Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 05 paź 2011, 6:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 wrz 2011, 18:26
Posty: 29
GG: 2280591
Samochód: volvo hf12

mialem mozliwosc sprawdzic volvo w serwisie w holandii.z autem jest oki.na wyjsciu tez z kabla.ale bylo zdziwienie jak holender chcial podl.gniazdo testowe do naczepy a tu nic nie ma.zapytalem czy moga inaczej przez wtyczke za pomoca redukcji zrobic przeglad.to odpowiedzial ze nie maja takiej redukcji bo nie sa autoryzowanym serwisem.ku mojemu zdziwieniu koledzy powiem wam ze slysze takie skromne odzywanie sie zaworu.takie ciche pykanie.ale hamulce dalej w fazie zyczen by byly lepsze.mysle o tym zaworze co piszecie o cisnieniu w poduszkach.jak zjade do kraju to trzebe bedzie go chyba wymienic lub zrobie to jeszcze na wyjezdzie.wiem ze ten zawor co go wymienilem na inny od kolegi to byl sprawny na pewno.a jesli w serwisie schmitza bede to jak podl.kompa to wyjdzie uszkodzony ten zawor od cisnienia poduszek?


Post Wysłano: 06 paź 2011, 15:15
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1365
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

ja mam po problemie, zawór główny z modulatorem był OK, zepsuta była elektronika w zaworze sterująsym siłą hamowania, pneumatycznie był sprawny ale elektronika siadła. Może ten zawór masz zepsuty?

Ja polecam serwis w Chobieni, niedaleko Ścinawy, tam nie powinni mieć problemu z rozwiązaniem twojego problemu.


Post Wysłano: 06 paź 2011, 21:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 wrz 2011, 18:26
Posty: 29
GG: 2280591
Samochód: volvo hf12

igor a powiedz ile kosztowal ten zawor i gdzie go zlokalizowac?dzieki za info co bylo u ciebie nie tak.


Post Wysłano: 09 paź 2011, 0:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1365
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Zawór jest przed zaworem głównym, który jest z trzy razy większy. U mnie zawór był pneumatycznie sprawny, elektryka była walnięta, mechanik miał taką używaną ale sprawną, więc sam policzył za to ok 100zł, nowa elektryka kosztuje ok 700zł brutto. Regeneracja zaworu ok 450zł netto.
Tak jak napisałem, byłem w Chobieni z zaworem głównym, tam go podłączyli i wyszło że jest sprawny elektrycznie i pneumatycznie, ale wyszły wszystkie błędy jakie zarejestrował, w tym był uszkodzony zawór od siły hamowania, dostajesz protokół z pomiaru.
Znajdz jakiś taki konkretny warsztat który się tym zajmuje, jeśli zawór z modulatorem wymieniłeś, to chyba zawór od siły hamowania jest zepsuty. My w pierwszej chwili też myśleliśmy że zawór głowny, dlatego go zawiozłem do sprawdzenia, ale wyszło inaczej i koszty mniejsze.


Post Wysłano: 13 paź 2011, 11:49
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 wrz 2011, 18:26
Posty: 29
GG: 2280591
Samochód: volvo hf12

wlasnie tez mysle o tym zaw.sily hamowania.bo dalem inny ten glowny zawor co jest sprawny napewno.musze jak zjade do pl zobaczyc za nim w sklepie.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: