wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
http://www.wagaciezka.com/

Polski BUS, Warszawa
http://www.wagaciezka.com/viewtopic.php?t=31226
Strona 12 z 15

Autor:  Oliwia [ 04 lip 2015, 23:11 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Wiesz, nie zwalniają z uwagi na to że ci pracownicy źle pracowali. Ale to wynik przeinwestowania i złych wyników finansowych firmy.

Autor:  Szaki [ 05 lip 2015, 2:42 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

To kiepsko przędza? Spadła im ilość pasażerów czy jakieś inne powody? Czy poprostu za dużo naprzyjmowali na początku, a teraz redukcja?

Autor:  SIOJU [ 05 lip 2015, 11:33 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Często mijam na tych samych trasach co PB Scanie Lux Expres. Pewnie trochę pasażerów im zabrał, może i Pendolino coś podebrało.

Autor:  barylkaq [ 05 lip 2015, 16:19 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

zwalniac dziadów bo jezdzi taki po obwodnicy 100km/h na godzine kozak a potem 50/70 karawaniarz i korek za nim 2 km....

Autor:  yarzyna [ 05 lip 2015, 18:09 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Cytuj:
zwalniac dziadów bo jezdzi taki po obwodnicy 100km/h na godzine kozak a potem 50/70 karawaniarz i korek za nim 2 km....
Następny inteligent,o ile mnie pamięc nie myli PB wozi ludzi a nie stal/spożywkę czy inne badziewia, wiec dla mnie dziwnym widokiem byłby zapier...cy autokar pełen ludzi zwykłą krajówką.
Teraz widzę kolega LU wiec wszystko jasne,to Wam powinni zakładac kagańce na 75 :mrgreen: Oczywiście bez żadnej obrazy :)

Autor:  Oliwia [ 05 lip 2015, 21:13 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Cytuj:
zwalniac dziadów bo jezdzi taki po obwodnicy 100km/h na godzine kozak a potem 50/70 karawaniarz i korek za nim 2 km....
Najłatwiej tak powiedzieć kiedy nie zna się powodu takiej a nie innej jazdy. To nie wina słabych kierowców. Ale efekt polityki firmy która przesadnie dba o przestrzeganie dopuszczalnych prędkości. Kierowcy rejestrują się do systemu o którym - jeżeli mnie pamięć nie myli ktoś już tutaj pisał - który oparty jest na GPS - ie. Owy system zapisuje wszystkie parametry jazdy, tj. prędkość, przechyły autokaru, hamowanie, przyspieszenie i pracę na biegu jałowym. Z tego wszystkiego kierowcy później jest rozliczany i może mieć duże nieprzyjemności w firmie jeżeli tych obostrzeń nie będzie przestrzegał.
Co ciekawe ten system ma ograniczenia prędkości zapisane jak dla aut osobowych, czyli w terenie zabudowanym 50 km/h a poza 90 km/h. System rejestruje każde przekroczenie prędkości powyżej 9 km/h.
Cytuj:
To kiepsko przędza? Spadła im ilość pasażerów czy jakieś inne powody? Czy poprostu za dużo naprzyjmowali na początku, a teraz redukcja?
Być może dobrałam źle słowa. Ale druga część Twojego pytania to odpowiedź dlaczego np. na linii P4 zmniejszono kursy. Z tego też powodu zlikwidowano P18 i P19. Ponadto odbija się walka z Lux Express`em na destynacji Warszawa - Kraków, gdzie puszcza się w weekendy bisy które wożą ludzi za 6 zł za miejsce.


Nie chce szerzyć defetyzmu. Nie przepowiadam firmie losu Polskiego Expresu :wink:

Autor:  AlbatrosPoland [ 06 lip 2015, 13:55 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Cytuj:
zwalniac dziadów bo jezdzi taki po obwodnicy 100km/h na godzine kozak a potem 50/70 karawaniarz i korek za nim 2 km....
Rzygać mi się chce... Pewnie masz naj...ne firanek, lampeczek, 90 non stop i płaczesz, że policja mandaty wystawia...

To było zajebiste w PB: Nikt mnie nie gnał: 40, to 40. Zresztą pracując w Albatrosie/Logwinie, też tak miałem. "Nie spieszyć się Panowie, bo ja za Was mandatów nie płacę". Zero stresów..? Był stres: Inni kierowcy, co to im 50 na wiosce za wolno...

Co do PB" Odchodząc mówiłem: PB zbyt łapczywie wchodzi na rynek. Po co 18 kursów słabo wypełnionych? Lepiej 10 wypełnionych w 75%. Zresztą ile ludzi dziennie może jechać z WRO, do GDA? (dotyczy też innych tras) Ile? Co najważniejsze PB bazuje na typowym polskim podejściu: Najtaniej!!!
Tanio budujemy autostrady (ile firm zbankrutowało wiemy),
Tanio kupujemy samochody (igły, pospawane z dwóch)
Tanio świadczymy usługi transportowe (zaniżanie stawek, zatrudnianie emerytów, alkoholików- taki nie stawia warunków)

Zobaczmy co się dzieje na "fejsie" jak PB wypuszcza tanie bilety: Totalny odjazd, ale czy Ci pasażerowie przynoszą dochód? Sorry, ale za 7 zł to raczej dużo paliwa się nie wleje.. Za to wymagania: Lody, wifi za słabe...

Autor:  Lukasz29 [ 06 lip 2015, 14:35 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Mnie Polski Bus przypomina pewną dość znaną firmę na R......Jak skończyła pewnie wszyscy wiecie:) PB wyniósł się ze Szczecina po skardze jaką szczecińscy przewoźnicy złożyli do Urzędu Antymonopolowego..

Autor:  slusar [ 06 lip 2015, 18:10 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Może i źle skończą.
Pomyślcie też o ludziach którzy u nich pracują za grosze. wiadomo co z nimi będzie.

Autor:  Jorguś [ 06 lip 2015, 21:56 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Skoro w systemie jest ograniczenie jak dla osobówek tj. 90 km/h to dlaczego te jopki jeżdżą przeważnie 70 albo 65? no coś tu wybitnie nie gra. Zaczynają się dwa pasy to sandał do odcięcia, i potem znów niczym stary PKS. Ostatnio mijałem się z takim pędziwiatrem na remontach pod Jędrzejowem, prawie mi lusterko zdjął bo się na swoim pasie nie potrafił zmieścić. Jakoś te całe Lux-y potrafią normalnie jeździć...

Autor:  Czarek81 [ 07 lip 2015, 15:36 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Lusterka w pojazdach PB są na wysokości lusterek w autach osobowych. Kolego Jorguś, jeżeli ten jopek, którego nazwaleś kierowcę PB miałby Ci urwać lusterko to najprwadopodobniej doszłoby do kolizji waszych pojazdów i bylobo wielkie bum. Kolego troche szacunku, bo kierowcy ktorzy pracuja w PB to nie tylko kierowcy z pks'ow, bo jest spora grupa kierowcow, ktora zjezdzila cala europe i nie tylko,wlaśnie zestawami i od nich moglbyś sie uczyć rzemiosła. Zatrunili się w PB chcąc odsapnąć od truckerki i pomieszkać trochę w domu.Bo jak oni jeździli po świecie cieżarówkami nie tak nowoczesnymi jak sa teraz, to Ty wchodziłeś na dywan po drabinie. Wracając do wspomnianego odcinka w budowie, robi się tam coraz ciaśniej i jazda dużymi autami powinna być ostrożna przeważnie na zweżkach, gdzie są betonowe ogrodzenia. Pozdrawiam

