wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.wagaciezka.com/

Man 33.414/464 ew inny
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=32886
Strona 1 z 1

Autor:  Patryg [ 18 paź 2011, 22:16 ]
Tytuł:  Man 33.414/464 ew inny

Witam chciał bym się dowiedzieć jaka jest realne spalanie takiego mana pod wywrotem z napędem 6x4 i i jaka największa ładowność konstrukcyjna maja many 6x4 8x4 ? i jaki model to znaczy jaki symbol interesują mnie many f90 i f2000 bez zbędnej elektroniki i jak taki man wypada np przy scani 143h/e sprawa wygląda tak w tym roku matura mieszkam 6km od żwirowni jeżdżą do tej żwirowni nawet po 100km gdyż jest tam dobry materiał po szkole mam zamiar kupić(tzn rodzice mi pomogą) Wywrotkę o prostej konstrukcji i dużej ładowności(idealnie by było gdy by to było by gdy była by możliwość zrobienia kipra na którym mieszczą się europalety i można by na niego założyć na niego plandekę albo zdjąć całkowicie burty i uzyskać platformowe do transportu czegoś czegoś np koparki(case 580 sle) Jakie auto jest waszym zdaniem najlepsze na tego typu robotę 6x4 8x4(o 6x6 ani 8x6 8x8 nie pytam gdyż w moich okolicach rzadko która wywrotka to ma i to tylko zwiększa spalanie większość jeździ przerobionymi ciągnikami siodłowymi i nikt nie narzeka) Moimi typami jest scania 143 man f90/f2000 volvo f16/fh16 jakie jest wasze zdanie na ten temat ma być to auto uniwersalne (zawieść żwir złom piach węgiel palety do prowadzania działanosci handlowej nie wynajmu na jakoś tam robotę gdyż moim zdaniem praca za te godzinowe stawki jest godna pożałowania trzeba dać w łapę kierownikowi budowy zęby auto stało bo inaczej nie zarobi

czy 6x2 albo 8x2 starczy do czegoś takiego ? choć do takich ładunków chyba jedna musza byc zwolnice a nie wdziałem 6x2 ani 8x2 na zwolnicach auto musi być uniwersalne gdyż w pobliżu znajdując się np producenci brykietu pustaków bloczków zniczy i chciał bym to skupować w hurcie i szukać odbiorców

Autor:  MAN F8 19.361 [ 18 paź 2011, 22:57 ]
Tytuł:  Re: Man 33.414/464 ew inny

Kolego na żwirownię w miarę możliwości jak największą liczbę osi napędzanych, bo 8x2 trochę ciężko może mieć. Ja bym brał F2000-dobre musi być, na każdym większym placu budowy typu S8 Piotrków-Warszawa pracują te maszyny i radzą sobie świetnie :D

Autor:  Patryg [ 18 paź 2011, 23:08 ]
Tytuł:  Re: Man 33.414/464 ew inny

a może ciągnik siodłowy ? 6x4 6x2 zawsze się zastawiam jaka jest realna ładowność 6x4+ naczepa bodex 40 parę metrów u nas na składzie węgla przyjeżdża tak załadowani ze pierw ściągają z niego koparko węgiel żeby był w stanie sam resztę wykiprować


ma aby 1 ośkę pędna ale u nas na żwirowni to standard załadunek i wypchniecie ładowarko jest w cenie http://szukaj.pl.mobile.eu/pojazdy/show ... abNumber=1

+wanna i zawsze za parę groszy można kupić jakoś platformę do palet i reszty

Mieliśmy mana solówke 19.403 i bardzo dobrze go wspominam co prawa woził bydło ale ojciec zrobił nim około 500 tys km bez większych awarii i spalanie rzadko kiedy przekraczało 28/100

Autor:  MAN F8 19.361 [ 18 paź 2011, 23:16 ]
Tytuł:  Re: Man 33.414/464 ew inny

Zwróć też uwagę na to, że w tym linku co dałeś jest Euro 1, więc jeśli się tym pojazdem wypuścisz na drogi objęte Viatollem to musisz się liczyć z wyższymi opłatami :/

Autor:  Patryg [ 18 paź 2011, 23:19 ]
Tytuł:  Re: Man 33.414/464 ew inny

f2000 tez rzadko które ma e3 a za e1 i e2 są chyba te same opłaty jakoś nie jestem przekonany do tych nowych sprzętów naszpikowanych elektryka... więc co myślisz o ciągniku 6x2(ew 6x4) i wannie jaka jest realna ładowność takiego zestawu ?

Autor:  MAN F8 19.361 [ 18 paź 2011, 23:35 ]
Tytuł:  Re: Man 33.414/464 ew inny

Końcówka F2000 a dokładniej FE miały silniki E3. Ładowność zależy jak byś jeździł tylko po terenie żwirowni to ładujesz ile się da a na drogach nie możesz przekroczyć nie wiem chyba 42 ton DMC :wink:

Autor:  Patryg [ 19 paź 2011, 14:27 ]
Tytuł:  Re: Man 33.414/464 ew inny

niby nie mogę 42t dmc ale z braniewa do nas woza węgiel i napewno waza więcej niż 55 ton
a do jazdy po tylko żwirowni kupił Kraza 255 albo tatre 813

Autor:  Guciek [ 19 paź 2011, 14:31 ]
Tytuł:  Re: Man 33.414/464 ew inny

Gorzej jak się Tobie trafi ITD tuż za bramą żwirowni i ściągnie Cię na wagę.. :wink:

Autor:  Patryg [ 19 paź 2011, 14:44 ]
Tytuł:  Re: Man 33.414/464 ew inny

u nas ITD jest 2 razy do roku :> i jest zapowiedziane przez cb od razy przez policje

Autor:  Guciek [ 19 paź 2011, 14:49 ]
Tytuł:  Re: Man 33.414/464 ew inny

jak tam uważasz, u nas się ostatnio ustawili, długo nie czekali na to o chcieli ;)

Autor:  Patryg [ 19 paź 2011, 19:32 ]
Tytuł:  Re: Man 33.414/464 ew inny

duza jest różnica w spalaniu ciągnika siodłowego miedzy 6x2 a 6x4 ? i 6x6 ? chodzi o np tego mana 33.414

Autor:  MAN F8 19.361 [ 19 paź 2011, 20:51 ]
Tytuł:  Re: Man 33.414/464 ew inny

Kolego w dzisiejszych czasach się nie opłaca ładować po 40 ton bo dostaniesz taką karę, że będziesz musiał sprzedać auto i jeszcze Ci na to nie wystarczy :/ Z pewnością 6x4 i 6x6 spalą więcej niż 6x2 :wink:

Autor:  sebotrucker [ 19 paź 2011, 21:58 ]
Tytuł:  Re: Man 33.414/464 ew inny

Cytuj:
Kolego w dzisiejszych czasach się nie opłaca ładować po 40 ton bo dostaniesz taką karę, że będziesz musiał sprzedać auto i jeszcze Ci na to nie wystarczy :/ Z pewnością 6x4 i 6x6 spalą więcej niż 6x2 :wink:
To przyjedz do świętokrzyskiego to zobaczysz ile wywrotek jeździ legalnie mam na myśli że są nie przeładowane :wink:
Do tego jeździ pełno tzw. ulepów lub rzeźb na kołach gdzie w takiej firmie nie jesteś zatrudniony tylko masz popisane papierki na cały tydzień że jedziesz niby pierwszy raz i co dzień wypełniasz nowy arkusz :wink: A oplandeczenie naczepy to już chyba najtrudniejsza sprawa lub Ci " szoferzy" sa tacy ułomni, że nie potrafią głupiej plandeki założyć bo do cholery tylko tyle muszą zrobić :!:

Autor:  Patryg [ 19 paź 2011, 22:10 ]
Tytuł:  Re: Man 33.414/464 ew inny

w świętokrzyskim to ogólnie dzieją się cuda "firmy przewozowe" tak zwiani bursiarze rozcinają sprintery i varia maxi pól i wspawują sobie jeszcze 1 segment czekam aby aż zobaczę mercedesa vario na 40 osób oczywiście po przedłużeniu nikt nie zmienia hamulców etc a strefy zgniotu i takie brednie kto się tym przejmował



mam jeszcze 1 pytanie czy jest możliwość wykonania kipa który może być wywrotka mieć szerokość paletowa a w razie potrzeby możliwość zdjęcia całych boków i zrobienia platformy albo założenia kłodnic i przewozić drzewo ?

Autor:  6x6fannn [ 05 lis 2011, 20:30 ]
Tytuł:  Re: Man 33.414/464 ew inny

Powiem tak: albo kupisz konkretny sprzęt pod daną robotę albo kupisz bubel do wszystkiego.
Zapytaj się jeszcze czy ewentualnie na wywrotce (kiprze) można zamontować siedzenia i przewozić ludzi.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/