wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.wagaciezka.com/

Wywrotka Fliegl
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=33526
Strona 1 z 1

Autor:  Wojtek Mazury [ 04 gru 2011, 15:41 ]
Tytuł:  Wywrotka Fliegl

Witam koledzy. Zamierzam kupić naczepe wywrotke marki fliegl, jest ona z 2009r, osie SAFa na bębnach, tylko zastanawia mnie jej rama, jest bardzo cienka i ma okragle otwory czy to będzie zdawało egzamin w naszych trudnych polskich warunkach. Proszę o opinię.

Autor:  Kierownik [ 04 gru 2011, 16:00 ]
Tytuł:  Re: Wywrotka Fliegl

Nie mam takiej naczepki. Ale osobiście bym chyba nie eksperymetował, kupił cos znanego i pewnego.

Chociaż z drugiej strony wożenie po 35 ton juz sie dawno skończyło, drogi też mamy lepsze, więc może taka odchudzona będzie wytrzymywać trudy.

Autor:  5eba [ 04 gru 2011, 21:24 ]
Tytuł:  Re: Wywrotka Fliegl

wystarczy spojzec na wywrotki schmita - pelno w nich otworow i jakos wszystkie jezdza. Fliegl nie jest firma poczatkujaca. Z drugiej strony,kupujac 2 letnia naczepe troche aplacic trzeba - sprawdzales jak to sie ma do cen naszych rodzimych producentow?? Co nowe to nowe ...

Autor:  Mieciu [ 04 gru 2011, 23:23 ]
Tytuł:  Re: Wywrotka Fliegl

Cytuj:
Co nowe to nowe ...
Z tym to ja akurat bym polemizował...
Niewielu jest rodzimych producentow o europejskich standardach. Niby cudów niema przy konstrukcji naczepy a w robocie wszystko wychodzi.

Autor:  5eba [ 05 gru 2011, 1:43 ]
Tytuł:  Re: Wywrotka Fliegl

Wiesz, ja mam na mysli jedna rzecz - kto sprzedaje 2 letnia naczepe?? Ona nawet sie nie zamortyzowala... Mogla lezec,bok miec wydarty itp - zrobiona i do zyda,a Ty pozniej sie martw,ze z ladunkiem idzie na strone przy kiprowaniu itd
Po za tym jak sam piszesz cudow w konstrukcji naczepy nie ma - zestawy podwoziowe wszyscy maja takie same, jesli z alu to profili urzywaja praktycznie tych samych firm, hydraulika tez prawie w kazdej naczepie taka sama jak i pneumatyka. Roznice moga byc w ramie,ale w czym?? Stal urzywana tez tego samego gatunku. Procesy spawalnicze - nie sadze,ze tu mogloby byc cos nie tak.

Co innego zabudowy stalowe na auto 3 stronne - raczej bym naszej nie chcial, za duzo stali w kiepskim gatunku lub brak doswiadczenia?? Bez porownania z meillerem, dautelem, langendorfem itd . Patrzac na spod pod podloga nasze kh kiper wygladaja topornie, sa ciezsze o nawet 2 tony a i tak pekaja ...

Naczepe mam polska (marki nie podam) i od kupna zero problemu. No moze fakt Benalu to to nie jest,ale ile benalu kosztuje ...

Autor:  5eba [ 05 gru 2011, 1:48 ]
Tytuł:  Re: Wywrotka Fliegl

Chyba zgadlem ... pewnie o ta chodzi... kto by sprzedawal dobra 2 letnia naczepe ...
kolega wczesniej pytal kto naprawia wyrwane boki ...
http://moto.allegro.pl/naczepa-wywrotka ... 18743.html

Autor:  Wojtek Mazury [ 05 gru 2011, 9:07 ]
Tytuł:  Re: Wywrotka Fliegl

Zgadłeś 5eba :) .Widziałem ja wczoraj dokładnie.Ma zwichrowana ramę i takie tam rożne rzeczy.Dzwoniłem do Wałcza gość mówił ze wszystko do zrobienia nie będzie nawet śladu.Tylko czy to później będzie chciało chodzić i nie będzie pękać??? On mówił ze gwarancje daje no ale wiecie mówi może żeby zarobić dlatego czekam na Wasze opinie. Z góry wielkie dzięki.

Autor:  martinfh [ 05 gru 2011, 18:15 ]
Tytuł:  Re: Wywrotka Fliegl

Ja bym się w to nie bawił. O ile samą górę zrobić to nie problem ( panele bez problemu są dostępne na rynku) o tyle z ramą mogą być jaja. A to jednak wywrotka.

Autor:  5eba [ 05 gru 2011, 20:45 ]
Tytuł:  Re: Wywrotka Fliegl

Z rama najmniej problemow bedzie - ja martwilbym sie o gore bardziej. W Walczu tez naprawialem jedno auto po przewrotce przy kiprowaniu i widzialem co ludzie im zwoza ... masakra... byc moze ktos z tu obecnych ma takie czy inne auto po ich naprawie nie bedac tego swiadomym :) Ramy w ciagnikach wygiete w S i jeszcze z metrowym przesunieciem - po ich robocie sladu nie ma ...

Tak czy owak ja tej naczepy bym dla siebie nie kupil - kupilbym ja od turasa za 5tys Euro i wystawil na allegro za 37 tys zl czy ile tam w aukcji jest :) ale nie do pracy

Autor:  >lukasz< [ 06 lut 2015, 11:10 ]
Tytuł:  Re: Wywrotka Fliegl

Od ostatniego wpisu minęło sporo czasu, może ktoś użytkował albo miał styczność z taką naczepą na tej ramie z otworami. Konkretnie chodzi mi o 28-33m3 z aluminiową górą na krótkiej ramie, osie SAF 2008-2010r. Kusi jej waga niecałe 5t, zastanawia mnie tylko czy z czasem nie zacznie pękać. Czy może lepiej sprawdzi się Wielton Light 33m3, tarcza SAF waga 5,6t.
(temat nie w tym dziale ale nie chciałem już nowego zakładać)

Autor:  ajeden [ 07 lut 2015, 8:54 ]
Tytuł:  Re: Wywrotka Fliegl

Cytuj:
Od ostatniego wpisu minęło sporo czasu, może ktoś użytkował albo miał styczność z taką naczepą na tej ramie z otworami. Konkretnie chodzi mi o 28-33m3 z aluminiową górą na krótkiej ramie, osie SAF 2008-2010r. Kusi jej waga niecałe 5t, zastanawia mnie tylko czy z czasem nie zacznie pękać. Czy może lepiej sprawdzi się Wielton Light 33m3, tarcza SAF waga 5,6t.
(temat nie w tym dziale ale nie chciałem już nowego zakładać)
Znam wywrotkę Fliegla z otworami w ramie używaną w firmie od nowości już jakieś 8 lat. Z ramą nie dzieje się kompletnie nic a naczepa cały czas ładowana po 26-27 ton. Podobny Wielton też nie sprawia żadnych problemów. Obie firmy robią dobre naczepy. Jeżeli bierzesz nową to wybierz tą z lepszą ceną a jak używaną to tą w lepszym stanie. Tylko pamiętaj, że mało kto sprzedaje dobrą naczepę.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/