Autor:  barylkaq [ 07 lip 2015, 18:07 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

http://wiadomosci.onet.pl/slask/pijany- ... wie/dn1yx5 kolejny as z Polskiego Busa, jak widać same super szofery...
karawaniarz przekroczył predkosc ;) jak to mozliwe?

jezdzi się 80 w zabudowanym i 90 poza, jak ktoś nie umie to niech siedzi w domu i nie blokuje drogi ;)

Autor:  Czarek81 [ 07 lip 2015, 19:14 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Cytuj:
http://wiadomosci.onet.pl/slask/pijany- ... wie/dn1yx5 kolejny as z Polskiego Busa, jak widać same super szofery...
karawaniarz przekroczył predkosc ;) jak to mozliwe?

jezdzi się 80 w zabudowanym i 90 poza, jak ktoś nie umie to niech siedzi w domu i nie blokuje drogi ;)
Najprawdopodobniej był to kierowca firmy, która jest podwykonawcą PolskiegoBusa na tej trasie a jeżdżą Scaniami Irizar.

Autor:  Jorguś [ 07 lip 2015, 21:45 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Cytuj:
. . .
No właśnie, nie mam zamiaru uczyć się rzemiosła od gościa który nie potrafi zmieścić się nowym samochodem na swoim pasie, jego lewe koła były na moim pasie w momencie omijania betonów. Wykluczam luzy w układzie kierowniczym, więc gość nie miał wyczucia odległości i bał się zaorać w beton. Słabo jak na kogoś kto ma takie doświadczenie.

Nie wrzucam wszystkich do jednego wora, ale prawda jest taka że przeważnie PB to ślamazary.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 07 lip 2015, 22:20 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Cytuj:
"Krajówkarz z Magnumki"
Wszystko w temacie: śpi brudny w jednych majtkach pięć nocy w budzie, leje na koło, sra na naczepie jak nie ma ładunku, zarabia 2500 na rękę i psioczy, bo nie ma pojęcia co to odpowiedzialność za zdrowie i życie 89 osób na pokładzie.

Autor:  Oliwia [ 07 lip 2015, 23:38 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Cytuj:
Lusterka w pojazdach PB są na wysokości lusterek w autach osobowych.
Raczej na wysokości lusterek w autach dostawczych i niektórych pick-up`ach made be USA. Lustra w osobówkach są o wiele niżej niżeli w Astromegach i Altano.

Cytuj:
Skoro w systemie jest ograniczenie jak dla osobówek tj. 90 km/h to dlaczego te jopki jeżdżą przeważnie 70 albo 65? no coś tu wybitnie nie gra. Zaczynają się dwa pasy to sandał do odcięcia, i potem znów niczym stary PKS. Ostatnio mijałem się z takim pędziwiatrem na remontach pod Jędrzejowem, prawie mi lusterko zdjął bo się na swoim pasie nie potrafił zmieścić. Jakoś te całe Lux-y potrafią normalnie jeździć...
Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Po części odpowiedział Ci na to pytanie Albatros. W tej firmie nikt nikogo nie goni. Drugim powodem, może być fakt że większość z tych kierowców to starsi panowie którzy swoje już zjeździli i chcą "dojechać" do emerytury lub wręcz do tej emerytury dorabiają. Często podczas rozmowy z nimi odnosi się wrażenie że oni jeżdżenie traktują jak karę.
Trzecim powodem takiej jazdy, może być fakt że akurat na danym odcinku trasy, czas przejazdu jest zbytnio wydłużony a znów na kolejnym zbyt krótki. To akurat jest notoryczne w tej firmie.
Czwartym powodem jest fakt że nieliczna grupa kierowców z tej firmy, po prostu się boi pojechać trochę szybciej nawet jeżeli nie ma ani prawnych ani czasowych obostrzeń wobec wyższej prędkości. To jest moje prywatne zdanie z typowych obserwacji.

