakimiś przerwami?

Autor:  Lukassz [ 09 kwie 2013, 13:27 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Cytuj:
A ja z ciekawości zapytam: jaki można max. ciężar wozić na takim zestawie jak wasz? Jak sprawa wygląda z kontrolami na drodze?
Waga chyba mniejsza była, 38 ton? ( jak się mylę to mnie ktoś poprawi ). A co do kontroli to z mojej krótkiej wycieczki do USA to zapadło mi w pamięć to, że tam na bramkach na autostradach ciężarówki/autobusy muszą na wage zjeżdżać. Ogólnie policji na drogach nie widać jakoś bardzo wiele, w krzakach z suszarkami się nie czają jak u nas :P Z tego co mi mówił kuzyn mieszkający tam na stałe to mają jakieś swoje miejsca stałe i nie przemieszczają się zbytnio.

Autor:  Mauser [ 09 kwie 2013, 15:43 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Dopuszczalna masa całkowita takiego zestawu w Stanach to 80000 funtów, czyli nieco ponad 36 ton. :wink:

A Volvo prezentuje się niesamowicie, gratulacje MarianSzyguła.

Autor:  MarianSzyguła [ 09 kwie 2013, 17:59 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Cytuj:
A ja z ciekawości zapytam: jaki można max. ciężar wozić na takim zestawie jak wasz? Jak sprawa wygląda z kontrolami na drodze?
Jak napisał Mauser, dopuszczalna waga to 80000 funtów, liczy się tylko masa całkowita i naciski na osie, nie ma pojęcia "ładowność", wszystko zależy od konfiguracji zestawu. Co do kontroli na drogach bywa różnie; policji jest dużo, ale jak nic nie wyrabiasz, to masz generalnie spokój, chociaż nie tak dawno zostałem zatrzymany na "ruski radar", po prostu jechałem szybciej niż wszyscy i zostałem "pouczony" przez policjanta. Oczywiście byłem niewinny :)
Cytuj:

Te 800 mil ze screena to na strzała czy z jakimiś przerwami?
Do przejechania tych 800 mil w normalnych warunkach potrzeba 12.5h samej jazdy, przepisy pozwalają na 11h...

Autor:  Damian_DAF [ 09 kwie 2013, 20:31 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Witam kolege z USA. :D Mam pytanie co do czasu pracy/jazdy.
Z tego co napisałeś powyżej, max. możesz jechać 11 h. Jakie wam przysługują "krótkie" pauzy w czasie tych 11 h.? Macie jakieś przepisy o mieszczeniu się w dobie z pauzą jak u nas? Ile wynosi u was "długa" pauza po tych 11 h. harówki? :)

Pozdrawiam.

Autor:  MarianSzyguła [ 10 kwie 2013, 0:40 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Na dzień dzisiejszy nie ma obwiązkowej pauzy, więc teoretycznie można jechać bez przerwy przez 11h, zmiany wchodzą w lipcu;
między innymi obowiązkowa przerwa po 8h jazdy.
Kierowca może pracować max 14h w tym 11h jazdy, poźniej trzeba odpoczywać 10h i znów można pracować 14h /jechać 11/.
Na siedem dni czas pracy nie może przekroczyć 70h; później potrzebny jest tzw "restart" czyli 34h odpoczynku. Tak to wygląda ogólnie; jest kilka możliwości manewru z godzinami np "split sleeper" czy ominięcie 34h restartu ale ja nie mam potrzeby tego używać. Nie każdy policjant może taki "logbook" zrozumieć :) więc lepiej, żeby wszystko było jasne i czytelne.

Autor:  MechanikSochaczew [ 10 kwie 2013, 1:08 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

Jak się domyślam ten motor ma 15 litrów ? Ile ma momentu obrotowego, bo pojemność spora jak na rzędowy silnik.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 10 kwie 2013, 10:56 ]
Tytuł:  Re: VOLVO VNL670

15 litrów, 2508 albo 2237 NM przy 1200 obrotów.

VNL jak VNL, widziałem takiego, co mu deska w pół pękła :D Oby ten Ci lepiej służył.

Strona 2 z 5 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/