Cytuj:
Wszystko w temacie: śpi brudny w jednych majtkach pięć nocy w budzie, leje na koło, sra na naczepie jak nie ma ładunku, zarabia 2500 na rękę i psioczy, bo nie ma pojęcia co to odpowiedzialność za zdrowie i życie 89 osób na pokładzie.
Ta wypowiedź jest w ogóle poza jakąkolwiek krytyką. Równie dobrze ktoś może napisać o Twojej pracy tak :
śpi w brudnej pościeli w mieszkaniach socjalnych - która nie była zmieniana od miesięcy, dlatego też chodzi ze śpiworem jak harcerz pod namiot, czyści / przetyka kible i zbiera śmieci - pomimo tego że nikt nie każę tego robić, zarabia niewiele powyżej 2500 na rękę i chodzi gdy ma wolne dorabiać byle gdzie aby tylko karty nie włożyć do tacho bo mu mało i pomimo zachowywaniu norm względem - oględnie mówiąc - czasu pracy przez firmę jest wiecznie ziewający z powodu rozbitych godzin pracy więc jakie on ma pojęcie co to odpowiedzialność za zdrowie i życie 89 osób na pokładzie.

Sorry. Ale takie rzeczy można napisać o każdym i każdej pracy wykonywanej na świecie. Wystarczy daną specyfikę pracy poznać i każdego można zmieszać z błotem lub po prostu wykpić. Po prostu, gość zobaczył pewną prawidłowość i się zapytał.

Autor:  Użytkownik usunięty [ 08 lip 2015, 0:30 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Wypowiedź typowej żonki sfrustrowanego kierowcy, której nigdy nic nie pasuje.

Autor:  AlbatrosPoland [ 08 lip 2015, 9:31 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Cytuj:
Skoro w systemie jest ograniczenie jak dla osobówek tj. 90 km/h to dlaczego te jopki jeżdżą przeważnie 70 albo 65? no coś tu wybitnie nie gra. Zaczynają się dwa pasy to sandał do odcięcia, i potem znów niczym stary PKS. Ostatnio mijałem się z takim pędziwiatrem na remontach pod Jędrzejowem, prawie mi lusterko zdjął bo się na swoim pasie nie potrafił zmieścić. Jakoś te całe Lux-y potrafią normalnie jeździć...
Czy mi się wydaje, czy autobus może jechać 70 km/h? Masz problem z zaakceptowaniem tego? Polski Ekspres też "normalnie" jeździł... Prokurator nie miał wątpliwości...
Cytuj:
przeważnie PB to ślamazary.
Większość kierowców ciężarówek, to... Non stop 90, bo szef każe, magnes bo szef, łyse opony, bo szef... Kto tu ma jaja??
Cytuj:
Wszystko w temacie: śpi brudny w jednych majtkach pięć nocy w budzie, leje na koło, sra na naczepie jak nie ma ładunku, zarabia 2500 na rękę i psioczy, bo nie ma pojęcia co to odpowiedzialność za zdrowie i życie 89 osób na pokładzie.
Prawie się zgadzam: Zarabia 1400, bo reszta diety... Leje na niemiecki parking, na asfalt, smród, syf... Na radio tylko wulgaryzmy, dziwki i piwo.

Autor:  dies_nefastus [ 08 lip 2015, 10:42 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Cytuj:
Prawie się zgadzam: Zarabia 1400, bo reszta diety... Leje na niemiecki parking, na asfalt, smród, syf... Na radio tylko wulgaryzmy, dziwki i piwo.
Ogólnie syf kila i mogiła, dziwkarstwo i poróbstwo...
Ja bym wszystkich kierowców TIRów skierował na przymusową eutanazję bo nie są godni stąpać po tym łez padole...

Autor:  Czarek81 [ 08 lip 2015, 11:10 ]
Tytuł:  Re: Polski BUS, Warszawa

Panowie już dosyć tej napinki było mineło nie ma tematu.

Strona 12 z 15 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/